18.6.16

Korean kosmetiikkaa | Mishibox

Mä tykkään tosi paljon aasialaisesta kosmetiikasta ja mua harmitti, että Memebox lopetti toimittamisen Suomeen. Vuosi sitten korealainen kauneusboksi Mishibox aloitti toimintansa ja sain toukokuussa vihdoinkin tehtyä tilauksen sinne, ensimmäinen boksi sitten saapui minulle ja tässä sisältö!



Ohjelappusessa lukee tietenkin kaikki tuotteet ja niiden hinnat ja toisella puolella kätevästi selitetään miten luetaan päivämääriä, varoitetaan allergioista ym.



Kun kaivoin Secret Key Snail Repairing Sun Creamin ($ 8), kävi vähän ällöttämään etananlimaa sisältävä aurinkorasva kasvoille. Etananlima on kuitenkin tosi suosittua (ja käsittääkseni kallista?) tavaraa varsinkin ulkomailla. Ja sitä paitsi kyllä kosmetiikassa käytetään ällöttävimpiäkin aineita, mutta niistä vaan ei kerrota niin selvästi. En ole tätä vielä uskaltanut koittaa, mutta olen yrittänyt psyykata itseäni että lähiaikana koittaisin tätä :D

Skin Ceramicin Donkey Milk Celluminator Mask Pack ($ 3) oli kiva tuote, koska tykkään erilaisista kasvonaamioista. Tämä sisältää aitoa Italiasta tuotua aasinmaitoa ja tämän muun muassa luvataan vähentävän ryppyjä, kosteuttavan ja saavan ihon loistamaan. Tämä oli sellainen kiva kokonainen maski, joka laitettiin kasvoille. Tämä oli tosi kosteuttava ja ei ollut niin vetinen, kuin muut tällaiset kasvonaamiot mitä olen kokeillut.

Ja katsokaa molempien pakkauksia, niiiiiiin söpöt eläinkuvat molemmissa :3



D'RAN Wonder Serum for Nourishing & Revitalizing ($ 34) on kuivalle iholle tarkoitettu seerumi, joka tietojen mukaan myös vaalentaa ihoa. Koitin tätä yhden kerran, mutta sitten luin tuon vaalentavan osion, enkä uskaltanut käyttää enempää, koska olen laittanut kasvoille itseruskettavaa :D Tässä on 20 erilaista yrttiä ja tuoksuu ihanan yrttiseltä.

Mother+Maden AM ja PM (päivä ja yö)voiteet oli mun lemppareita tässä boksissa, harmi vaan että ne olivat näytekokoisia, varmaan hinnan takia, sillä ne maksavat täysikokoisena 35 dollaria kappaleelta. Am oli kivan paksuhkoa tavaraa, joka kuitenkin imeytyi nopeasti iholle. PM:ssä oli jotain pieniä palloja, jotka lappusen mukaan auttaa pitämään kosteuden iholla. Molemmissa oli mukava hento tuoksu.

Secret Keyn Twinkle Water Proof Gel Pencil Liner ($ 8) oli ensin vähän pettymys, koska omistan noin miljoona mustaa kajalkynää. Lappua lukiessa huomasin kuitenkin, että tämähän sisältää glitteriä ja glitterhän on aina hyvä juttu!

Mishibox maksaa postikuluioneen 25,90 dollaria ja vielä 19. päivään asti saat 25 % alennusta tilauksesta koodilla MB1YEAR25 Mishiboxin 1-vee synttäreiden johdosta. Itselleni on vielä tulossa kesäkuun boksi.



// I love Asian cosmetics so I ordered Mishibox, which contains Korean beauty products.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

10 kommenttia:

  1. Etanatuotteet on ihania, ei muuta kuin kasvoille vaan. :D Ei kannata ajatella liikaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä saada tsemppiä, ehkä mä kohta kokeilen... :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo, mä tykkäsin! Onneksi mulle tulee vielä yksi boksi :)

      Poista
  3. toi etanalima kuulostaa mielenkiintoiselta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kuulostaa, mä en oo vieläkään uskaltanut kokeilla sitä (tosin nyt on ollut vaan sateisia päiviä niin sitä ei oo ees tarvinnut) :D

      Poista
  4. Aasialainen kosmetiikka on alkanut kiinnostaa harmi että Suomessa saatavuus on ihan surkeaa :( Tilaisin boxin jos rahatilanne näyttäisi vähänkään paremmalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yleensä eBaystä tilaan aasialaista kosmetiikkaa just sen takia, ettei sitä oikeen Suomesta tuppaa löytymään :/ Mäkin just rahatilanteen takia tilasin vaan kaksi boksia, ehkä sitten joskus lisää :)

      Poista
  5. Muuta en tiedä kuin kauheita nimihirviöitä. Pitkiä nimiä, =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä! Hirveän vaikea oli kirjoittaa noin pitkiä tuotenimiä :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...