25.11.15

Nörttilakkoja

Näin Minnan TalkandBake-blogissa Esmaltes De Kelly-lakkamerkin DC Comics kokoelman ja aloin heti himoitsemaan niitä. Oon pitänyt taukoa kaikesta ostelemisesta jo kauan, joten en sitten tilannut kokoelman lakkoja. Viime viikolla näin sitten, kun Eve myi muutaman DC lakan ja häneltä sitten ostin nämä kaksi kaunokaista; Stormin ja Batmanin :3



Vaikka mä oon aika nörtti, niin en silti jostain syystä tykkää supersankarielokuvista tai -sarjoista (lukuunottamatta Gothamia, Constantinea, The Flahia ja Jessica Jonesia). Mä oon monia elokuvia ja sarjoja yrittänyt katsoa, muttei ne oikeen sytytä mua, niissä on liikaa tappelukohtauksia. Sarjakuvia taas tykkään lukea, onneksi Nallekin tykkää, niin meillä on suht paljon DC Comicsin sarjiksia. Tällä hetkellä mun lempparihahmo on Harley Quinn. 



Nää lakat on molemmat tosi kivoja holoja, paljon kivempia luonnossa kuin kuvissa :) Kuvassa on kolme kerrosta lakkaa eikä vielä tullut täyttä peittävyyttä, se ei kuitenkaan itseäni häirinnyt. Batman on hopea, jossa on hopea holopohja ja hopeita ja mustia hologlittereitä, Storm taas on vaaleanpunaisella holopohjalla violetteja ja vaaleanpunaisia hologlittereitä. Noi pullot on ihan älyttömän söpöjä, niissä on kuva kyseisestä supersankarista ja ihana rusetti tuomassa lisää tyttömäisyyttä.



// I'm a bit comic book geek, I like to read comics so when I saw that Esmaltes De Kelly released a DC Comics nail polish collection I was excited. Eve was selling these two nail polishes (Batman and Storm) so I bought them from her. Batman has various silver holographic glitters and black glitters on a transparent base and Storm has various lilac and purple holographic glitters in a transparent base.

If you have a little nerd in you, you might want to buy these nail polishes because of super cute label with mini superhero on it.

♡:SΔRΔGΔLΔXY

18 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nää on kyllä kivoja, onneks sain ostettua edes kaksi tätä kokoelmaa :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin on joo, noi on tosi hauskasti piirretty! :)

      Poista
  3. Apua, Batman-lakkaa, siis pakko saada! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa kokoelmassa on ihan sairaan kivoja lakkoja (hahmoja) joita haluaisin :D

      Poista
  4. Blogien otsikoita pitäisi lukea väsyneenä ilmeisen kevyellä silmäilyllä.
    Mietin nimittäin otsikkosi kohdalla, että miksi ihmeessä kutsut lakkoilevia postimiehiä nörteiksi niin voimakkaasti että laitat otsikoksi "nörttilakkoja"

    jep. mieleni oli vähän liian vilkas ja kirjaimellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihan paras! Oon nauranut tälle jutulle koko aamun ♡ Nörttipostimiehet :D

      Poista
  5. Aika kivan värinen tuo liila lakka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on joo, varsinkin kun siinä on niin paljon holoa :3

      Poista
  6. Vitsit miten ihunia pulloja! Ja niin kauniita lakakki :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää pullot on ihan älyttömän söpöjä :3 Jos nää ois ollu joku ihan tavallinen kokoelma niin en ois ostanut, onneksi ostin, koska nää lakatkin on tosi kivoja :)

      Poista
  7. Hauskoja pulloja. Storm oli aikoinaan (kun luin X-men sarjiksia) mun suosikki X-men, mutta nyt vei Batman-lakka mielestäni voiton kynsillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo hirveesti Marvelia lukenut ja mun on pakko tunnustaa, että mä vasta nyt tän lakan myötä näin ekaa kertaa Stormin :) Batmanlakka on ihana ♡

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...