18.2.16

Olympus Fashion

Tiistaina luulin jo olevani terve, kunnes töissä taas kuume nousi. Siitä asti olen taas ollut kotona, Nalle on pakottanut mut olemaan sängyssä nukkumassa ja tuonut Finrexiniä. En millään malttaisi olla enää kipeä, tuntuu tylsältä maata vaan kotona ja olla, kun telkkariinkaan jaksa keskittyä. Onneksi tänään postipoika toi ovelle kivan jutun, Nalle nimittäin oli tilannut mun kameraan ihanan lisävarusteen!



Näin syksyllä Olympus Suomen sivuilla, että tällainen kultainen ja hopea metallista ja nahasta valmistettu hihna on tulossa myyntiin ja menin heti Olympuksen nettisivuille merkkaamaan kiinnostukseni tätä tuotetta kohtaan, jotta saan heti tiedon, kun tätä löytyy varastosta. Viime sunnuntaina sitten sain sähköpostia ja Nalle halusi tilata tämän ystävänpäivälahjaksi.



Toimitus kesti neljä päivää ja tämä toimitettiin suoraan kotiovelle. Kaulanauha oli pakattu siistiin omaan pahviseen laatikkoon. Hinta tälle oli 26,90 ja toimituskulut olivat kai ilmaiset, joten todella edullinen ja silti iiiiihana hihna. Hihnassa on tosi kauniit yksityiskohdat sivuilla: kultaiset laatat, joissa lukee Olympus. Tällä kehtaa mennä mihin vaan, kun se näyttää ihan korulta. Päädyin lopulta kultaiseen, koska ajattelin, että moni haluaa hopean ja päätin olla edes vähän erilainen, haha :D



Tsekkailin Olympuksen sivuja ja siellä oli paljon kaikkea, en edes ollut ennen tämän kaulanauhan katsomista käynyt siellä katsomassa tuotteita. Jäin vielä miettimään esimerkiksi tätä laukkua ja tätä linssinsuojusta!

Pahoittelen jo valmiiksi kirjoitusvirheitä, kuume alkaa nousta taas...



// My boyfriend bought me this cool strap for my camera from Olympus!

♡:SΔRΔGΔLΔXY

14 kommenttia:

  1. Kaunis hihna ja pikaista paranemista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon jo töissä, mutta pitää ottaa rauhallisesti vielä :)

      Poista
  2. Oi onpa hieno! Kyllä kelpais mullekkin tohon mun Canoniin vastaava...mut hopeisena ;-D

    VastaaPoista
  3. Ompa ihana ♥ Tuollainen voisi kiinnostaa itseäkin :) Paranemisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on, ja tosi edullinen vielä ♡ Kiitos :3

      Poista
  4. Mä oon kanssa ihaillut tuota, ehkäpä pitää ostaa se seuraavaksi? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katoin et sä sait häälahjaksi sen laukun, se on kans IHANA ♡

      Poista
  5. Hieno hihna, piristäisi varmaan munkin Olympusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti, on toi sen verran kaunis! ♡

      Poista
  6. Uu no on kyllä niinku koru, ihana! :3

    VastaaPoista
  7. Mä oon miettinyt tota hihnaa hopeena (: Mahtaako tonne ketjujen väliin jäädä hiuksen kiinni? Mulla jotenkin kiertyy niskakarvat aina koruihin ym niin tiukkaan et saa repii tai leikellä ne irti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mulla ei vielä oo kunnon kokemusta, kun kipeenä en jaksanut kuvailla mitään, muutaman kerran oon pitänyt tota kaulassa ja silloin ei ainakaan kiertynyt hiukset ympärille, täytyykin tänään kuvailla jotain, niin saan tarkan analyysin :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...