3.9.14

Kentin tupeerausharja

Pyysin Face Helsingiltä testiin Kentin tupeerausharjaa ja ilokseni he suostuivat ja lähettivät minulle harjan testiin. Olen nyt kuukauden käyttänyt tätä harjaa ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen! Tiedättekin varmaan, että tykkään tupeerata hiuksiani, olen aiemmin käyttänyt siihen hommaan vaan tavallista kampaa, mutta tällä tupeerausharjalla tulee paljon parempaa ja kestävämpää jälkeä.























Varsi on valmistettu pyökistä ja siihen on kaiverrettu todella ihana maisemakuvio.

















Harjakset on tehty villisian harjasta ja nylonista ja juuri noiden harjasten eripituisuus tekee mielestäni tupeerauksesta kestävän.






















Harja on kokonaisuudessaan noin 28 cm pitkä ja varren etupuolella lukee: "Love of beauty is taste. The creation of beauty is art.".















Itse tupeeraan aina hiusten alta ja vain alaspäin menevin vedoin, en ikinä tee edestakaisliikettä, koska sillä saa vaan takkua aikaan. Oikeanpuoleisesta kuvasta näette, että harja tekee oikeasti pitävän tupeerauksen.



























Voin todellakin suositella tätä harjaa, en ole harjan saatuani koskenut enää kertaakaan tavalliseen kampaan vaan teen juuri tällä harjalla tupeerauksen joka aamu.

Harjaa saa joko suoraan Face Helsingiltä tai Alla Modan verkkosivuilta, hinta on 15 €.


// I asked this Kent combing brush from Face Helsinki and I was soooo glad they said yes and sent me this brush. The handle is about 28 cm long and it has pretty landscape engraved. The handle is made from beech and the brush is Wild Boar hair and nylon.

I used to tease my hair with ordinary comb but after I got this, I haven't even touch my old combs, it's so easy to tease with this and I think that the result is way better.

:SaraCupCakez

14 kommenttia:

  1. NOJOO! Hiukan pitää tupeeraus, ihana toi kuva! :D <3 Mäkin tarviin tän, koska mä aina tupeeraan mun hiuksia alta että ne olis tuuheemmat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan älyttömän hyvä harja! ^__^

      Poista
  2. No ainakin tuolle harjalle löytyy käyttöä sulla ja hauska kuva toi jossa hiukset pystössä =)

    VastaaPoista
  3. Oonkin miettinyt mistä löytäisi hyvän tupeerausharjan kun tarvitsisin sellaisen. Ja nyt sopiva taisi löytyä tämän postauksen perusteella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä voin suositella tätä harjaa, mun hiuksille ainakin ihan älyttömän hyvä! ^__^

      Poista
  4. Haha, meinasi karkki juuttua kurkkuun kun naurahdin "tukka pystyssä" - kuvalle :D
    Kaikkea ne keksiikin nykyään.

    VastaaPoista
  5. Haha ihana pystytukka, tuli mieleen trollit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nalle sanoo mua aina Trollipeikoksi, kun mun hiukset on tossa vaiheessa :D

      Poista
  6. Ihana töyhtöhyyppäkuva :D Kaunis tuo kuviointi harjassa! Tuollainen harja olis kyllä kätevä, varmaan sais nää mun liukkaat hiukset pysymään vähän paremmin tupeerattuina. Täytyykin miettiä tuollaisen hankkimista kunhan letti kasvaa vähän pidemmäksi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töyhtöhyyppäkuva :D Toi kuvio on ihan älyttömän nätti, ihastelen sitä joka kerta, kun katon tota harjaa ♡

      Mä uskon, että tää harja toimii myös sun hiuksilla, koska mulla on kanssa liukkaat hiukset suihkun jälkeen ja silti tää tekee pitävän kampauksen :)

      Poista
  7. Hahaha repesin tuolle tukka pystyssä -kuvalle! :'D Ihana!

    Ja hieno tuo kuviointi tuossa harjassa. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, se on just paras :D

      Toi kuvio on upea ♡

      Poista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...