2.4.15

Gold tattoos

Naistenpäivänä Naiskauneuden Facebooksivuilla oli arvonta, josta pystyi voittamaan kultaisia tatuointeja. Olin aiemmin katsellut tällaisia tatuointeja Born Pretty Storen valikoimista, joten innoissani halusin osallistua arvontaan ja naistenpäivän iltana sainkin sitten viestin, että olin voittanut! Valitsin tämän Child Wild- paketin, johon kuuluu neljä arkillista tällaisia  kultaisia ja hopeita intiaani/egyptikuvioita.





























Arkista leikataan sopiva kuvio, poistetaan kalvo, laitetaan kuvapuoli iholle haluttuun kohtaan ja taputellaan kostutetulla vanulapulla puoli minuuttia. Tykkään näistä tatuoinneista toooosi paljon, ne antaa kivaa särmää normaaliin lookkiin. Olen lukenut monesta suomalaisesta blogista, että nämä ei sovi suomalaiselle vaalealle iholle, vaan pitää odottaa kesää ja ruskettumista. Omasta mielestäni näitä voi käyttää ihan koska vaan, itse en esimerkiksi edes rusketu kesällä, joten tuolla logiikalla en koskaan saisi käyttää näitä :D

Itsellä tatuointi pysyi kaksi päivää (ja kaksi suihkukertaa). Aion ostaa lisää, kun nämä loppuvat ^__^



// I won these cool golden/ silver temporary tattoos and I chose this pretty set of indian/ egyptian tattoos. On my skin, these lasts up to two days (two shower times). I think that these look so good, even though my skin is super pale :D

♡:SΔRΔGΔLΔXY

10 kommenttia:

  1. Hyvinhän toi sopii vaaleammallekkin iholle :) ite oon iha lakananvaalea mut aion kyl silti noita kokeilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, mä oon ainakin tykästynyt noihin :3

      Poista
  2. Nää on kyllä kivan näkösiä :3

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Niimpä, eikä kiinnittäminenkään satu! :D

      Poista
  4. kuin siistit ois isot kultaiset siivet selkään? <3

    VastaaPoista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...