16.6.16

Flamingoa valoissa ja kynsissä

Kun mä jäin työttömäksi, niin en osannut kuvitella, miten nopeasti aika silti kuluu, en ole ehtinyt paljoa bloggaamaan tai lukemaan muiden blogeja ja aika on silti kulunut tosi kivasti. Mä oon sellainen työnarkomaani, että kaikki on tehtävä kunnolla ja viimeisen päälle, joten on ollut nyt ihana vaan olla. Toki mä kaipaan töitä ja koko ajan haen niitä, mutta onneksi aika on kulunut hyvin eikä ole ollut paljon tylsää.



Mä rakastan flamingoja, mun mielestä ne on tosi kauniita lintuja ja kun huomasin Tigerissä söpöt flamingovalot viidellä eurolla, mun oli ihan pakko ostaa ne. Nalle ei ollut ihan niin innoissaan flamingovaloista ;)

Viime vuonna tein kahdet flamingokynnet (nämä ja nämä) ja nyt tein sitten tämän kesän ensimmäiset. Ostin kynsikirppiksen huutokaupasta MoYou Londonin Alice 04 laatan, jossa oli flamingoja ja niitä oli sitten uusien valojen kunniaksi pakko leimata kynsille. Kynsillä käytetty Essien Cascade Cool ja Essencen valkoinen leimauslakka, nimettömässä Gina Tricotin White ja Konadin vaaleanpunainen leimauslakka.



// I bought these cute flamingo lights from Tiger Store and I wanted to paint my nails with flamingoes too. On nails I used Essie Cascade Cool, Gina Tricot White, Essence white stamping polish and Konad pink stamping polish.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

12 kommenttia:

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...