4.4.16

Light + Shine

Näytin tämän Kat Von D:n Light + Shine eye contour paletin Ruotsipostauksessa. Käytiin siis hiihtolomalla risteilyllä ja Tukholmassa ja sieltä Sephorasta ostin tämän paletin. Mulla on muutama Kat Von D:n meikkituote aiemmista kokoelmista ja heti, kun näin tämän paletin, tiesin että minun on saatava se. Paletti sisältää ihania nude- ja smokeyvärejä.



Oon nyt lähiaikoina tehnyt tällaista meikkiä, että oon varjostanut liikkuvaa luomea sävyillä Samael ja Saleos ja mattavaaleaa Luciusta laittanut liikkuvalle luomelle. Tykkään tästä meikistä tosi paljon ja Nallekin yksi päivä kehui, että kiva, kun oon laittanut vähän enemmän meikkiä. Nallen mielestä oon parhaan näköinen ilman meikkiä, mutta kiva, että se jaksaa kehua myös kun laitan meikkiä.



Kaikki nämä värit on tosi pigmenttisiä ja pysyy tosi hyvin ainakin Urban Decayn Primer Potionin päällä. Meikkiin laitoin tietenkin taas kunnon ylärajaukset, jotka laitan aina, ripsarina oli Lancomen Hypnose, jota myös käytän aina :D Alaluomella on muuten myös vähän Saleosta ja Luciusta.



Mä inhoan silmälaseja, meikit ei näy kunnolla niiden alta ja kun ottaa silmälasit pois ei nää mitään, ihan tylsää. Oon harkinnut silmien laserleikkausta, mutta tällä hetkellä siihen ei ole vielä varaa ja muutenkin kävi vähän kauhistuttamaan, kun kerran Kaisulin kanssa juttelin pieleen menneistä leikkauksista. Jos joku on käynyt silmän laserleikkauksesta, niin kerro kokemuksia!

Kevätmessuille liput voitti Satu.M., laitoin voittajalle sähköpostia :)



// Here's the makeup I wanted to do first at Kat Von D Light + Shade eye contour palette. For this makeup I used (after Urban Decay Eye Primer Potion) two brown shades Samael and Saleos and matte white Lucius.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

20 kommenttia:

  1. Olen käynyt silmien laseroinnissa kolme vuotta sitten. Olen erittäin tyytyväinen ja näen edelleen paremmin kuin lasien kanssa vaikka leikkauksesta jo aikaa. Mulla oli lähtötilanne -3,5 ja -3,75. Yritin itse kans kysellä ennen leikkausta niitä huonoja kokemuksia enkä kuullut yhtään. Jollain oli jouduttu tekemään uusinta, mutta lähtötilannekin oli jotain -10. Minulla ei ole ollut hämäränäköongelmia eikä erityistä silmien kuivumista. Kävin Joensuussa Silmäsairaalassa. Voin vaan suositella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kokemuksesta! Mä oon kuullut tosi paljon hyvää silmien laserleikkauksesta :) Oon myös kuullut, että jos on lähemmäs -10, niin saattaa tarvita uusintaleikkausta, mun silmät on jotain -4 :)

      Poista
  2. Tosi nätti meikki♡ Itekkään en kyl vois elää ilman siipirajausta :-) mutta luomiväreillä harvemmin jaksan mitään ihmeempiä taiteilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon vähän laiska luomivärien käyttäjä, viikonloppuisin tulee leikittyä meikeillä, mutta viikolla menen vaan siipirajaus+ripsarilinjalla :)

      Poista
  3. Nätti meikki! Mua kans houkuttaisi päästä silmälaseista eroon.. Ja varmaan vielä joskus meen leikkaukseen jos ja kun sattuu löytymään siihen rahat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leikkaus ois niin ihana, kun ei tarvis käyttää silmälaseja, vaan näkis aina. Oli ärsyttävää olla kaverin luona paljussa, kun ei voinut käyttää silmälaseja (kun ne höyrystyi) eikä sitten nähnyt oikeen kunnolla.

      Poista
  4. Ihana arkinen meikki! Pitäis itekki taas ruveta panostamaan ja käyttämään luomivärejä enemmän, niitä ku löytyy tuolta kaappien kätköistä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kanssa paljon luomivärejä, enkä silti ikinä käytä niitä, haha :D

      Poista
  5. Oh, mä olen nyt vakuuttunut että tää on mun seuraava KvD paletti. JOutunee piipahtamaan Ruotsissa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, sä tarvit tän! Tässä on aivan ihania sävyjä ♡

      Poista
  6. Mulla oli silmissä -3 ja laserointi meni hyvin. Silmät tosin kuivuvat nykyään helpommin, mutta mieluummin käytän välillä silmätippoja kuin olen lasit päässä koko ajan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, sulle on kanssa tehty! Täytyy vielä ottaa selvää tosta silmien kuivumisesta, kun mulla tuppaa muutenkin olemaan aika kuivat silmät :)

      Poista
  7. Mitenkäs piilolinssit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytin ennen piilolinssejä väkisin, vaikka ne kutitti tosi paljon ja muutamia kertoja kuivui silmiin niin pahasti, että ne meni rikki silmässä. Optikon kanssa ollaan monia kertoja etsitty mulle piilolinssejä, mutta aina ne vaan kutittaa :/

      Poista
  8. Nätti meikki :) Tuo paletti kyllä alkoi houkuttelemaan vain enemmän :D Oon itsekin miettinyt silmien laserointia, mutta en kyllä tiedä uskallanko :D Ja jotenkin silmälasit vaan kuuluu mulle, näytän hassulta ilman :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä niin ihana paletti, että suosittelen hommaamaan jos on mahdollisuus ♡ Mä näytän myös ihan hassulta ilman silmälaseja, mutta oon ajatellut että jos joskus teen sen laseroinnin, niin voin käyttää feikkilaseja :D

      Poista
  9. Sinulle on haaste blogissani. Ota tai jätä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minttu, täytyy käydä katsomassa ♡

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...