7.6.15

State your business!

KappAhl (mä en oo ikinä tiennyt miten toi lausutaan, joten sanon aina kappal tai kappahal) on ollu Suomessa jo 25 vuotta ja sen kunniaksi oli arvonta, jossa palkintona oli vapaavalintainen yläosa, alaosa ja asuste. Osallistuin arvontaan ja viime viikolla sain puhelun, että olin voittanut!


Halusin töihin jotain hienompaa asua, jos tulee vaikka tilanne, jossa täytyy edustaa (esim. koulutukset ym.) ja löysin paljon sovitettavaa kyseisestä kaupasta. Ihastuin tuohon bleiseriin, joka on älyttömän hyväntuntuista kangasta ja housuihin, jotka sopivat jalkaan, kuin hansikas! Olisin halunnut pari kokoa pienemmät housut, mutta valitettavasti ei ollut kokoja jäljellä, äiti saa kaventaa niitä :D

Ihan mahtavaa, että asusteeksi sai valita myös laukun, olen nimittäin etsinyt laukkua, jossa on olkahihna ja johon mahtuu kamera, kun edellinen meni rikki.


Mä itse vasta tänä kesänä tajusin, miten hyvä kauppa KappAhl on, sieltä löytyy supermukavan tuntuisia housuja ja shortseja myös meille isommille tytöille :3

Kirjoitan muuten tätä postausta kuunnellen Nightwishin uusinta albumia, tää on ihan sikahyvä!


OOTD SCARF eBay BLAZER KappAhl T-SHIRT Gina Tricot JEANS KappAhl 
BAG KappAhl SHOES Drop Dead

// KappAhl has been selling clothes in Finland for 25 years now so they had a giveaway in stores where you could win top, bottom and accessory. I won the giveaway and went looking some office clothes (because I work in a office) and found these beauties, the clothes looks so professional and suits me well IMO :)

♡:SΔRΔGΔLΔXY

16 kommenttia:

  1. Bleiserikaupoille pitäs lähtee itekkin, hyvä että muistutit kappahlin olemassa olosta, sieltä saa cityshopparin kortilla aika kivan alen! :)
    Kivan näköinen asu, just sellanen mitä voisin itse käyttää kun tekee mieli vähän hienompaa mutta rentoa asua päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, kun muistutit Cityshopparin ja KappAhlin edusta! Tarvisin nimittäin shortsit sieltä! :)

      Poista
  2. Onnea voitosta! ♥ Mä en koskaan voita mitään :DD toisaalta esim. tästä KappAhlin kilpailusta en ees tiennyt. :D Tuo on mulle sellainen kauppa jonka yleensä aina ohitan mut pitää alkaa oikeesti käydä koska siellä on just meille vähän isokokosemmillekin jotain. :3 Eikä aina pelkkiä säkkejä!

    Toi sun asu näyttää ihanalta! <3 Pitäis iteki hankkia uus laukku, itse asiassa vanhan löysin juurikin KappAhlista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kävi nyt tosi hyvä tuuri, tarvin nimittäin uusia vaatteita (ja varsinkin tota laukkua) mutta mulla ei ollut rahaa ostaa! :)

      Mäkin ennen aina ohitin ton kaupan, kunnes noin kuukausi sitten shortseja etsiessäni muistin, että tuolla myydään mun isolle takamukselle vaatteita :D

      Poista
    2. Naisen pitääkin olla vähän bootylicious ;) ♥

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Mulla taitaa yleisin sanontatapa olla se kappahall, miten se voi olla niin vaikea sanoa? :D

      Poista
  4. Onnea voitosta ja näytät tosi hyvältä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista, Eekku! ♡

      Poista
  5. Ihan näin wowia pelanneena, onko otsikko Jaina Proudmoorelta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, mä mietinkin, että onko täällä WOWityttöjä! :D Mä pelaan ite Blood Elfeillä ja ne usein sanoo noin! :3

      Poista
    2. Ei mennyt kun hetki tunnistaa :D Worgen että Belffi täälläkin

      Poista
    3. Siistiä, että täällä on muitakin Wowityttöjä! Pelaatko enemmän PvP vai PvE? :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...