10.4.17

VHTF GOSH 549

Kynsimasis sen kun vaan jatkuu ja jatkuu, yksiväristen kynsien lisäksi olen ollut jopa ILMAN lakkaa monia viikkoja! Kynsien lakkaamattomuus on mulle omituista, sillä olen jo monta vuotta aktiivisesti lakannut kynsiä ilman taukoja.

gosh2

Aiemmassa postauksessa kerroin, että ostin joskus vuosia sitten erään Goshin lakan kolmellakymmenellä eurolla (Goshin lakat maksavat normaalisti alle kymmenen euroa) ebaystä. Muutama oli kiinnostunut, mikä lakka on sellainen, josta maksan niin paljon, joten päätin pitkästä aikaa lakata kyseisellä lakalla. Gosh 549 on valmistettu ehkä 2011 eikä sitä sen jälkeen ole valmistettu lisää. Lakka on kaunis hopeinen, joka tekee lineaarisen holokuvion kynsille. Itse tykkään nimenomaan tällaisista lineaarisista hololakoista enemmän, kuin shattered holosta.

gosh1

En saanut vangittua lakan kauneutta kuviin, kun aurinko ei paistanut viikonloppuna. Tänään sitten aurinko alkoi paistamaan, jolloin olisi saanut täydellisiä kuvia tästä lakasta... Alempi kuva on vuoden 2012 postauksesta ja siinä lakka näyttää oikeammalta, mitä yllä olevissa kuvissa. Enää mulla ei kasva kynnet noin pitkiksi vaikka miten yritän, vaan kynnet on tuollaiset töpöt.

SAM_2091

// I bought this Gosh 549 nails polish in 2012 and I payed 30 euros from it! It's a lot from Gosh nail polish, but I really like the holo effect on this.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

18 kommenttia:

  1. Täälläkin kynsimasis, kohta mennyt vuosi silleen että lakkailen vain satunnaisesti 😰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ihan sama, jotenkin outoa ettei ole inspiraatiota tullut :/

      Poista
  2. Tosi kaunis holo! Mulla on kans masis, mutta ehkä kevään myötä alkaa kynsille jotain räväkkää löytyä.

    VastaaPoista
  3. Mä olin yksi tämän perään kyselleistä. :) Voi jösses miten kaunis lakka! Onkohan millään merkillä tämäntyyppistä lakkaa valikoimissaan..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ihana ♡

      Ainakin Color Clubin Halo Hues-kokoelmassa on samantyyppisiä lakkoja!

      http://www.cesarsshop.fi/epages/cesarsshop.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015052705/Categories/Tuotemerkit/Color_Club/Halo_Hues

      Tekis itsekin mieli tilailla noita :)

      Poista
  4. Tämä on kyllä hieno! Pitäisikin lakata taas pitkästä aikaa omallani. Muistan kun näitä oli aina hyllyssä. Taisin silloin vuosia sitten käyttää 2-3 pulloa tyhjäksi asti, tosin mulla oli silloin muuten vähemmän lakkoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, vähän ihanaa, että sulla on ollut näitä ihan hyllystä ostettuna! ♡ Mä sain mun ensimmäisen tälläsen lakan mun siskolta ja jäin siihen niin pahasti koukkuun, että oli ostettava eBaystä kalliilla uusi :D

      Poista
  5. Olis varmaan aikoinaan pitänyt jemmata tätä, sillähän olisi nykyään tilin tehnyt :D tämä sai väistyä Chinan OMG:n tieltä, siitä tykkäsin enempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Chinan OMG oli niiiiin ihana, mä en saanut sitä ostettua kun huomasin sen liian myöhään ♡

      Poista
  6. No mutta onhan se kaunis lakka, ei siitä pääse mihinkään! :)

    VastaaPoista
  7. Mulla ei vaan riitä aika lakkailuun vaik haluais

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on niin paljon kivaa tekemistä Nicon kanssa ♡

      Poista
  8. Jestas miten nätti lakka! ❤ ja mä tykkään sun kynsien mallista, ne on tosi sievät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♡ Mä tykkään myös tästä mallista, ärsyttää vaan kun mun kynnet katkeaa niin helposti, niin ne on tosi lyhyet!

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...