1.2.16

Sunnuntainen asu

Maanantai. Viikonloput menee aina ihan liian nopeasti. Lauantaina oli ihanat serkut kylässä ja eilinen oli vaan löllöilypäivä kotona Nallen kanssa. Tehtiin hyvää ruokaa ja katsottiin sarjoja, muun muassa X-Filesin uusia jaksoja. Mä en oo aiemmin katsonut X-Filesiä, koska silloin, kun se tuli televisiosta, niin äiti kielsi sitä katsomasta, välillä yritettiin sohvan takaa sitä katsoa, mutta hyvin nopeasti meidät häädettiin pois. Ehkä sen takia odotin tältä sarjalta paljon, mutta omasta mielestä (ainakin ne kaksi ekaa jaksoa) oli vaan ihan ok.



Löysin pari viikkoa sitten kaapista viime vuonna H&M:stä ostetun neuletakin. Mä muistin, että mulla on tollanen, mutta en muistanut, että se on noin hieno, olen nyt käyttänyt tätä neuletta tosi paljon :D Eilen otettiin nämä kuvat, kun olin lähdössä kaupoille ja kun pääsin kotiin ja katsoin näitä kuvia... Näytin ihan aikuiselta! Olen töitä varten ostanut tällaisia "aikuisia" vaatteita, mutta en mä silti osaa vielä käyttäytyä, kuin aikuinen. Puhun, mitä sylki suuhun tuo ja nauran julkisilla paikoilla liian kovaa. :)



// Sunday's outfit

♡:SΔRΔGΔLΔXY

14 kommenttia:

  1. tullut ihan äitiisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mietin ihan samaa, että ulkonäöllisesti ja juttujen perusteella oon tullut äitiin :)

      Poista
  2. Ihana neuletakki! <3 Tuollaiset aztec-tyyliset printit on kyllä kivoja. :) Heh, minustakin tuntuu hassulta pukeutua jotain työjuttuja varten "aikuisesti"...en vieläkään voi uskoa, että omistan nykyään useamman kuin yhden jakun. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, aztec-kuviot on ihan älyttömän ihania ♡ Haha, se on ihan hassua tajuta, että vaatekaapissa on AIKUISTEN vaatteita :D

      Poista
  3. En mäkään osaa käyttäytyä kun aikuinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi ei tarvi käyttäytyä aikuisesti vaan voidaan olla omia, nuoria itsejämme ;)

      Poista
  4. Ihana neule ♥ Oot niin kaunis! Oon hurahtanut myös tälläisiin aikuismaisempiin vaatteisiin/neuleisiin. Aina hupparityyppi oon ollut niin ollut kiva pukeutua vähän naisellisemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Heidi, katoin näitä kuvia enkä löytänyt mitään omasta mielestäni hienoa, niin oli vaan laitettava jotkut :) Se on jotenkin outoa tajuta, että niiden tuttujen vaatteiden rinnalta löytyy aikuismaisia vaatteita :D

      Poista
  5. Aikuisuus onki ihan tyhmää, mä en ainakaan koskaan aio olla aikuinen! :3

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva neuletakki, tykkään kuviosta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa ihan hulluna atsteekkikuvioon! ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...