14.10.16

Uudet Vansit ja syksyn lehdet

Syksy saapui ihan yllättäen. Maanataina kun lähdin ulos, ei enää tarennutkaan nahkatakilla ja piti kaivaa kaapista villakangastakki ja huivi. Lehdet on jo kauan aikaa ollut ihanan värisiä, mutta vasta tällä viikolla tajusin syksyn jo edenneen näin pitkälle.



Sain valmistuttuani Koulutusrahastolta stipendin, joka myönnetään oppisopimusopiskelijoille, jotka ovat olleet vähintään neljä vuotta töissä. Nalle sanoi, etten saa tuhlata rahoja, mutta sen verran uudet mustavalkoiset Vansit poltteli mielessä, että ne oli haettava.



Nallelta sain lahjaksi tuon ihanan Harry Potter paidan EMP:ltä, se oli juuri sopivasti alennuksessakin! Ei olla pitkään aikaan otettu asukuvia ja kuvia katsoessa tuntuu, että näytän ihan oudolta! Oon niin paljon ottanut vaan selfieitä, että tästä kulmasta otetut kuvat näyttää erilaiselta. Ensi viikon viikonloppuna ois I Love Me messut, en malta odottaa!



// I love my new Vans!

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

6 kommenttia:

  1. Mä oon Vans-tyttö! Eteisestä löytyy 6 paria, joista puolet ovat talvikenkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on muutama Vanssi ennestään, ne kaikki on värikkäitä ja nyt teki mieli hommata mustavalkoiset!

      Poista
  2. Jaa vai syksy. Minä kun alan puhumaan talven saapumisesta, kun puissa ei ole enää lehtiä ja maa on aamuisin roudassa. Auton ikkunat jäässä ja katot huurteessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mun mieli välillä virtaa kummallisesti ja jostain syystä ajattelin että on syksy tullut, vaikka talvihan se alkaa jo olemaan :D Tänään näin ensimmäistä kertaa lunta :)

      Poista
  3. Ihanat hiukset ja hienot kengät :) mulla ei ole yhtään Vanseja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina kuvitellut, että sä oisit Vanssityttö! :)

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...