5.6.15

Sunset Beach Nails

Taas kynsipostaus! Nyt lämpimällä ilmalla olen tehnyt paljon kesäkynsiä, mikä on hyvin outoa, sillä ennen en tykännyt tehdä mitään vuodenaika/teemakynsiä, niin se mieli vaan muuttuu :) Otsikko viittaa vanhaan saaippuasarjaan, jota lapsena aina katsottiin (tiedän, että ainakin yksi lapsuudenystäväni ja Sunset Beach fani lukee tätä blogia ;)), katsoiko kukaan muu 90-luvun loppupuolella Benin, Megin ja Derekin juonenkäänteitä?



Näiden kynsien idea lähti ensin siitä, että halusin OPIn Sheer Tintsejä kynsille. Lakkasin Essien Blancilla kolme valkoista kerrosta ja päälle kolmella eri Sheer Tinsillä. Kynnet kaipasivat jotain, joten päätin maalata palmuja ja lintuja kynsille. Etusormeen piti saada jotain, sillä se näytti tosi tyhjältä, ja mieleeni tuli juuri aamulla näkemäni MoYou Londonin tänään julkaistava ihana flamingo laatta (OMG! HALUAN!).



Mä oon tosi ylpeä tosta tekemästäni flamingosta, vaikka jonkun silmään se saattaa olla huono niin mä oon tosi onnellinen siitä, mä en yleensä nimittäin jaksa keskittyä pikku pipertämiseen ja nyt toi on ainakin mun mielestä tunnistettava flamingo. Nalle ei meinannut uskoa, että toi oli mun oma maalaama, vaikka se näkikin, kun maalailin ja se lainasi omia maalejaan mulle.





























Ihanaa, kun on kesä! Kirjoitan tätä postausta maksimekko päällä eikä ole ollenkaan kylmä! En malta odottaa ensi viikon bloggaajatapaamista, juhannusta, kesäkuun lopun lahtimiittiä, heinäkuun lomaa, jäätelöä, uimista... 

Onko sulla kesäsuunnitelmia ja mua kiinnostaa, että kuinka monta Sunset Beach fania täällä on!



// I am so proud of these nails I did yesterday! You might think now that you've seen better painted nails but for me this is like a victory because I usually can't focus on little details. 

The title came from a soap opera I watched when I was a kid: Sunset Beach! I'll always remember Ben, Meg and Derek, haha :D

♡:SΔRΔGΔLΔXY

22 kommenttia:

  1. Miten saat lakan oikein kuivumaan, jos kerroksia tulee monia? Itsellä jää aina kosteaksi ja töytäisen sormen jotakin päin ja lakat on rytyssä tai jossain kuusessa. :( toi flamingo on tosi hieno! Luulin aluksi, että se on laatoilla/tarroilla tehty, mut wow, sä oot maalannut sen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi valkoinen lakka on uusi, joten kun sitä kerrostaa, niin se ei mene ruttuun :) Itsellä just vanhemmat lakat tekee sitä, että jos laittaa usean kerroksen, ne menee ihan kauhean näköiseksi ja ruttuun jos ne osuu johonkin.

      Poista
  2. Oi miten nätit :) Hyvin oot onnistunut maalaamisessa :)

    VastaaPoista
  3. Kynnet ovat upeat. Siis todella kauniit kesäiset värit <3
    Kyseistä sarjaa en ole kyllä seurannut.
    Kesällä me menään ainakin Kiteen eläinpuistoon ja Savonlinnaan. :)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mun mielestä värit meni nappiin myös ♡

      Kivalta kuulostaa teidän kesäsuunnitelmat! :)

      Aurinkoista päivää ♡

      Poista
  4. Ihanat kynnet! Tosi hyvin oot saanut nuo onnistumaan. :)

    VastaaPoista
  5. Hyvin olet myös kaikki kuvat piirtänyt. Itse tykkään eniten noista palmuista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihana kuulla, etten ole ainoa, joka näistä tykkää :)

      Poista
  6. Söpöt kynnet ja eiköhän se kesä mee tänä vuonna kotosalla poikaa hoidellessa =)

    VastaaPoista
  7. Nää on ihan huippuihanat <3 mä en ikinä pystyis noin tunnistettavaa ja hienoo flamingoo itse maalaan :o :) hyvä sara!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaa, voi kiitos! ♡ Mä oon ihan varma, että sä pystyisit tekemään ihan älyttömän hienon flamingon! ^__^

      Poista
  8. Nää oon kyllä niin söpöt ja onnistuneet!

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään noista Sheer Tintseistä :)

      Poista
  10. Nää on kyllä niin ihanat! Ja tuo flamingo on mun mielestä tosi onnistunu. :)

    VastaaPoista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...