23.6.15

Tänään on bileet, juhlavaatteet sileeks!

Olen ihan unohtanut kirjoittaa ihanasta, elämää helpottavasta tuotteesta, jonka sain Bloggers Inspiration Daystä! Mun sisko rakastaa silittämistä ja silittää varmaan alushousunsakin, mutta mä inhoan silittämistä ja harvoin jaksan raahata silitettävät vaatteet, silityslaudan ja -raudan eri paikoista, joten olin TOSI onnellinen, kun sain Bloggers Inspiration Daystä Philips Steam & Go:n mukaani!



Steam & Go on kannettava vaatehöyrystin, jolla on mukava silittää. Kahvan sininen osa irtoaa ja sinne laitetaan vettä, laite tyrkätään seinään ja käynnistetään ja silitys voi alkaa! Silitys tapahtuu laittamalla höyrysuutin kiinni vaatteeseen ja painamalla nappulaa, josta höyry tulee. Tällä silitetään ylösalas, jolloin selkäkään ei mene kipeäksi, niinkuin tavallisen silitysraudan kanssa.



Tällä laitteella voi silittää mitä tahansa materiaalia, myös silkkiä. Kaikista ärsyttävin silitettävä on Nallen kauluspaidat, jotka on AINA rypyssä. Nallella on jotain egyptiläistä puuvilla olevia paitoja ja tuntuu että ne menee ryppyyn sitä mukaa kun silittää :D Tällä laitteella onneksi saa nekin helposti sileäksi, ei varmaan tarvi kertoa alemmasta kuvasta kumpi on ennen ja kumpi jälkeen silityksen otettu.







Mä viimeksi silitin verhot, kun laitettiin ne talvella pesun jälkeen ikkunaan, mutta epähuomisossa muutama kohta on jäänyt ryppyiseksi ja se on harmittanut mua, mutten ole jaksanut ottaa verhoja alas ja silittää. Steam & Go:lla sain helposti verhot silitettyä eikä niitä tarvinnut mihinkään siirtää!

Tämä laiska silittäjä kiittää Philipsiä! 



♡:SΔRΔGΔLΔXY

19 kommenttia:

  1. Oon haaveillut tuollaisesta, koska vihaan silittämistä ihan kamalasti. Hyvä näin vaatetusartesaanina vihata silittämistä haha :D Tuollainen olisi kyllä niin kätevä, etenkin kauluspaitojen ja muiden vaikeampien vaatteiden kanssa, mä en vieläkään osaa silittää kauluspaitaa täydellisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauskaa, että sä vihaat vaikka oot vaatetusartesaani! :D

      Joo, mä inhoon myös, tää on tosi kätevä laite, oon kanssa halunnut tällaista jo pitkään! :)

      Poista
  2. Tuollaiselle olis kyllä käyttöä,eipä tuu siliteltyä vaatteita ym ja kohta viel vähempi aikaa sellasiin.Hyvin näyttää toimivan taisin nähdä saman laitteen laran blogissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, kohta sulla onkin tosi kiire, se päivä lähestyy koko ajan ;)
      Joo, Laralla on sama, on tosi toimiva :)

      Poista
  3. oi miten ihana toi olis! Mä kun haluan silittää lakanat ja pyyhkeet ja kaiken mikä rypistyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sä oot siis samanlainen kuin mun sisko! :D Tää on kätevä laite ^__^

      Poista
  4. Onko sulla hintatietoja kertoa? =)

    VastaaPoista
  5. Sä oot muuten kaunis. Ihana tuo alin kuva. :)

    VastaaPoista
  6. Olisin niin tarvinnut tollasen sillon ku ostin uudet verhot (6kpl). Ihan hirvee silittää raudalla! Paljon kätevämpää vaan laittaa ne paikalleen ja sit vetää tollasella läpi. Joku höyrypesuri olis kyl ollu mut se on tarkotettu siivoamiseen ja olis luultavasti polttanut verhot :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Se on ärsyttävää, kun yrittää uusia verhoja silittää raudalla! :D Haha, ei ainakaan ilman ohjeita uskalla höyrypesuria käyttää tekstiileihin :D

      Poista
  7. Tää on just ja melkein kuin mulle tehty :D Pakko saada!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niin hyvä! Oon miettinyt tällaisen ostoa, joten oli kiva, kun sain tän Bloggers Inspiration Dayssä :)

      Poista
  8. Oi, vähänkö kätevä! : D Miekään en yhtään tykkää silittämisestä, joten olis kyllä tarpeellinen täälläkin.

    VastaaPoista
  9. Oon maailman laiskin silittäjä --> tää ois ihan huippulaite mullekin! :DD

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...