24.3.16

Crown Jewels

Viimeksi, kun tein Cosmeryalle tilauksen, niin Merja oli laittanut mukaan yllärilakan. Oli jännää avata paketti, kun sähköiseen kuittiin oli merkitty kiitoslahja :) Paketista paljastui Cuccion Crown Jewels kynsilakka. Mun ostoskoriin päätyy yleensä pinkit ja siniset lakat, joten oli tosi hauskaa, että sain lakkakokoelmiini jotain erilaista!



Crown Jewels on duochrome, eli eri valaistuksessa se näkyy erilaisena. Pohjaväri on tuollainen kultainen/kupari ja tästä pystyy helposti erottamaan vihreän ja ruskean, pullokuvassa näkyy parhaiten se, miltä tämä näyttää kynsillä. Pullossa on hauska yksityiskohta: nimittäin korkissa on nappi, jota painamalla siveltimestä tulee led-valoa, kuinka hauskaa :D



Crown Jewels on hyvin pigmenttinen, joten se sopii myös leimauksiin. Olen kauan halunnut koittaa vaalealla pohjalla kultaisia leimoja ja Crown Jewels on tällä hetkellä pigmenttisin kultainen lakka, jonka olen löytänyt.



// I got Cuccio Crown Jewels nail polish from Cosmerya. The polish is very pretty duochrome with gold, brown and green!

♡:SΔRΔGΔLΔXYY

6 kommenttia:

  1. Tosi kaunis duochrome tulee mieleen vähän oma lemppari OPI Just Spotted the Lizard. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo sitä lakkaa, mutta oon kerran lakannut sitä kynsille ja se on ihana ♡ Tää ei oo niin vihreä kun se :)

      Poista
  2. Ihana duochrome lakka <3 mulla on monta tämänväristä mutta ei niihin vaan kyllästy ikinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää taitaa olla mun ensimmäinen ja oon ihan rakastunut ♡

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...