12.6.16

Hello! American Diner

Lahden keskustaan avattiin keväällä amerikkalaistyylinen Hello! American Diner osoitteeseen Vesijärvenkatu 7 (entinen Riku Motorin paikka) ja suurena burgereiden ystävänä se oli tietysti heti mentävä kokeilemaan (ensin Noora järjesti siellä mulle läksiäiset, sitten siskot järjesti yllätyssynttärit ja nämä kuvat on otettu kun käytiin siellä Nallen kanssa kahdestaan helluntaina).



Paikka on kivasti sisustettu, joka paikassa näkyy Amerikan lippuja ja seinillä on vanhoja valokuvia Lahdesta. Ulkoa löytyy iso terassi. Tarjoilijat on pukeutuneet ihaniin kellohameisiin ja joka kerta olen saanut iloista palvelua.







Listalta löytyy erilaisia hampurilaisia omatekemällä kastikkeella ja Maatila-Liha Merosen pihvillä. Hinnat on tosi edulliset: burgeri maksaa 7,5 euroa, ranskikset ja bataattiranskikset 2,5 euroa ja niin paljon limua, kuin jaksaa 2,5 euroa eli aterian hinnaksi tulee 12,5 euroa. Dipit maksavat euron.



Ruoka on ihan älyttömän hyvää! Hampurilainen on maukas ja mehukas ja bataattiranskikset on parhaita mitä oon koskaan maistanut, täydellisen suolaisia. Dipeistä olen maistanut aiolia ja paprikamajoneesia ja nekin molemmat on erittäin hyvän makuisia! Jos siis eksyt Lahteen, niin suosittelen kokeilemaan tätä paikkaa!



// There'a new American style restaurant in Lahti if you are coming to Lahti, I recommend you go visit Hello! American Diner.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY


9 kommenttia:

  1. Onpa hyvän näköinen hamppari ja kivasti sisustettu paikka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttää hyvältä ja maistuu vielä paremmalta ♡

      Poista
  2. Oi nam, nyt näyttää tosi hyvältä paikalta. Oispa kiva käyä tsekkaan. Aij nuo ranut näyttää herkuilta *kuolaa* :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsinkin ton paikan bataattiranut on ihan älyttömän hyviä, parhaita mitä oon ikinä maistanu ♡

      Poista
  3. Kivan näköinen paikka, varmasti herkullista ruokaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo ihan älyttömän hyvää ruokaa! ♡

      Poista
  4. Näyttipä kivalle ja varmasti hyvää eikä ylihintaista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, mä ihan yllätyin, kuinka halpaa toi ruoka tuolla on! :)

      Poista
  5. Me pidettiin koulussa pop up-ravintolaa jossa oli teemana 50-luvun amerikka! :) tästä ois saannu kyllä hyvin inspistä :) mä oon täällä taas kirjoittelee :)

    http://tarutassamoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...