28.7.14

Maxi dress

Olen viime- ja tänä kesänä ihaillut ihmisiä, joilla on maksimekot päällä, maksimekko näyttää niin simppeliltä, mutta silti niin hienolta. Etsiskelyjen jälkeen löysin lähes täydellisen Cheap Mondayn maksimekon Spirit Storen alennuksista. Lähes täydellisen tästä tekee hihansuut: en nimittäin oikein tykkää käyttää hihattomia paitoja/ mekkoja.


Mekko tuntuu päällä yhtä ihanalta, miltä se näyttää, sitä voi huoletta pitää ilman sukkahousuja tai 'turvahousuja' eli lyhyitä, ohuita shortseja ilman, että täytyy pelätä, että jotain vilahtaa. Pituutensa vuoksi tätä voi pitää sekä juhlissa että töissä.



Asustin tällä kertaa mekon kultaisella. Laitoin kultaisen vyön, käsikorun ja sandaalit. Sandaalit olen joskus ostanut Romwesta ja ne meni saman tien rikki :( Niinkuin ylemmästä kuvasta huomaa, oikeanpuoleisen sandaalin ylempi metallipala irtoilee.


Tekisi mieli ostaa vielä ainakin tummansininen ja harmaa maksimekko 


OOTD MAXI DRESS Cheap Monday BELT Gina Tricot BRACELET H&M Anna Dello Russo SANDALS Romwe


// I'm in love with maxi dresses right now, they are so comfortable, good looking and versatile: you can wear it on work and parties. I accessorized my maxi dress gold today, looks so sophisticated. 


:SaraCupCakez

22 kommenttia:

  1. Oot aivan tajuttoman upea! ♡♡

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon kateellisena katellu muiden maksimekkoja, mut ku oon niin lyhyt, että ei ne mulla näytä miltään :D Sulle toi toimii hyvin!
    Ihanat asusteet! Jotenkin kreikkalaistyyliset, vaan semmonen kultainen lehtipanta puuttuu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun mielestä lyhyillekkin sopii hyvin maksimekot ^__^ ♡

      Hohooo, nyt mä haluun sellasen kultaisen lehtipannan!! :D

      Poista
  3. On kyllä ihana mekko! ♥

    Miekin olen ihan rakastunut maksimekkoihin, tällä hetkellä mulla on niitä kolme : D Vanhimman ostin joskus vuosia sitten Kanarialta, kaksi muuta tänä kesänä. Onneksi oon niin pitkä, niin maksimekot näyttää ihan sikakivalta päällä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne sun maksimekot on varmasti ihania! :3 ♡

      Kuinka pitkä sä oot? Mä ite oon 170 :)

      Poista
    2. Oon 171 : ) En nyt niin himopitkä mutta monet kaverit on siinä 160 sentin paikkeilla niin hujopiksi itseni usein tunnen :'D

      Poista
    3. Haha, mulla sama! Kaikki kaverit on 160! :D

      Poista
  4. Kiva mekko! Nuo maksit ovat kyllä todella käteviä nyt kesällä, itsekin käytän niitä sekä töissä, että vapaa-ajalla. :) Harmaa maksi mahtuisi kyllä vielä omaankin vaatekaappiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Ne on niin monipuolisia ja sopii moneen paikkaan :)

      Poista
  5. Joo, ei kyllä miullekaan kävisi maksimekko, kun jo hameet käy mekosta :D Sitten tuleekin aina mietittyä, että onko tämä mekko vai hame.

    VastaaPoista
  6. Ihana!!! ❤ mulla ei oo yhtään maximekkoa vaikka haaveilenkin semmoisesta :D en raaski ostaa sitä koska pelkään etten käyttäisi sitä sitten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohta sun mekkovalikoima alkaa kasvamaan, kun löysit sen ihanan lyhyenkin mekon ;)

      Poista
  7. Maximekot on tosi kivoja:)
    Mulla on tällähetkellä kaksi, musta ja mustavalko raidallinen.
    Haluaisin myös ainakin harmaan vielä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustavalkoraidallinen olisi ihana! :3 ♡

      Poista
  8. Mäkin oon ihaillut kaikkien käyttämiä maksimekkoja :) Näyttää sunkin päällä tosi upeelta ja nätiltä :)

    VastaaPoista
  9. Täällä kans yksi typynen joka on ihaillut maksimekkoja muiden päällä ^_^
    Miusta vaan tuntuu, että mie olen sen verran lyhyt ja muutenkin ruumiinrakenteeni on niin hassu, ettei maksimekko istuisi miulle mitenkään :)
    Mutta sie olet jälleen niin kaunis ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Sun pitää siis käyttää vaan minimekkoja, hehe :D

      Kiiiiitos ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...