16.4.15

Gold Fairytale

Paria viikkoa sitten Facebookin kynsikoristekirppiksellä oli huutokauppa ja minun ei ollut tarkoitus ostaa mitään. Halusin kuitenkin vähän selailla valikoimaa ja heti törmäsin pariin juttuun, jota olin kauan himoinnut! Ostin yhdeltä myyjältä kaksi MoYou Londonin laattaa (toinen on kuvassa näkyvä Fairytale 02 ja toinen Explorer 14) ja toiselta Cirquen Mirror Mirrorin. Kun näin nämä kolme tuotetta, en enää voinut selata huutokauppaa pidemmälle, koska siellä olisi saattanut olla niin paljon muutakin rahanmenoa ja nyt pitäisi säästää rahaa :D



Mirror Mirror on Limited edition lakka ja käsittääkseni sitä ei valmisteta enää. Kyseessä on upea lakka, joka sisältää pieniä kultaisia lastuja ja jättää peilimäisen ja hohtavan pinnan kynnelle. Ei ole vaikea ymmärtää, miksi lakka nousi viime vuoden puolella monen kynsihöperön himotuslistalle.



Kynsikoristeryhmässä on usein ollut puhetta, mikä on suurin summa, jonka viitsii maksaa kynsilakasta. Itse maksoin tästä postikuluineen 21 euroa ja minulla on myös kalliimpiakin lakkoja (esim. OPIn The Man With The Golden Gun ja GOSH 549, joka on HTF eli harvinaisuus). Usein tutut kysyvät, miten viitsin tuhlata rahaa johonkin turhuuksiin (kynsilakkaan), mutta mielestäni lakkoihin tuhlaaminen ei ole turhuutta vaan itselleni kynsilakkailu on harrastus ja harrastukseen menee rahaa. Itse en esimerkiksi vietä aikaa baareissa ja minusta on omituista, että jotkut tuhlaavat baareihin monia satoja euroja viikonlopussa! 



Olen muutaman vuoden katsonut MoYou Londonin laattoja, mutta en ole vielä ennen tätä omistanut yhtäkään. Tämä Fairytale 02 on ollut ostoslistallani koko sen ajan, kun olen tiennyt MoYoun olemassaolosta ja nyt vihdoin sain sen! Ensikokemus MoYousta on erittäin positiivinen, kuva siirtyi stamperiin todella helposti ja kokonaisena ja kuvio on kaiverrettu juuri oikean syvyiseksi, että se ei siirry liian paksuna, niinkuin halvemmissa laatoissa.



Halusin yhdistää tähän kauniiseen lakkaan satukuvioita ja päädyin pilvipyörteisiin sekä yksisarviseen. Halusin myös jättää muutaman kynnen ilman leimausta, että tuo lakka itsessään näkyisi myös kunnolla.

Olen saanut todella paljon kehuja näistä kynsistä ja tosi moni kysyi, olenko tehnyt nämä kynnet sen takia, että ne sopivat puhelimeni kuoriin :D




// I bought these two beauties (Cirque Mirror Mirror nail polish and MoYou London Fairytale 02 plate) from a Facebook group with Finnish nail polish enthusiast. I've been wanting both of these for a long time and now I finally got it!

The Mirror Mirror by Cirque is even prettier than I thought, it shines and has mirror finish, it's really pretty! I wanted to combine some fleecy clouds and a unicorn with this gold polish. This was the first time I used MoYou London image plate and the first time was very positive: the pattern came up to stamper very easy and it wasn't too thick like some cheaper image plates.


♡:SΔRΔGΔLΔXY

18 kommenttia:

  1. Mirror Mirror on kyllä ihana! Onneksi mä ehdin ostaa sen kun sitä vielä sai! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Mua on niin paljon harmittanut, kun en silloin saanut tätä, onneksi mulla on se nyt ♡

      Poista
  2. No huhhuh, on kyllä ihan helkkarin nätti lakka! :O:O Aivan upeet kynnetki oot tehnyt <3

    VastaaPoista
  3. Mirror Mirror <3 Mä niin tarvitsen sen. <3
    Kynnet on aivan mahtavat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mirror Mirror on just sellanen, että mun mielestä kaikki tarvis sen! ♡

      Voi kiitos!! ♡

      Poista
  4. Voi kuin kauniit´kynnet, tuo Mirror Mirror näyttää kyllä tosi kauniilta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ Se on älyttömän hieno! Kaikista eniten mua ihmetyttää se, että miten se voi hohtaa nätisti myös varjossa :)

      Poista
  5. Todellakin hyvä löytö, ja ihanat kynnet ootkin tehnyt! Söpö tuo yksisarvinen. 💚

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon niin onnellinen, kun löysin tän lakan ♡ Kiitos, mä tykkään siitä yksisarvisesta myös :3

      Poista
  6. Tuo lakka on kyllä tosi nätti, samoin laatta! :3

    VastaaPoista
  7. Ihanat kynnet olet tehnyt :3 Ja toi lakka on ihana! ♥__♥ Harmi etten mä koskaan ehtinyt hamstrata sitä :D Onneks mulla on kuitenkin FUN Laquerin PayDay (molemmat versiot), ne on vähän saman tyyppisiä kuin tää :D

    Ja toi on muuten ihan hiton ärsyttävää että arvostellaan kuinka paljon laittaa rahaa "turhuuksiin!" -__- Itse näen esim rahan laittamisen alkoholiin 1000 kertaa turhempana ja typerämpänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se PayDay näyttää niiiiiiin ihanalta ♡♡

      Niimpä, mä oon ihan samaa mieltä! Me saadaan käyttää rahaa kosmetiikkaan, jos halutaan ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...