24.10.14

Erään lauantain asu

Käytiin eräänä lauantaisena päivänä Nallen kanssa kuvailemassa ulkona. Nalle valitti koko ajan, kun hänen jalkaan sattui. Olen huomannut, että kun Nalle on kipeänä, niin hän koko ajan haluaa huomiota ja valittaa, kuinka sattuu. Ihan tavallinen flunssakin voi olla maailmanloppu. Onko muut huomanneet miehissään samoja piirteitä? :D



Halusin pitkästä aikaa laittaa päälle nuo revityt farkut, ne on näemmä pesussa menneet vielä enemmän revityn näköisiksi, mutta ei haittaa yhtään. Ainut, mikä revityissä housuissa ärsyttää on se, kun joka kerta näitä käyttäessä joku tulee kysymään, että eikö tule kylmä, kun on reiät housuissa.



Hiukset näyttää näissä kuvissa ihan järkyttävältä, niissä on mustaa (joka on haalistunut ruskeaksi) ja jostain puskee lisäksi lilaa sekä juurikasvua. Sain tällä viikolla vihdoin värjättyä hiukset taas mustaksi.































Huomenna Indiedays Inspiration Day ja Blog Awardsit, jännittää, koska en vielä tarkalleen tiedä, että mitä puen päälleni! Kynnet on jo suunniteltu, niihin tulee mustaa ja kultaista, koska ajattelin siihen iltatilaisuuteen pukea mustaa ja kultaa, kengät ja laukku on vielä hakusessa sekä päivätapahtuman asu, apua, tulee kiire!


OOTD SHIRT Gina Tricot BROOCH Vorssa Ink JEANS H&M 
SHOES Converse


// I love ripped jeans the only problem with them is when every people comes to ask me if I'm cold because of the holes in the jeans. 


:SaraCupCakez


18 kommenttia:

  1. Mun miekkonen on samanlainen, jos on vähänkin kipeä niin siitä pitäis varmaan uutisiin kirjottaa, kun on niin kipeänä. Vaikka on perusflunssa! :D Ja sitten kun mä itse olen kipeä, niin mies kohtelee mua kun tervettä ja haluaa lähteä lenkille ja muuta ihan ihmeellistä. :D Ei voi ymmärtää.

    Sulla on taas niin ihanat vaatteet ja näytät niin hyvältä! Noi revityt farkut sopii sulle niin hyvin. :3 Eikä mun mielestä noi hiukset ole edes pahat! :) <3

    Ja mullakin ihan kauhea vaatekriisi vieläkin huomiselle! Tosin mä ostin sellasen viiden euron rätin keskiviikkona, että varmaan sen laitan sit. :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Hahaa, painokoneet seis! Uusi etusivun juttu on se, että minä olen kipeä!" Joo, mulla on kanssa sama että Nalle pakottaa mut siivoamaan tai lähtemään lenkille kun oon kipeä :D

      Oiii, kiitos Iiny! ♡

      En malta oottaa et nähdään huomenna! ^__^

      Poista
  2. Täällä ihan sama homma! Mies on kuin kuoleman porteilla flunssassa. Toisaalta siitä kirjoiteltiin lehdissäkin, että tutkimuksen mukaan miehet kokevat flunssan huomattavasti voimakkaammin kuin naiset, joten voiko syy olla siinä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Kaikesta ne viitsiikin tehdä tutkimuksia :D

      Poista
  3. Ihana asu! ♡ Eikä munkaan mielestä nuo hiukset oo yhtään pahat noin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ Haha, mä oon aina onnellinen kun saan hiukset värjättyä :D

      Poista
  4. Onkohan nallella se kuuluisa miesflunssa?! :D

    Oot tosi nättinä näissä kuvissa ja sun hiukset on ihanat. En huomannut niissä mitään vikaa ennenkuin luettelit kaikki :D Eikä ne kyllä senkään jälkeen pistä silmään! :)
    En malta oottaa postausta, miten sun gaalapäivä on mennyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, juuri se taitaa Nallea vaivata :D

      Voi kiitos paljon ♡

      Gaalapäivästä tulossa postausta heti, kun saan kaikki kuvat! :3

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Nunnu, mä tykkään myös tästä asusta! ^__^

      Poista
  6. Oletko saanut mun sähköpostin herkku vaihtoon liittyen? :)

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja pidä hauskaa tuolla tapahtumissa.Innolla postausta odotellen

    VastaaPoista
  8. Ah, klassinen "miesflunssa"... jostain kumman syystä miehet vain kärsivät flunssasta aina hirveän paljon enemmän kuin naiset, tai siltä se ainakin kuulostaa. ;) Tuttu ilmiö siis! Niin, ja tuo ruutupaita on tosi kiva. :) Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä kuulla, että muutkin ovat joutuneet kokemaan tämän miesten flunssan vaikutukset :D

      Toi ruutupaita on mun yks lemppareista! ^__^

      Poista
  9. Miesflunssa on taudeista pahin, oikeasti. :D toivottavasti kuitenkin paranee pian!

    Sun hiukset näyttää mun mielestä hyvältä kuvissa. Tosin sulla näyttää aina :)

    En malta odottaa juttua blogiin Indiedays-päivästä. Harmittaa, kun ei päästykään paikalle, olisi ollut todella mukavaa teitä nähdä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä paha :D

      Voi kiitos paljon Kaisa! ♡

      Olis ollut niiin kiva nähdä! Onneksi me nähdään viimeistään pikkujouluissa! ^__^

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...