15.5.15

RFSU Easy Shavin' & Nice n' Cool

Pääsin Bloggers Inspiration Dayssä mukaan RFSU:n, Carmexin ja Indiedaysin blogikampanjaan. Saatiin kassi, joka sisälsi erilaisia tuotteita, valitsin tuotteista kaksi lemppariani (Nice n' Cool ja Easy Shavin') esiteltäväksi blogiin.



Olen sellainen ihminen, joka inhoaa kehon karvoja, käyn sokeroimassa sääriäni, mutta muut paikat pitää itse sheivata. Minulla on aina ollut tummat ja paksut karvat esimerkiksi käsivarsillani ja olen saanut ihmisiltä paljon katseita ja jopa suoria kommentteja käsikarvoistani. Päätin syksyllä, etten enää jaksa typeriä käsikarvakommentteja ja aloin sheivaamaan käsikarvojani.

Ensimmäisellä ajokerralla käteeni ilmestyi punaisia pilkkuja. Sen jälkeen sain kuulla RFSU:n Nice n' Coolista, joka auttaa ihoa palautumaan sheivauksen jälkeen, eikä punaisia pilkkuja tule. Olen syksystä asti käyttänyt tätä tuotetta ja olen välttynyt niiltä punaisilta pilkuilta kokonaan, siksi olin hyvin tyytyväinen, että lahjakassi sisälsi myös tämän tuotteen :)

Nice n' Coolia laitetaan karvanajon jälkeen eikä sitä huuhdella pois. Se viilentää ihoa kivasti, koska se sisältää yrttejä ja alkoholia.

(kyllä, kuvassa on käsi eikä jalka, ennen karvat olivat tummempia, mutta sheivaamisen aloittamisen jälkeen karvat ovat ohentuneet ja vaalenneet)

Easy Shavin' oli minulle uusi tuttavuus. Se on läpinäkyvää geeliä, joka ei vaahtoa. Tykkään ajaa tällä kainalo-, käsi- ja intiimikarvoja, koska tällä on helppo katsoa, mistä kohtaa sheivaa. Koitin myös jalkoja ajella tällä (vaikka yleensä tosiaan käyn sokeroimassa jalkani), mutta itse tykkään siinä hommassa käyttää vaahtoavaa ainetta.



Carmexin huulirasva oli myös kassissa mukana, sillä RSFU on Carmexin maahantuoja. Sain tämän huulirasvan ensimmäistä kertaa Livboxista ja olen tykästynyt tähän, lemppariani on se kirsikan tuoksuinen Carmex. Mielestäni Carmex kosteuttaa ja pehmentää huulia ihanasti, tykkään myös siitä viilentävästä tunteesta, kun huulet ovat rohtuneet ja laitan tätä huulilleni.



Lisää tietoa RFSU:n tuotteista löydät tästä linkistä ja videon uusista Sense me- hellimistuotteista tästä linkistä (en hyödy klikkailuista).

♡:SΔRΔGΔLΔXY

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mä muistelinkin, että sä oot myös saanut näitä tuotteita :)

      Poista
    2. Juu oon saanut kerran blogiin testiin ja noista tuli jotain näytteitä livboxissakinHuulivoidetta tullu myös sen kautta

      Poista
  2. Itse ostin noita molempia joskus syksyllä, kun prismassa oli sellainen tuplapaketti vain toisen hinnalla. Molemmat on kyllä ihan toimivia tuotteita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin ton Nice n' Coolin silloin, kun se tarjous oli just loppunut :D

      Poista
  3. Mulla on pitkät ja tummat käsikarvat, mutta en häpeä niitä yhtään. Tottunu elämään jo niiden kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä, että sä et häpeä niitä! Ehkä mäkin vielä jonain päivänä totun niihin :)

      Poista
  4. Livboxista tuli viime kuussa näytekoot noista sheivausaineista, pitääpä laittaa kohta testaukseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kannattaa kokeilla! Mä ainakin tykkäsin :)

      Poista
  5. Mun mielestä on todellä törkeää kommentoida kenenkään karvoitusta, sijaitsee se sitten missä tahansa! Mulla yhellä enitsellä luokkakaverilla oli kanssa tosi tummat käsikarvat (mun mielestä jopa tummemmat kuin nuo sun) ja kyllähän se huomion kiinnitti kun ensimmäisen kerran satuin vilkaisemaan mutta ei puhettakaan että oliisn ikinä niitä kommentoinut, todella mautonta!!

    Hmm, mä oon niin lääkehöyryissä että en tajunnut että sopiiko tuo punaisia pilkkuja estävä aina myös intiimialueelle? (Oon tosi kipeänä kun kirjoitan tätä, sori...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen välillä vapaaehtoistyötä lasten parissa ja ymmärrän sen, että lapsia ihmetyttää naisella käsikarvat ja ne tulee kyselemään, mutta mulle on myös ihan aikuiset tulleet huomauttamaan mun käsikarvoista ja se on tosi törkeää!

      Joo, se on tarkoitettu intiimialueelle ja estää sielläkin pilkut hyvin! Kirjoitin tässä jutussa käsikarvoista sen takia etten halunnut, että joku tuntee olonsa kiusalliseksi, jos kirjoitan alapääjutuista :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...