8.11.15

Clear jelly stamper

Nyt on leimaaminen tehty helpoksi, nimitääin ostin Cesarsshopista läpinäkyvän kynsileimasimen! Hinta 22,50 euroa vähän kirpaisi, mutta tykkään leimaamisesta ja sitä ei tule niin paljon tehtyä, kun leiman kohdistaminen ei ole helppoa. Tilasin samalla Picture Polishin Peacock lakan, jossa on violetilla pohjalla vihreitä glittereitä.



Kuten kuvassa näkyy, leimasimesta oikeasti näkyy läpi ja leimat on helppo laittaa oikeaan kohtaan kynnelle. Leimasimen puhdistamiseen ei saa käyttää asetonia, tämä suositellaan puhdistettavan teipin avulla.

Koitin heti tätä leimasinta ja en onnistunut saamaan leimoja leimasimeen. Olen tottunut tekemään kynsijutut sohvalla ja tajusin, että leimasin tarvitsee kovan alustan, eli kynsiä ei voi leimata tällä stamperilla sohvalla vaan pöydän äärellä. Tämän kun tajusin, niin leimasin alkoi toimia, kuin unelma.



Mun oli ihan pakko Halloweenbileiden jälkeen yöllä kokeilla tätä leimasinta. Toimii todella hyvin! Leimat on BPS:n laatasta, jonka esittely löytyy tästä linkistä.



// I bought Clear Jelly Stamper from a Finnish nail shop. It's so easy to stamp nails with clear stamper, because you can see where you are putting the pattern!

♡:SΔRΔGΔLΔXY

27 kommenttia:

  1. Mullakin on tapana lakkailla kynsiä sohvalla tai jopa sängyllä, eikä leimasimet tms. silloin yleensäkkään toimi! Sitten kiroillaan stamperia ja leimalaattaa, kun ei tajua että olisi varmaan parempi tehdä vaikka pöydän äärellä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tuttu tunne! :D Mulla se Konadin oma leimasin toimii hyvin sohvalla, mutta muut leimasimet ei, tajusin vasta nyt, että muiden leimasinten toimimattomuus johtuu myös sohvalla leimailusta... :D

      Poista
  2. Mahtava keksintö!! Pysyykö jelly hyvin kiinni hahlossa,vai meinaako tippuilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ihan paras keksintö! Pysyy tosi hyvin kiinni, ei ollenkaan heilu tai meinaa tippua :)

      Poista
  3. oon maailman huonoin leimaaja, juurikin sen takia kun en vaan saa kohdistettua niitä leimoja! tää auttais kyllä mun ongelmiin... tuo hinta on vaan aivan kaamee! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tajusin vasta tilaamisen jälkeen, että toi hinta on kova... Olin vaan ihan innoissani, kun näin ton leimasimen ja tilasin sen ja jälkikäteen tajusin, että sehän oli tosi kallis... Mutta ei kyllä harmita yhtään :)

      Poista
    2. Dashicalla oli se kympillä myynnissä, nyt tosin loppu, mut luulen et sinne tulee lisää niitä. :)

      Poista
    3. Kiitos vinkistä! Mä yleensä ostan Suomesta, että pystyn tukemaan suomalaista työtä ja saadaan verorahat Suomeen, mutta jos hintaeroa on noin paljon, niin kyllä mäkin ostaisin tuolta Dashicalta! En oo aiemmin kuullutkaan koko yrityksestä, täytyy tutustua paremmin! Toivotaan, että läpinäkyviä leimasimia tulisi sinne pian myyntiin :)

      Poista
  4. Vitsit tuo leimasin näyttää kätevältä! En ole itse ikinä leimaamista käytttänyt mutta täytyy kyllä joskus kokeilla- Ja tuo uusi Peacock -lakkasi on kyllä ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi leimasin on kyllä ihan älyttömän kätevä! Ja Peacock lakka on ihana :3

      Poista
  5. Muistakaa että Clear jelly stamper ei kestä tyynyn irrotusta varresta! Hauska sattuma kun minäkin postasin tänään tästä leimasimesta. Se on kyllä hirmu hyvä ja hintansa arvoinen kunhan muistaa kohdella varoen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, hyvä, että sanoit! Mä en nimittäin tiennyt! :) Just olin menossa lukemaan sun postausta ;)

      Poista
  6. Mä niin haluaisin tämän. Kaikki on kehunut sitä hyväksi, joten eiköhän se ole uskottava. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, tää on niin hyvä, että voin vaan suositella! :)

      Poista
  7. Onoa hyvä idea, taitaa olla pakkohankinta itsellekin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä niin hyvä idea, propsit sille, kuka on tän keksinyt! :)

      Poista
  8. Vaikuttaa hyvältä, minulle vaikeaa on juurikin se leiman kohdistaminen oikein. Tuo helpottaisi siinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nimenomaan pienissä kuvioissa vaikea kohdistaa, tää leimasin on tosi kätevä, kun saa oikeaan kohtaan heti leiman :) Ja tällä pystyy tekemään helposti tuplaleimoja eli samaa kuviota eri väreillä yhteen kynteen!

      Poista
  9. Upeet kynnet ja kaunis lakka! Mä olin kovasti jo päättänyt etten tarvi tätä leimasinta, mut sittenkin tilasin tän eilen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauskaa! Toivottavasti saat sen pian :)

      Poista
  10. Itse ostin kans tän ja sen Messy Mansonin maton :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Messy Mansonin matto ois myös kiva, se vaikuttaa tosi kätevältä! :)

      Poista
  11. Voi hyvänen aika että mä oon urpo!! :'DD Oon miettiny vaikka kuinka kauan että mitä se auttaa että toi on läpinäkyvä kun jotenkin sivusta sitä pitäis sitten yrittää katsoa mutta onko toi stamperi siis ontto!? :D Että sieltä stamperin päästä näkee sen toisessa päässä olevan tyynyn ja leiman ja siten sen siis saa kohdistettua?! Toi toinen kuva oli varsin havainnollistava :'D Nyt kun tajuan tuon pointin niin vois itsekin tilata tämän! :'D Luoja sentään :'DDD

    Aivan mielettömän kauniit kynnet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo! En mä pelkästä läpinäkyvästä tyynystä ois noin paljon maksanut vaan nimenomaan siitä, että näkee läpi :D Hyvä, että tosta kuvasta kuitenkin näit, että se on ontto. Mä oon nauranut tälle kommentille jo vaikka kuinka kauan, kiitos tästä :D

      Voi kiitos! ♡

      Poista
    2. Hyvä että nauratti, muakin naurattaa vieläkin kuinka voin olla niin pönttö! :'D ♥

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...