17.12.16

Ugly sweater

Tiedätte varmaan, kun kaikissa jenkki- ja brittijoululeffoissa porukka saa lahjaksi niitä rumia itsetehtyjä jouluvillapaitoja, joita sitten jouluna sukulaisten edessä pakolla pidetään? Näin viime vuona H&M:ssä rumia joulupaitoja, mutta koska mulla on herkkä iho ja kaikki villaiset vaatteet kutittaa, en voinut ostaa sellaista itselleni.

ugly2

Tänä vuonna näin Gina Tricotissa neljä rumaa joulupaitaa ja kun kokeilin materiaalia kädelle eikä se kutittanut, uskalsin mennä sovituskoppiin kokeilemaan tätä paitaa. Katsoin lapusta, että paita on 85% akryylia ja 15% polyamidia, nämä materiaalit eivät näemmä kutita herkkää ihoani ja vihdoinkin minullakin on ruma villapaita, jota pystyn käyttämään!

ugly3

Ensi viikolla on jo joulu!

ugly1

// I really like this ugly sweater I bought from Gina Tricot

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

23 kommenttia:

  1. En kestä, oon niin kade! Mäki haluun ruman villapaidan <3 :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen kanssa haaveillut omasta rumasta joulupaidasta, mutta en ole vielä löytänyt sellaista joka kolahtaisi niin paljon, että ostaisin, mutta eiköhän semmoinenkin vastaan tule. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginassa oli tosi hauskoja paitoja, sellaisia missä oli kiinni kulkusia tai pieniä joulupalloja, mun paidassa törröttää hassuja palloja :D

      Poista
  3. Mullekin on herännyt ajatus tällaisen jouluneuleen hankkimisesta, haha! Tuo sun neuleesi on kyllä aika söpökin :)
    http://annikalivesindreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti hankkia, tää on niin hauska :D

      Poista
  4. Ei toi ees oo ugly !!!! Toi on ihan supersöpööö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä myös :3 Ton poron nenä on hauska, kun e on iso punainen karvapallo :D

      Poista
  5. Mä katoin EMP.ltä joulupaitoja, mutta hinta oli sitä luokkaa että katson vaan.
    Itsellä akryylivilla on pahin kutittaja. Enkä pystynyt pitämään edes lierihattua joka oli 50 prosenttista akryylia. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne EMP paidat on ihania mutta tosi kalliita, valitettavasti. Mua kutittaa kanssa vähän kaikki, pitää aina tarkasti kokeilla kaupassa, että pystyykö käyttämään jotain vaatetta ennen kuin ostaa. :)

      Poista
  6. Ruma jouluvillapaita on ollut munkin hankintalistalla pitkään. Ei ole tullut vastaan riittävän kamalaa kitsch-hirvitystä, niin vielä on vietetty joulu ilman asianmukaista varustusta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa samaa mieltä, että pitää olla kunnon kitch! Toi sai tällä kertaa riittää, sillä siinä on tuollaisia pörröpallosia poron nenässä ja joissain lumihiutaleissa :)

      Poista
  7. Hauska. :D Neuleet on yleensä liian kuumia mun päälle sisäkäytössä, muuten hankkisin minäkin vastaavan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän, oon itse myös sellainen, että mieluiten t-paidassa/topissa hengailen sisällä! :)

      Poista
  8. Nämä on niin hienoja! :D
    Mun mies osti myös ruman villapaidan ja onhan se upee! Tosin se on kyllä bändipaita samalla, mutta silti niin hieno! Tässä on kuva siitä: http://cdn.acfrg.com/i/0_0_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/3/339719a-emp.jpg

    VastaaPoista
  9. Oi ihana! ♥ Rumat joulupaidat on jo niin legendaarisen kamalia, että ne on ihania!
    Näin yhden tutun postaavan sellainen päällä kuvan, missä oli KISSA! Pakko saada *___*

    Tiedän fiiliksen kun on herkkä tai jopa allerginen villalle. Se kutittaa, kaikessa, vähäinenkin määrä ja kangaskerrosten läpi. Joskus jopa keinokuitukin kutittaa yhtälailla, mutta onneksi ei niin usein. :)

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tarvin kissajoulupaidan! ♡

      Joo, mulla oli töissä sellainen työtuoli, jossa oli villasekoitetta se päällinen, mun oli pakko vaihtaa tuolia, kun se villa kutitti housujen läpi :(

      Poista
  10. Ihan huikeeee!! :D:D Mäkin olisin halunnu tällasen, mutta kun lähin ettimään ei oikeen missään enää ollut mitään kivoja :D

    VastaaPoista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...