18.5.16

Takki ja hiukset

Ihanaa, asukuvia ja vihreää luontoa! Tarvin nahkatakin ja armeijatakin seuraksi siistimmän takin ja olenkin sellaista jo muutaman kuukauden etsinyt. En ymmärrä, miten vaikeaa on löytää kaupasta huhti- toukokuussa ihan tavallista mustaa tai sinistä trenssitakkia... Muutaman kuukauden etsinnän jälkeen kävin Vilassa ja löysin tämän ihanan ohutta kangasta olevan siistin takin.



Tässä takissa on parasta se, että se sopii mekon sekä housujen kanssa ja auki tai kiinni ja aina näyttää siistiltä. Takki on ohutta kangasta ja laskeutuu tosi nätisti. Huono puoli tässä on se, että se ei enää syksyn viimassa käy, kun on niin ohutta kangasta.



Mä oon lähiaikoina tykästynyt kiharoihin ja tosissani mietin jopa permanenttia, mutta se taitaa olla liian rankka käsittely mun monta kertaa blondatuille ja värjätyille hiuksille, niimpä oon pitänyt öisin nutturaa, jotta aamulla olisi kivat kiharat. Vedin myös värinpoiston latvoihin ja nyt nää on kivan siniset, aiemmin oli mun makuun vähän liian tummat. Sinisessä hiusvärissä on se haittapuoli, että se alkaa vihertämään nopeasti, oon värinpoiston jälkeen huomannut, että varsinkin noi ylempänä olevat hiukset on tosi nopeasti värjäämisen jälkeen vihreät, mutta latvat taas siniset.



// I've been searching a classic trench coat for a couple of months but I haven't found it until I went Vila. This looks elegant with dress or pants and I really like this new jacket!

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

15 kommenttia:

  1. Oi, onpa kiva takki! Minultakin puuttuu sellainen siistimpi kevät/kesätakki. Onko Vilan isoin koko L vai XL? Mietin, että mahtuisikohan mullekin tuo takki... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on XL, kannattaa mennä koittamaan! On kyllä tosi kivan näkönen takki, joka sopii ihan joka tilanteeseen :)

      Poista
  2. Ihan täydellinen takki näihin keleihin, itse hikoilen nahkarotsissa ja mietin, että kun olis jotain kevyempää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just eilen laitoin vahingossa nahkatakin päälle ja oli ihan liian kuuma! :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, mä oon ihan rakastunut tohon takkiin :3

      Poista
  4. Uuuu, ihana takki, ihana tukka ja ihana sä! ^^ <3

    VastaaPoista
  5. Ihanat hiukset ja kiva takki =)

    VastaaPoista
  6. Nuo siun hiukset ovat kyllä ihanat. <3 Upea sininen väri.
    ps. Saitko postia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Minttu, oli ihana aamulla herätä kun postilaatikossa oli ylläri! ♡

      Poista
  7. Upee takki ja ihanat hiukset! Jos mulla ei trenssitakkia jo olisi niin varmasti kävisin tälläsen hakemassa. Tosin takkejahan saa olla enemmänkin kuin vaan se yksi täydellinen ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan samaa mieltä! Jostain syystä Nalle ei oo samaa mieltä, kun viime talvena ostin pari talvitakkia :'D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...