14.2.16

Valentine's Day

Suomessa ystävänpäivä on ystäville omistettu juhla, mutta muualla maailmassa se tunnetaan rakastavaisten päivänä. Kaisa on julkaissut ihania tarinoita parisuhteestaan tällä viikolla ja siitä inspiroituneena päätin itsekin vähän kertoa minusta ja Nallesta.

Tavattiin Nallen kanssa mun serkun kautta ohimennen muutamia kertoja vuonna 2010. Nalle lisäsi mut Facebookkiin ja kommentoi välillä hölmöjä juttuja mun päivityksiin. Mä olin just muuttanut takaisin iskän helmoihin itku kurkussa ja sydän särkyneenä (ei siitä sen enempää), kun Nalle huomasi, että oon online Facebookissa ja päätti laittaa mulle viestiä, ensimmäinen viesti oli: Onks Macbookit hyviä? Nalle oli ollut kesätöissä ja muka mietti Macbookin ostoa (myöhemmin tietysti kuulin, ettei tämä ollut totta, ei pesunkestävä pc:llä pelaaja Macbookia hanki). Seuraavalla viikolla Nalle kysyi, mitä aion tehdä ja sanoin, että oon menossa katsomaan Sinkkuelämää 2-elokuvaa, johon Nalle vastasi, että hänkin haluaa sen nähdä (haha, kuka mies haluaa mennä katsomaan Sinkkuelämää elokuvaa?). Menimme siis kahdestaan leffaan ensitreffeille. Aloimme hengailemaan kahdestaan ja vaihdoimme meseosoitteita.



Kesäkuun alussa Nalle laittoi mesessä viestiä, että aletaanko seurustelemaan kesäkuun 30. päivä. Olin ihan hiljaa, sydän pampatti kurkussa ja olin onnellinen. Nalle luuli, että hiljaisuus oli kieltäytyminen ja laittoi jo viestiä, että ei sitten. Nopeasti siinä oli vastattava, että aletaan vaan. En vielä tähänkään päivään mennessä tiedä, miksi Nalle halusi odottaa vielä melkein kuukauden, mutta kesäkuun 30. päivä Facebookkiin laitettiin, että seurustellaan :D

Minä asuin iskän olohuoneessa (kaikki tutut tietää vieläkin käsitteen Saran kulma) ja Nalle asui äitinsä ja veljensä kanssa. Aloin katselemaan itselleni asuntoa marraskuussa ja Nalle vienosti kysyi, josko hän voisi muuttaa kanssani. Uuden vuoden päivänä lyötiin sitten hynttyyt yhteen ja muutettiin saman katon alle. Ensimmäisenä yhteisenä ystävänpäivänä Nalle toi mulle jättisuuren Nallepehmolelun ja sanoi, että mun pitää halata sitä, silloin kun se on itse poissa.



Nalle tekee paljon kotitöitä ja auttaa, jos en jaksa. Nalle halii ja pusii. Nalle katsoo supersankarisarjoja ja puhuu Warhammereista. Nalle tekee tyhmiä juttuja mun takia, kuten tulee Antti Tuisku risteilylle. Nalle läppäsee mun pyllyä ja sanoo, että se peittää koko maan :D. Meillä on omia tyhmiä juttuja. Me tehdään kotona kaikista lauluista aina Nalle-versio (Cheekin Timantin on ikuisia on nykyään Nallet on limaisia). Nallella on maailman ruskeimmat silmät. Nalle lähettelee mulle keskisormihymiöitä Watsapissa ja mä lähettelen sille nyrkkihymiöitä. Nalle ostaa mulle herkkuja kaupasta ja jos jokin ruoka-aine unohtuu, se lähtee kauppaan pienen suostuttelun jälkeen.

Nallen lempinimiä on Nalle, Nale, Nallenaama ja Bobo
Mun lempinimiä on Kitty, Kidy ja Kultsi



On meilläkin riitoja, tai lähinnä mulla, koska Nalle ei ikinä riitele. Mä mökötän ja lähden pois, vähän ajan päästä Nalle tulee halimaan. Valitan Nallelle, että sen pitää viedä mut ravintolaan, se sanoo ensi viikolla ja sitten unohtaa sen. Pyydän Nallea siirtämään hellan, että voi siivota sen takaa, Nalle sanoo kohta ja unohtaa asian. Mä pyydän Nallea laittamaan tyhjät maitopurkit heti roskiin ja se sanoo että unohti (joka kerta).

Olen ollut koko viikonlopun nyt kuumeessa ja Nalle on auttanut tosi paljon, se on siivoillut, käynyt kaupassa ja tehnyt ruokaa. Tämän ystävänpäivän vietän sohvalla O.C:ta katsellen, onneksi Nalle tuo lisää kolaa, jos pyydän.

Ihanaa ystävänpäivää kaikille! Jos sulla ei ole ystävänpäivän deittiä, niin kyllä se vielä löytyy! 



// HAPPY VALENTINE'S DAY, Here's pictures of my valentine and me 

♡:SΔRΔGΔLΔXY

22 kommenttia:

  1. Oi eiiii!!! Ehkä suloisin hyvänmielenpostaus ever. Te ootte niin luodut toisillenne! ♥ Mäki haluun löytää tuollaisen rakkauden. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista ♡ Noin ihana tyttö löytää vielä superihanan miehen ♡

      Poista
  2. Aaaaawwss, ihana postaus! :-) Kivaa ystävänpäivää Sara!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi! ♡ Ihanaa ystävänpäivää jälkikäteen ♡

      Poista
  3. Ihanaa ystävänpäivää vielä kerran sara <3
    Ihana tarina teillä ja hyvin sovitte toisille =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eekku ♡ Ihanaa ystävänpäivää jälkikäteen ♡

      Poista
  4. Aa mä en kestä kuinka ihana postaus! Kuvista huomaa että te sovittu hyvin yhteen ♥

    VastaaPoista
  5. Oi, kuinka ihana kirjoitus. <3
    Ootte söpöjä! =)

    VastaaPoista
  6. awws miten ihana postaus, tosi kauniisti kirjotettu! :)♥

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Hihiii, sinä myös ♡ Ja kiitos lahjasta ♡

      Poista
  8. Ootte niin suloinen pari! Niin symppistä että Nalle on tullut mukaasi monta kertaa Indiedays Blog Awardseihin :3 Mä sain kerran oman mieheni mukaan niihin juhliin ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta haha :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana ♡ Haha, Nalle ei oikeesti tykkää noista tapahtumista, mutta se tulee sinne sen takia, että mulle tulis parempi mieli :3

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...