15.1.17

Mattaa ja kiiltävää

Mä oon mattahuulipunien lisäksi rakastunut matattuihin kynsiin. Oon lähiaikoina tehnyt PALJON yksivärisiä kynsiä ja käyttänyt niihin mattapäällyslakkaa. Tällä hetkellä mulla on käytössä kehuttu Cuccion mattalakka (jonka olen saanut Cosmeryalta), mutta jostain syystä en ole päässyt sen kanssa yhteisymmärrykseen ja tilasinkin vähän aikaa sitten Cirque Colorsin mattapäällyslakan (en malta odottaa, että se saapuu).

matt2

Näin jossain Facebookissa (muistaakseni Opin tai Essien sivuilla?) lakkauksen, johon oli yhdistetty mattaa ja kiiltävää ja halusin koittaa samanlaista lakkausta valkoisella ja ruusukulalla. Lakkasin ensin valkoisella lakalla ja huomasin, että se on ihan loppuu, tarviipa taas ostaa uusi Essien Blanc. Annoin kuivua jonka jälkeen lakkasin mattalakalla. Kun lakkaus  oli kokonaan kuivunut, laitoin kynsille maalarinteipin palasia ja lakkasin Essien Penny Talkilla. Penny Talk on ihana ruusukultainen/kupari metallilakka. Metallilakassa on se huono puoli, että siinä näkyy kaikki siveltimien vedot ja kynnen virheet, mutta kynnet näyttivät luonnossa tosi hienoilta!

Mikä on sun mielestä paras mattapäällyslakka?

matt1

//  Lately I've been in love with matte nails so I did these white matte/ rosegold gloss nails. I really like them

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

10 kommenttia:

  1. Voi miten ihanan näköiset! Tosi kiva efekti tuosta kiiltävän ja matan yhdistelmästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nyt ihan rakastunut matan ja kiiltävän yhdistelmään ♡

      Poista
  2. Nätit tosi kivasti matta ja kulta toimii yhdessä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun mielestä myös tosi kiva yhdistelmä! ♡

      Poista
  3. Onpa kiva yhdistelmä! :) Mä oon tykännyt eniten Oriflamen mattapäällyslakasta, mutta China Glazella on hyvä myöskin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Oriflamen lakka vois olla ihan kiinnostava! :)

      Poista
  4. Näyttää oikein kivoilta!

    Mulla on ainut ikinä käytössä ollut mattalakka Essien Matte About You, joka on ajanut asiaansa hyvin jo pitkän aikaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi en oo aiemmin ajatellut Essietä? Se suti on Essieissä niin leveä, että sillä saa varmaan yhdellä vedolla laitettua sen lakan! Pitää ostaa testiin, jos se Cirque ei mun käytössä toimi! :)

      Poista
  5. Onpa söpö kynnet ja ihan sairaan ihana uusi banneri! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! Mä sain kerran päähän tollasen bannerin ja oli sitten pakko toteuttaa se saman tien! :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...