13.10.14

"Älä sitte järkyty, mulla on sunnuntaivaatteet päällä"

Muutama viikko sitten kerroin teille, että Nalle käy joka sunnuntai pelaamassa ja itse "saan" viettää koko sunnuntain yksin. Olen alkanut käymään sunnuntaisin kirpputorilla ja olin taas eilenkin siellä. Kirppiskierroksen jälkeen olin juuri parkkeeraamassa pyörääni Citymarketin pihaan, kun siskoni soitti ja kysyi haluanko tulla Sinuheen kahville. Vastasin siskolleni, että kyllähän se käy, mutta älä sitten järkyty, mulla on sunnuntaivaatteet päällä.


Puen yleensä sunnuntaisin sellaiset vaatteet päälle, joita olen viikolla käyttänyt, mutta en ole vielä kerinnyt pestä. Yleensä se siis tarkoittaa sitä, että olen vain ottanut nopeasti pyykkikorista vaatteita sen kummemmin miettimättä, miten ne sopii toisiinsa. Tänä sunnuntaina se tarkoitti uutta pipoa, ruutupaitaa, jota käytin lauantaina (asukuvia tulossa siltä päivältä tällä viikolla), shortsit ja rikkinäiset sukkahousut lauantai-illalta, joita en ollut vielä kerinnyt heittämään roskikseen. Jostain syystä tykkäsin kyllä tästä asuyhdistelmästä tosi paljon!


En ole aiemmin tajunnut, että minulle oikeasti sopii pipo! En ikinä perus- ja ammattikouluaikana käyttänyt pipoa, kun ajattelin, että näytän tyhmältä. Yksi aamu päätäni paleli, kun kävelin töihin ja päätin, että nyt kyllä tarvin pipon, löysinkin sitten hienon yksilön Vero Modasta.

Löysin muuten kirpparilta ihanat kengät kolmella eurolla 






























// Sunday is the day I usually go thrift shopping. Because I usually do that alone, I just put some clothes I can find in my laundry basket.


:SaraCupCakez



20 kommenttia:

  1. On muuten tosi kiva toi pipo! ♡ ja muutenkin ihanat sunnuntaivaatteet! ♡

    Mäkin tein lauantaina tosi kivoja kirppislöytöjä, niinkun mä Instassa hehkutinkin. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iiny! ♡

      Se maatuska oli niiiiin siisti! :D

      Poista
  2. Löytyispä munkin pyykkikorista tollasia vaatteita! Upea asu! :)
    Mäkään en ole koskaa osannut käyttää pipoa, juurikin tuon takia kun luulen näyttäväni tyhmältä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♡

      Se on ärsyttävää, kun ajattelee, että näyttää tyhmältä! Sun täytyy joku päivä mennä kokeilemaan pipoja ja katsoa, että näyttääkö ne sittenkään niin tyhmältä ^__^

      Poista
  3. Söpö sinä :3
    Ja ihanat kengät !

    Haa, painin joskus saman pipo ongelman kanssa. Pari talvea sitten opettelin käyttämään pipoja kaikista kovimmilla pakkasilla. Mutta missään muussa tilanteessa niitä ei voinut käyttää 8) Nyt kuitenkin syksyn mittaan olen onnistunut löytämään päähäni sopivat pipot ja käytän niitä enemmän kuin mielelläni, vaikka joka päivä jos muuta ei keksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että sä oot löytänyt pipot! Mun mielestä elämä on vaan paljon kivempaa, kun ei ole päähän kylmä! :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ne on ♡ Jotenki toi malli on sellanen, että siitä tulee sinä mieleen :D

      Poista
  5. Hyvältähän sie näytät ja kivat kengät löysit =)

    VastaaPoista
  6. Joo, sulle sopii pipo. :) Mulle ei. Käytän hattuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hatut on kivoja! Musta vaan tuntuu, että ne ei sovi mulle... :D

      Poista
  7. Hyvin sopii pipo sulle! Hyvä, että rohkenit kokeilemaan ja uhmasit ajatuksiasi :)
    Pipojakin on niin monen mallista kuin on päätäkin. Mä tykkään piposta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta, en oo ennen mun pipoinnostusta tajunnutkaan, miten erilaisia pipoja on! Mulle sopii sellaiset pidemmänmalliset ja löysät ^__^

      Poista
  8. Toi reppu on ihan täydellinen! <3 Ja tosi kivasti sopii toi pipo sulle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään siitä myös, se on niiiin hieno ♡ Kiitos paljon! :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...