12.7.16

Lushin kesäherkut

Viimeksi, kun olin Helsingissä, kävin tietenkin katsastamassa Lushin ja sieltä tarttui aivan ihania juttuja mukaan, tässä neljä lemppariani!

Popcorn on aivan ihana huulikuorinta, joka maistuu suolaisen popcornin ja kinuskin sekoitukselta. Kuorii huulet todella hyvin ja tätä tekisi mieli syödä (ehkä muutama kerta on mennyt tätä kuorinnan yhteydessä vahingossa suuhun ;))! Kuorinnan jälkeen laitan aina huulirasvaa ja huulet tuntuu ihan pehmeältä käytön jälkeen.



Ocean Salt on kasvo/vartalokuorinta, joka nimensä mukaisesti tuoksuu ihan mereltä! Tässä on sellaisia tosi kovia merisuolarakeita, jotka kuorii ihon tehokkaasti. Mä oon yrittänyt säästellä tätä käyttämällä vain kasvoille, ensi kerralla ostan tätä ison purnukan!



Miranda on saippua, joka tuoksuu ihan tropiikille, tää on just täydellinen kesäsaippua. Suihkussa tuntuu ihan, että olisi trooppisella saarella, kun tätä käyttää ja voin melkein korvissani kuulla kaikkien eksoottisten tropiikin lintujen äänet.



Sandstone taas on kuoriva saippua, joka oikeasti tuntuu hiekalle ja tuoksuu ihanalle sitruunalle, tästä tuli mun lempisaippua! Pesee hyvin, kuorinta tuntuu kivalle ja jättää ihanan raikkaan tuoksun.



// I went to Lush and here's a couple of products I bought

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

14 kommenttia:

  1. Oi mullaki on tuo popparikuorinta ja se sen tuoksu on aivan taivaallinen, monesti vaan nuuskin sitä muuten vaan. :D Hmm mielenkiintosen kuulonen tuo hiekkasaippua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa aina välillä availen tota ja nuuskin :3 Hiekkasaippua on ihanaa!

      Poista
  2. Ooh, tuo Ocean Salt kuulostaa hyvältä! Mulla on myös tuo Popcorn huulikuorinta, olen tykännyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ocean Salt on tosi kiva, kun se tuoksuu ihan mereltä ja rakeet tuntuu kivalta :) Popcorn ♡

      Poista
  3. Lushin huultenkuorinnat on ihan huippuja! Niin ihanan tuoksuisia<3 tuo kuorinta ja hiekkasaippua kuulostaa hyviltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaikki on tosi herkullisen tuoksuisia :3

      Poista
  4. Tosi hauskan kuuloinen tuo huulikuorinta. :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja tuotteita ja ainaki siinä lushin huulikuorinnassa jossa cola/kirsikka mikä nimeltä nyt olikaan joku santa nii lukee et loput voi huoletta syödä huulilta.En tiiä päteekö kaikkiin noihin kuorintoihin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä muistelinkin, että siinä kolakirsikassa luki niin, siksi tätäkin on "ihan vahingossa" mennyt suuhun :D

      Poista
  6. Lushin tuotteet on ihania. Itsellä on sen Santa's kiss kuorinta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Santa's Kiss on myös ihana, mutta tästä popcornista tuli mun lempparihuulikuorinta :3

      Poista
  7. En ole tehnyt koskaan huulikuorintaa, mutta tuo tökötti kuulostaa varsin herkulliselta siihen tarkoitukseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä! Mä tykkään kuoria huulia sen takia, kun mun huulet muuten itsekseen kuoriutuu niin, että siitä jää sellaisia kuolleita palasia roikkumaan :D

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...