16.12.14

Blue Icing

I Love Me messuilta ostin kolme minikokoista Peggy Sagen lakkaa Meikit Heavenin osastolta. Sain aiemmin yhteistyön merkeissä neljä Peggy Sagen lakkaa ja tykästyin tähän merkkiin heti!  Värit näissä lakoissa on mielestäni tosi persoonallisia ja pullot näyttävät kalliilta. Ainut miinus näissä lakoissa on sivellin, se on ohut, vähän samanlainen, kuin China Glazella.

Ensimmäinen ostamistani lakoista on Blue Icing, joka on hempeän sininen lakka valkoisilla, pienillä palluroilla. Lakka ei ole itsessään peittävä, vaan tarvitsee alleen jonkin muun (sinisen) lakan. Itse lakkasin kerroksen Models Ownin Baby Bluesia, koska se on ihan saman värinen, kuin Blue Icingin pohja.

Blue Icingista tulee mieleeni lumisade, joten oli ihan pakko leimata ihania lumihiutaleita kynsille. Leimailussa käytin Dependin 223 lakkaa (taas vaihteeksi) ja Konadin M59 laattaa, jossa on kahta erilaista lumihiutaletta. Lumihiutalelaattoja tarvisin lisää, tykkään nimittäin tosi paljon lumihiutaleista.


Tykkäsin näistä kynsistä tosi paljon, ne oli jotenkin tosi kylmät ja lumiset! Lisäksi olen tosi tyytyväinen, että uskalsin viilata kynnet tuohon muotoon, olen tykännyt tästä muodosta paljon enemmän, kuin niistä neliöistä.





























// I bought this Peggy Sage Blue Icing nail polish from a beauty fair in Finland. The polish is very pretty blue with white rounded matte glitter. It doesn't cover well, so I polished my nails with Models Own Baby Blues before Blue Icing. I think this polish looks like a snowfall so I stamped some snowflakes with Depend 223 and Konad M59.


♡:SaraGalaxy


26 kommenttia:

  1. Todella kauniit kynnet oot loihtinut. :) Tuo Peggyn lakka on aika hitsin magee! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mä rakastuin siihen ensisilmäyksellä! ♡

      Poista
  2. Oi kun ihana lakkaus, kynsilakan väri on kaunis!
    Mä rakastan kans lumihiutaleita ja oon nyt neljä laattaa tilannut missä on hiutaleita, yhtä vielä mietin nimittäin Minailsiin oli tullut jotain ihan uusia laattoja, Dream girl nimeltään ja niillä oli aivan ihana joululaatta jossa oli paljon lumihiutaleen kuvia. Googlettamalla en löytänyt laatoista oikein mitään ni arveluttaa ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, kiitos tiedosta, täytyy käydä kurkkimassa, että miten ihania lumilaattoja siellä on! ♡

      Poista
  3. Vitsi miten ihanat!! ♥___♥ Mun piti kans tehdä yks päivä lumihiutalekynnet mut sit tajusin et mä en omista yhden yhtä laattaa jossa olis hiutaleita! :D Kamalaa! :D Pitänee siis tilata sellainen. :3
    Ps. Nyt sun postaukset nousee mun lukulistalle. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiii, sun on pakko tilata lumihiutalelaattoja! :D

      Jeee, kivaa, että ne nyt päivittyy! ♡

      Poista
  4. Nätit kynnet ja nyt muuten sun postaukset alkoi näkymään mulla oikein =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, että ilmoitit! ♡ Mä tykkään näistä kynsistä :3

      Poista
  5. Todella kauniit! <3 Mullekin tuli vasta tänään lukulistalle sun postauksia. Jännä että tolleen bugas :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että alkoi näkymään! Väännettiin Nallen kanssa monta tuntia html-koodia, että saataisiin uudet postaukset näkymään lukulistalla :)

      Poista
  6. Ihanat talviset kynnet! <3
    Nyt saan taas sun päivitykset. ;)

    VastaaPoista
  7. oi että miten ihanat ! tuo lakka on kyllä nätti..<3 ja kiva tää sun uusi kynsien muoto, tai en tiedä kuinka uusi se on, mutta viimeks kun oon tarkemmin kattonut niin oli erilaiset xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää muoto on ollut varmaan viikon tai pari, oon tosi tykästynyt siihen ♡

      Poista
  8. Ihana lakkaus ja ihanat kynnet! <3 Tuo on kyllä supernätti tuo kynsien muoto. :)

    VastaaPoista
  9. Onpa nätti lakka! <3 Ihanat noi leimatkin, tosi hyvin onnistunut. :) ja kynsien muoto on rakkautta! Anteeksi kun matkin ;D

    VastaaPoista
  10. Löysinkin sut Instagramista ja nyt täältä, ihanat nää kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkäsin näistä kynsistä toooooosi paljon! ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...