26.2.16

Kylppärihimotuksia

Mä inhoan meidän kylppäriä, se on pieni eikä siellä ole edes peilikaappia. Sitten, kun muutetaan joskus, niin pitää varmistaa, että uudessa kämpässä on kunnon kylppäri, mihin mahtuu pesukoneen, vessanpöntön ja suihkun lisäksi kaikki kosmetiikat :D H&M Home avautui vihdoinkin Lahteen ja kävin tietysti katsomassa heti valikoiman. Olen aiemmin tilannut H&M:n kodinsisustusta netistä ja ostanut suoraan Ruotsista, mutta nyt onneksi ostaminen on helpompaa, kun voi suoraan mennä hipelöimään tuotteita. Löysinkin kaikkia ihania tuotteita, jotka voisi piristää meidän kylppäriä, en vielä ostanut näitä, mutta ehkä jotkin näistä kotiutuu meille.



1. Mrs. ja Mr. hammasharjakupit on ehkä hiukan kliseisiä, mutta mun mielestä ne on kivat. Meillä oli seinässä imukupeilla kiinnitettävät hammasharjapidikkeet, mutta jostain syystä mun imukuppi putoilee koko ajan, joten tällä hetkellä mun hammasharja makailee peilin edessä.

2. Ihanan hempeä kukkaismatto olisi ihana, mutta se pitäisi aina siirtää pois, kun käy suihkussa.

3. Metallikorissa voisi säilyttää hiuslakkoja, ponnareita, harjoja, hiusvärejä, kaikkea, mikä tällä hetkellä on pesukoneen päällä.

4. Ihana vaaleanpunainen käsipyyhe hapsuilla. Tekisi kylpyhuoneeseen itämaista tunnelmaa. Viesraspyyhkeiksi olisi hauskat You are amazing!-käsipyyhkeet, jotta vieraat aina tietäisi, että ne on kivoja tyyppejä.

5. Ananaskynttilä, se on ananas, joka on kultainen, kultainen ananas, se on cool!

6. Valkoinen suihkuverho kiiltävän hopeisilla kaktuksilla. Valkoisessa värissä on vaan se huono puoli, että siihen lentää aina hiusväriä.

Lisäksi löytyi paljon muutakin H&M Homesta, jos vaan lottovoitto tulisi kohdalle, niin Visa kyllä vinkuisi siellä :D

♡:SΔRΔGΔLΔXY

15 kommenttia:

  1. Kävin just eilen kuolaamassa H&M Homessa sellasta riikinkukkotyynyä. Pitää ehkä käydä ostamassa sellanen vielä :) Toi ananaskin on nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se tyyny on IHANA! Harmi, ettei Nalle voi sietää koristetyynyjä :D

      Poista
  2. Kultainen ananas on kyllä sellainen pakko saada juttu! :D

    VastaaPoista
  3. Mä kävin just eilen H&M Homessa ja kattelin kans tota ananasta! :D Se on kyl cool! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Se kuka on keksinyt kultaisen sisustusananaksen saa multa täydet pisteet :D

      Poista
  4. Meiltä löytyy nuo hammasharjamukit. :DD Ne on aika hauskat! Noista tuotteista mua rupesi kiinnostamaan tuo kori, ananas ja nuo vieraspyyhkeet. Meillä alkaa kohta vessa remontti ja olisi kiva hankkia kaikkea uutta, uuteen vessaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä miks mulle tuli kaupassa ihan te mieleen noista hammasharjamukeista!! :D Mustakin ois niin ihana sisustaa vessaa, toivottavasti saan joskus mun unelmien kylppärin :3

      Poista
  5. H&M home on kyllä semmonen paikka minnekkä vois sijoittaa joka ikisen euron mikä tililtä löytyy :D Etenkin nyt kun tuo itämainen kuvio (en muista oikeeta nimeä:D) alkaa tulla suomeen niin voisi vaan sisustaa koko kodin sillä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, siellä on ihan liikaa ihania tuotteita! :D Toi itämainen kuvio on ihana :3

      Poista
  6. Hahaa, nämä kaikki saisivat muuttaa omaankin kämppään! :D Tosin sen lottovoiton jälkeen... Nuo Mr. ja Mrs. kipot erityisesti, mä kun tykkään kaikesta kliseisestä ja imelästä... :D Kannattaa muuten kurkata Elloksenkin oma valikoima, sieltä löytyy välillä hyvää halvalla, puhumattakaan Elloksen alennuskupongeista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois tulla lottovoitto, niin vois ostaa H&M Homesta kaiken, haha :D Kiitti vinkistä, täytyy Elloksen valikoimaa käydä kuolaamassa! :)

      Poista
  7. H&M home on kyllä täynnä vaikka mitä ihanuuksia! :) Lakanoita on joskus tullut tilattua ja oon edelleen ihan rakastunut niihin ♥ Tuo ananas hieman houkuttaisi itseäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kanssa H&M:n lakanoita, niissä on tosi kivoja printtejä :) Haha, ananas on paras :D

      Poista
  8. Kiva kun saatiin Lahteenkin tuo home :-) Oon henkkamaukan nettikaupasta tilannu noilta mm. maton ja lakanoita, tuolla on vaikka mitä ihania lakanakuoseja aina. Jos saisin jotain meiän kylppärissä muuttaa niin laittaisin valaistuksen uusiksi kun vihaan tuhannen auringon voimalla niitä helvetin loisteputkivaloja mitä on joka vessassa :-D

    VastaaPoista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...