8.6.16

Rahaa takaisin nettishoppailusta!

Joku ehkä muistaakin, että olen tehnyt aiemmin postauksia sellaisesta firmasta, kun Ostohyvitys. Kyseinen firma on muuttunut nyt Bonyswayksi ja haluankin esitellä teille Bonuswaytä, koska olen itse ollut tosi tyytyväinen tähän juttuun. Postaus sisältää mainoslinkkejä ja lopussa on teille kiva tarjous, jossa saat liittymisetuna ensimmäisestä ostoksestasi takaisin 10 euroa.



Bonusway on lyhykäisyydessään sellainen, että kun kirjaudut käyttäjäksi (ei maksa mitään) ja teet sen kautta ostoksia nettikaupoista saat rahaa itsellesi takaisin! Bonuswayllä on yli 3000 nettikauppaa, jonka kautta saat rahoja takaisin shoppailemalla, näihin lukeutuu esimerkiksi nelly.com, cdon.com, Asos, Zalando, Zooplus, EMP, Hotels.com ja New Look. Jokaisen kaupan kohdalla lukee, paljon saat rahaa takaisin ostoksesi loppusummasta, esimerkiksi Nellyn prosentti on tällä hetkellä 11,50 %, mikä tarkoittaa sitä, että jos tilaat sadalla eurolla, saat rahaa takaisin 11,5 euroa. Kun saatu bonus kerääntyy 15 euroon (tässä ei ole aikarajaa, voit esimerkiksi tuon verran kerätä kahdessa vuodessa eri kaupoista eikä bonukset katoa), saat tilitettyä rahat pankkitilillesi, kuinka siistiä!



Itse ennen nettishoppailua katson aina, onko kyseinen kauppa Bonuswayn jäsen ja näin ollen saanko shoppailustani rahaa takaisin. Tilasin esimerkiksi cdon.comista itselleni pelitietokoneen ja hiiren ja sain takaisin 14,55 euroa, New Lookilta ja Asokselta olen tilaillut paljon vaatteita ja joka kerta saanut takaisin 2-5 euroa. Muutamassa vuodessa olen tilittänyt omalle pankkitililleni satasen verran rahaa pelkästään shoppailemalla, joten voin todella suositella Bonuswaytä!

Tällä hetkellä Bonuswayllä on kampanja, jossa voit uutena asiakkaana liittyä minun linkilläni Bonuswayhin ja kun teet ensimmäisen ostoksesi, saat takaisin 10 euroa! Voit liittyä Bonuswayhin tämän postauksen linkeistä tai alla olevasta kuvabannerista. Kuvabanneri tulee myös myöhemmin blogini vasempaan palkkiin, joten jos et nyt halua liittyä, voit myöhemminkin tulla tekemään sen ja saada 10 euroa rahaa ensimmäisestä Bonusway shoppailustasi :)

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

5 kommenttia:

  1. Ja minkä verran tulee sulle provikkaa, jos tota linkkiä käyttää?!? 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän erilainen sopimus, en saa linkkien klikkailuista ja rekisteröitymisistä rahaa :)

      Poista
  2. Hei vau, tulipa hyvään saumaan tämä! Olin just aatellu että tekisin tilauksen New Lookille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. New Look on ihana kauppa, oon nyt tilaillut sieltä paljon vaatteita! ♡

      Poista
    2. Mä tilaan aina sieltä tall -mallistosta! :3 Pituutta kun on itsellä se 180cm.. :D

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...