29.3.16

Marmoria kynsille

Pääsiäinen oli ja meni, tuli pelattua, nukuttua, oltua kaksilla synttäreillä ja katsottua Downtown Abbeytä. Pääsiäismunia tuli syötyä vain yksi, jonka sain ihanalta hoitokissalta Helgeltä, ajattelin jos alennusmyynneistä löytäisi niitä enemmän (eilen tosin kävin Citymarketissa ja sieltä oli jo kaikki loppunut...). En jaksanut tehdä pääsiäiskynsiä ollenkaan, mutta eilen sain vihdoin tehtyä kynnet, jotka on olleet jo kauan mielessä.



Anna oli jokin aika sitten tehnyt ihanat marmorikynnet ja ajatus samanlaisiin kynsiin on ollut päässä siitä lähtien, nyt sain vihdoinkin toteutettua ajatuksen. Lakkasin pohjan valkoisella lakalla ja kelmulla tuputtelin kynsille samaa valkoista ja Opin harmaata Embrace the Graytä, päälle lakkasin vielä muutamia kultahippuja The Man with the Golden Gunilla. Näistä kynsistä tykkään toooosi paljon!



// I saw a beautiful marble nails on Anna's blog and I wanted to try them too. The base is Gina Tricot's White and the pattern is made with cling film, the same white nail polish and OPI Embrace the Gray. The gold nail polish gives the manicure nice finishing touch, the nail polish is The Man With the Golden Gun.

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

13 kommenttia:

  1. Ihan sairaan hienot! Marmorijutut on kyllä tosi in tällä hetkellä, tuota kuviota näkee joka paikassa. ASOS:illa on yksi ihana marmorikuvioinen mekko, joka varmaan päätyy meikäläisen ostoskoriin jossain vaiheessa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en aiemmin tykännyt marmorista, mutta jotenkin noiden Annan kynsien ansiosta oon alkanut tykkäämään :D Mä oon nähnyt sen mekon kuvissa, se on ihana ♡

      Poista
  2. On kyllä upeat! Niinku marmorilattia. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♡ Uuuu, marmorilattia näyttää kivalta :3

      Poista
  3. Aivan älyttömän nätit kynnet! ^.^

    VastaaPoista
  4. Todella kauniit ja tuo kulta tuo niihin vielä oman lisänsä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa siitä, miltä toi pieni määrä kultaa näyttää seassa :)

      Poista
  5. Mä en ole päässyt Downton Abbeysta toista kautta pidemmälle, olen koittanut aloittaa kolmannen kauden kolme kertaa, mutta en vaan pääse yli mun suosikkihahmon kuolemasta. :D

    Upeat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tiedän tunteen, kun ei tee mieli katsoa jotain sen takia, ettei siinä ole enää lempinäyttelijää tai sitä suosikkihahmoa :D

      Poista
  6. Kauniit kynnet, marmori on ihan mun suosikkikuvio :)

    VastaaPoista
  7. Voi miten kaunis lakkaus ♥ Ihanasti toimii tuo harmaa ja kulta keskenään :)

    VastaaPoista
  8. Tosi nätit kynnet! Oon ite haaveillu kokeilevani marmorikynsiä mutta vieläkään en oo saanut aikaiseksi, ehkä tästä voi ottaa vähän inspistä ja vihdoin kokeilla niitä! :D

    VastaaPoista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...