1.11.14

Vitamiinit suuhun!

Nyt vähän erikoisempi postaus, puhutaan nimittäin vitamiineista! Sain Minisunilta yhteistyön merkeissä kolme eri vitamiinipurkkia. Tein ensin vitamiinikoneessa testin, joka mittasi minulle sopivat vitamiinit. Minulle valikoitui Minisun D- vitamiini, Minisun Super Defence ja Minisun Multivitamin.



Ilmoitin myös, etten pysty nielemään tabletteja vaan tarvitsen kaikki purutabletteina. Ilokseni kaikkia kolmea tablettia sai myös puruversioina!

Vitamiinit ovat hyödyllisiä varsinkin näin syksyllä, kun alkaa pimeät ajat tulemaan eikä auringosta saa tarpeeksi esimerkiksi D-vitamiinia.




Misisun D- vitamiinin sain villivadelman makuisena. Pillerit ovat hyvin pieniä ja hennon vaaleanpunaisia ja ne maistuvat vadelmalta, nämä ovat ihan älyttömän hyvän makuisia! Päiväannostus on 1 tabletti päivässä.
Super Defencet on isoja, pyöreitä tabletteja ja ne maistuvat appelsiinilakritsille, nämäkin ovat todella hyviä. Päiväannostus on 1 - 2 tablettia päivässä.
Minisun Multivitamiinin sain Pure Appelsiinina. Tämä ei ole mikään kauhean ihana makuelämys, mutta kyllä tätäkin mielellään syö, kun tietää saavansa kaikki tarvittavat vitamiinit. Päiväannostus on 1 tabletti päivässä.



Uskon kyllä, että näistä on apua flunssan ehkäisemiseen ja kaamosmasennukseen.

Jos vitamiinien vaikutukset ja muu tieto vitamiineista kiinnostaa, niin kannattaa käydä Minisunin Tietoa vitamiineista- sivulla!


:SaraCupCakez


10 kommenttia:

  1. Täytys itekki syödä jotain vitamiineja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä itse syön näiden lisäksi aina välillä Omegaa ja Kalsiumia :)

      Poista
  2. Hah, ainakaan mun flunssaa ei vitamiinit torjuneet ja nykyään syönkin vain d-vitamiinia osteoporoosin pelossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä syön Minisunin Calcium päärymätabletteja, joissa on myös D-vitamiinia, kun ei tule maitoa oikein juotua :D

      Poista
  3. Mitenn sait yhteistyössä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää mä sain viime kevään Inspiration Dayn kautta, mutta mä välillä myös laitan firmoille sähköpostia tai ne laittaa mulle ^__^

      Poista
  4. Mie tein kanssa tuon testin ja se ehdotti juuri sellaisia tabuja, joita en pysty käyttämään, koska miulla on sama ongelma kuin siulla :D Kaikki pitää olla imeskeltävänä tau pureskeltavana versiona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei! :D Toi o nkyllä oikeesti tosi ärsyttävä vaiva, kun ei pysty nielemään mitään :( Onneksi nykyään on paljon esimerkiksi särkylääkkeitä poremuodossa ja vitamiineja pureskelumuodossa ^__^

      Poista
  5. Vitsi mäki olisin halunnu noita villivadelman makusia! :D Sain niitä pahoja mangoja. Hitto ku unohdin ite kirjottaa näistä kokonaan, mutta eipä mulla kyllä ole näistä mitään ihmeellistä sanottavaa. :D

    Plussaa kyllä purutableteista! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluisin maistaa niitä mangoja :D Noi villivadelmat oli oikeesti hyviä ♡ Purutabletit ♡

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...