12.3.16

Anna mulle aurinkoa

Ah, miten ihana lauantai! Herättiin myöhään, syötiin aamupalaa ja katsottiin samalla Stargate Universeä. Mä vielä muistan ne jaksot ulkoa, mutta silti halusin nähdä sen sarjan uudelleen, Nallea välillä varmaan kyllästyttää, kun haluan katsoa samat sarjat aina uudelleen ja uudelleen. Kun Nalle meni suihkuun, aloin meikkaamaan Kat Von D-paletilla, jonka ostin Ruotsista. Tarkoitus oli kuvata meikki blogiin, mutta siitä tuli vähän liian tumma, joten otetaan joku toinen päivä uusiksi :D



Käytiin ulkona kävelemässä, siellä on aivan ihana aurinkoinen ilma. Kovasti odottelen kesää, että saa taas pukeutua ohuisiin, ilmaviin vaatteisiin. Tämän raitapaidan ostin muuten Lorellasta, Lorella on mun mieleen sellainen hieman vanhempien naisten kauppa, mutta halusin käydä siellä, kun siellä myydään Junarosen farkkuja. Farkkuja en sillä kertaa ostanut, mutta tähän paitaan rakastuin kovasti, tykkään paljon merihenkisistä vaatteista. Lahden Lorellassa oli ihana myyjä, joka kiikutti mulle koko ajan sovituskoppiin farkkuja ja muutenkin oli tosi mukava! Täytyy ensi viikolla käydä sieltä ostamassa ne farkutkin.



// Nice sunny Saturday, the sun showed up here in Finland too!

♡:SΔRΔGΔLΔXY

8 kommenttia:

  1. Kiva asu, raidat näyttää aina raikkaalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä rakastuin tohon paitaan heti, se on sellainen ihana löllöpaita :)

      Poista
  2. Kiva paita! Enpä tiennytkään, että Lorella myy Junarosea. Itsekin olen mieltänyt sen hieman kypsempien rouvien liikkeeksi, joten hyvä tietää, että sieltä löytyy jotain myös meidän nuorempien makuun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ainakin Junarosen farkkuja siellä oli ja muitakin kivoja farkkuja :)

      Poista
  3. Kiva paitz ja ihanaa kun aurinko paistellu ja päivät valoisampia pitempään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mulla on ollut nyt tosi paljon energiaa, kun on ollut niin valoisaa :3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Toi paita on ihan täydellinen töihin, kun se on siisti ja päällä sellainen ihanan ilmava :)

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...