4.12.14

Lävistyksiä

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13266739/?claim=rzck6pzpd48">Follow my blog with Bloglovin</a>

Tervetuloa uuteen osoitteeseen My Personal Galaxyyn, toivottavasti löysit tiesi tänne helposti! Poistin vahingossa Bloglovinista blogin ja joudun laittamaan sen sinne uudestaan, eli jos mielummin seuraat blogia Bloglovinin kautta, niin pääset seuraajaksi tästä linkistä.

Jotkut ovat varmaankin jo huomanneet, ettei minulla enää ole huulikorua. Se putosi (muistaakseni jo kesällä) enkä saanut sitä heti laitettua takaisin, jolloin se umpeutui. En halunnut ottaa uutta huulikorua, joten kävin lävistäjällä ottamassa kauan himoitsemani smileyn (tästäkin on siis jo monta kuukautta aikaa).


Tiistaina kävin lävistäjällä laitattamassa uuden nenäkorun. Olen vanhan nenäkoruni tehnyt itse kaverin kanssa joskus yläasteella ja se oli aivan liian alhaalla, nyt lävistäjä laittoi nenäkorun paikalleen.

Lisäksi olen ihaillut Iinyn Inner Conchia eli korvalehden sisällä olevaa lävistystä ja sen kävin eilen keskiviikkona ottamassa! Tällä hetkellä lävityksistä löytyy nenäkoru, smiley, 2 x tragus, inner conch ja 2 x 10 mm korvavenytys, venytykseni tulehtui viime kuussa ja ne meni umpeen, joten olen taas joutunut aloittamaan venytyksen, aion sen 12 mm saada takaisin.


// Here's the list of my current piercing: nose ring, smiley, inner conch, 2 x tragus and 2 x 10 mm ear stretchers. I like piercings a lot and I hope to get more in the future ^__^


♡:SaraGalaxy


4 kommenttia:

  1. Inner conch on kyllä niin ihana! <3 Arvaa tuliko ihan hirvee himo mennä itekki ottaa jotain kivaa läväriä taas pitkästä aikaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No uskon! Uudet lävärit on niin kivoja :3

      Poista
  2. Mie oon aatellut että kävisin ottamassa jonkun uuden korvalävistykseni itselleni joululahjaksi ja oon just tuota inner conchia harkinnut : ) Tällä hetkellähän mulla on vaan rook.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inner Conch on ihanan näköinen ♡ Uuu, tollasta Rookia en ookkaan aiemmin tajunnut, sekin näyttää tosi kivalle! :3

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...