27.11.14

Lähiaikoina olen...

Pahoittelen, että postaustahtini on tässä lähiaikoina vähentynyt, syy on yksinkertainen: lempipeliini WOWiin ilmestyi uusi lisäosa ja olen tykittänyt sitä paljon! Meillä on Nallen kanssa vain yksi tietokone ja molemmat pelaavat WOWia, joten olemme joutuneet jakamaan koneen käytön, jolloin minulle ei ole jäänyt aikaa tehdä postauksia, koska olen halunnut saada hahmoni täysileveliseksi ennen Nallea ;)



Pelaamisen lisäksi olen:
- Koittanut värjätä latvojani lilaksi, mutta lopputuloksena latvoista tuli vihreät.
- Saanut silmätulehduksen ja ollut ilman meikkiä töissä.
- Juhlinut siskon miehen synttäreitä ja työpaikan joulujuhlaa.
- Saanut Nallelta etukäteen joululahjan (esittelen sen täällä myöhemmin).
- Ihaillut Lahden jouluvaloja.
- Pelannut Pixwordia.



- Haaveillut joulukoristeista.
- Käyttänyt paljon huulipunia.
- Miettinyt, onko minulla nikkeliallergia.
- Käynyt kahvilla Sini-Siskon ja Noora-Ystävän kanssa.
- Rentoutunut aivan ihanissa kasvo- ja jalkahoidoissa.

Kuvat on näkynyt myös instagramissa, nimimerkkini siellä on Saragalaxyy ^__^

Mitä sulle kuuluu?


// I've been quite busy playing new World of Warcraft expansion, I need to get 100 level before my boyfriend :D Anyway, here's some pictures from my instagram, if you want to follow me, my IG-name is SaraCupCakez ^__^

:SaraCupCakez


10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) Huomaa ainakin että hauskaa on ollut.

    VastaaPoista
  2. On kyllä tullut pelattua itsekin aika paljon, mutta onneksi mulla onkin oma kone, mie saa pelata sitten rauhassa omallaan. Eihän se tosin WoWiin koske, mutta muita kyllä pelailee. :D Mullakaan ei ole postauksia jemmassa kuin yksi, sillä en ole pelaamiselta ehtinyt kynsiä vaihtaa tarpeeksi usein. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, me joudutaan jakamaan kone. Sain muuten ennen Nallea levelattua, vähän sitä ärsyttää! :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niin on! Mä oon niiiiin onnellinen, että sain sen! ♡

      Poista
  4. Ehkä välillä on hyväkin ettei pääse koneelle, säästää muutamat raivokohtaukset sillä. Launchi oli nimittäin WoD:issä aika kaoottinen ja buginen xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Se julkaisupäivä ja koko sen jälkeinen viikonloppu oli ihan kamala! Jos pääsi peliin sisään, niin siellä ei voinut tehdä mitään, kun lagasi niin paljon >__<

      Poista
  5. Mie oon vähän sairastellut niin ollut hiljasempaa blogissa,mutta nyt jo taas parempaan päin =)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...