6.7.16

Lenkkarikansaa

Suomi on lenkkarikansaa sanoi siskoni, kun innoissani näytin hänelle uusia lenkkareitani. Olen jo vuoden ajan katsellut, kun bloggaajat ja muut muotitietoiset pukevat lenkkitossut päällensä, kun lähtevät kaupungille. Ensin pidin sitä ehkä hieman hölmönä, mutta eräänä yönä sain päähänpinttymän mustavalkoisista Nikeista.



Kävin parissa urheiluliikkeessä ja toisessa oli juuri tarjouksessa nämä mustavalkoiset Dual Fusion X2-kengät. Nalle ei oikein tykännyt lenkkareista ja tuo siskonikin kommentti oli enemmän negatiivinen kuin positiivinen. Omasta mielestäni nämä kuitenkin näyttävät hienolta jalassa. Olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä lenkkareista kaupunkikäytössä.



Ennen en harrastanut oikein liikuntaa (ja senkin puolesta en tykännyt lenkkareista), mutta noin alle puoli vuotta olen käynyt Herbalifen liikuntaryhmässä kerran viikossa ja Lahden nuorisopalveluiden jumpassa kerran viikossa. Olo on ollut paljon energisempi ja ryhti muuttunut paremmaksi, kun on alkanut harrastaa liikuntaa. Nyt molemmat jumpat jäävät kesätauolle, niimpä ostin kuntosalikortin, sain kivan harjoitusohjelman personal trainerilta ja kunnon vinkkejä treenaamiseen. Ehkä tämän liikuntainnostuksenkin vuoksi lenkkarit alkoivat kovasti kiinnostaa myös vapaa-ajalla. Pidetään peukkuja, ettei innostus liikuntaan lopahda!



// I've been spotting trainers on fashion blogs and on the streets and I got obsessed with black and white Nikes. So I finally bought them! I think they look cool.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

18 kommenttia:

  1. Mä oon varmaan nähny tätä lenkkaritrendiä niin paljon ettei noi mun silmään ainakaan pahalta näytä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahdessa mä oon nähnyt tätä tosi paljon ja musta tuntuu, että se on lisääntynyt tänä kesänä varsinkin nuorison joukossa!

      Poista
  2. Minä tykkään lenkkareista asussa, ja myös nämä sun lenkkarit on kivat!:) itellä onnkans haaveissa mustavalkoiset niket.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustavalkoiset Niket on tosi hienot ja tykkään siitä, että ne sopii minkä värisen asun kanssa tahansa :)

      Poista
  3. Tosi hyvän näköiset lenkkarit, pitääpä pitää mielessä nuo. Lenkkarit on parhaat kengät kävellä. Itsekin käytän paljon lenkkareita ja nykyään kun laitan enää harvoin korkkarit jalkaan, niin huomaan miten epämukavat ne ovat, niskakin tulee kipeäksi. Ei muuta kuin ala kävellä joka paikkaan arkiliikuntana ja muutenkin, erityisesti kesällä se on mukavaa. Tsemppiä liikuntaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en enää kävele korkkareilla, kun ne tuntuu niin epämukavilta! Korkkareiden jälkeen käytin tennareita, mutta niissä on liian suora pohja. Lenkkareissa on tosi kiva, kun on paljon tilaa varpaille ja muotoiltu pohja :)

      Poista
  4. Hyvältähän toi tosiaankin näyttää :) Mä itse en lenkkareita osaa kans yhdistää tyylikkäisiin asuihin ite, mut muilla se tyyli tuntuu toimivan lähes aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on niin ihanan tyttömäinen tyyli ettei lenkkarit niin hyvin sun asuihin menekkään. Tykkään sun asuista ♡

      Poista
  5. Kyllä lenkkareita näkee paljon ihmisillä käytössä ja ennen käytin itekki pelkästään lenkkareita nyt tosin ei oo ollut enään vuosiin käytössä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, sä oot vaihtanut lenkkarit muihin kenkiin :)

      Poista
  6. Hahaa, muita kenkiä en käytäkään kuin mustavalkeita Nikejä ja valkeita consseja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustavalkeat Niket on niin ihanat! Mä en jotenkaan valkoisia Consseja osaa käyttää, mutta muita värejä kylläkin :)

      Poista
  7. Kyllä minä käytän urheilukenkiä noin muutenkin :) en oikein edes tykkää mistään muista kengistä. Tosi hienot Niksut!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on kiva käyttää urheilukenkiä, kun ne tuntuu mukavalta ja näyttää hienolle :)

      Poista
  8. Mä en muita kesällä käytäkkään kuin lenkkareita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis kiva kuulla, minkä värisiä lenkkareita sulla on :)

      Poista
  9. Mun mielestä näyttää hyvältä ja sopii asuun. :) Pitäisi itsekin ostaa vähän tuollaiset neutraalimman väriset lenkkarit, että voisi käyttää niitä muutenkin kuin urheillessa - nykyiset ovat sen verran värikkäät, että eivät mene oikeastaan kuin mustien vaatteiden kanssa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ensin ajattelin pinkkejä Nikejä, mutta tulin lopulta järkiini ja ostin mustavalkoiset :D

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...