12.9.14

Autumn Chevron Nails

Sain taas valita Born Pretty Storesta muutaman tuotteen. Olen himoinnut chevron- kuvioisia kynsivinyyleitä, mutta jostain syystä rahat ei ole vielä riittäneet niiden tilaamiseen, joten olin tosi onnellinen, kun löysin Born Prettyn valikoimista chevron- kynsitarroja!


Pakkauksessa on muistaakseni noin 40 tarraa ja yksi pakkaus maksaa $1,58. Leikkasin osan tarroista puoliksi, jotta niitä säästyisi. Belegwen kertoi tarrojen olevan aika liimapitoisia, joten otin hänen neuvostaan vaarin ja laitoin käytettävät tarrat pakkauksesta kämmenselkään ja vasta kämmeneltä kynnelle, jottei runsas liimapinta vetäisi allaolevia lakkoja rumasti pois.




































Halusin kynsille syksyn sävyjä, joten lakkasin Essien vaaleanharmaalla Chinchillyllä ja annoin kuivua täysin kuivaksi. Kun kynnet olivat kuivuneet (pikakuivattavan avulla) lätkäisin chevrontarrat kynsiin ja päälle Gina Tricotin Alexia.


Mielestäni värit olivat oikein kivat ja kuvio onnistui hyvin. Joissain kohti se vähän levisi, sillä laitoin hieman liian paksun kerroksen Alexia, jolloin pikakuivattaja levitti lakkaukset (esim. nimetön).




































Tarrat löytyvät french edge- osastola, kannattaa myös tsekata suuri kynsikoristevalikoima! Toimitus on ilmainen ja jo edullisiin hintoihin saa 10 % alennuksen koodilla CVG10 (en itse hyödy koodin käytöstä).




// I got these chevron nail stickers from Born Pretty Store. In the package there's 40 stickers and it costs only $1,58. The stickers are very helpful and you can create pretty chevron nail with these.

For this mani I used Essie Chinchilly and Gina Tricot Alex.


:SaraCupCakez

P.S. Tilasin vähän aikaa sitten eBaystä lightboksin, toivottavasti se saapuu pian, ettei tarvi kärsiä näin huonoista kuvista enää kauaa :)


21 kommenttia:

  1. Oi nämä ovat ihanat ♥ mulla on vaan niitä oikeita Nail vinyylejä, ne kyllä ovat hauskoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♡ Täytyy jossain vaiheessa ostaa niitä vinyyleitä testiin, jostain syystä aina rahat menee johonkin muuhun ennen kuin ehdin tilata niitä vinyyleitä, hehe :D

      Poista
  2. Tosi kivat! Sopivat hyvin syksyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun mielestä nää oli kivan syksyiset värit :)

      Poista
  3. Onpa söpöt! ♥
    Mä tilasin ebaysta saman merkin niitä suoria tippitarroja ja yritin tehdä niillä raitoja kynnelle mutta ei siitä tullut mitään :( En tiedä otinko teipit pois liian aikaisin vai myöhään vai mitä oikein tapahtui kun kaikki levisi ihan rumasti :( äääh! Viskasin koko tarrat vaan lipaston nurkkaan, saa katsoa koska jaksan taas yrittää uudelleen vai jaksanko edes.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin yks päivä koitin niitä suoria ja mullakin ne levisi! Kaikki muut näistä tarroista (ranskalainen, sellainen kolmiomainen ja nää) on hyvin onnistunut :)

      Poista
  4. Oo, nää on tosi kivat! :) Ja hyvä tietää, että halvemmatkin versiot ajaa saman asian kuin oikeat vinylsit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^__^

      En oo tosiaan vinyyleitä kokeillt, mutta mun mielestä nää oli tosi hyvät käytössä! :)

      Poista
  5. Niin paras tuo kuva missä tarrat on kynsillä! :--DD Ihanat kynnet, rakastan tuota väriyhdistelmää ♥

    Ps. Olen koko ajan lukenut kuppikakkuseikkailuja mutta laiskasti puhelimella joten olen ollut pois kommentointiskenestä. Mutta nyt olen taas takaisin ja alan viettää bloginlukuhetkiä perinteisesti koneen ääressä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se oli niin hauskan näköistä, että oli pakko ottaa kuva :D

      Mä oon miettinytkin, että luetkohan sä enää blogeja, sun hauskoja kommentteja on ollut ikävä! :)

      Poista
    2. Aww, ihana! ♥ Mulla on kans ollu ikävä sananvaihtoa täällä ja pitääkin tosiaan ryhdistäytyä asian suhteen. Vähän ontto fiilis jää vaikka lukee kaikki postaukset, mutta ei kommentoi </3

      Poista
  6. Upeat kynnet! Lakat sopii todella hyvin yhteen keskenään ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanne! ♡ Mä toivoinkin, että noi sopis yhteen, tuli kivan syksyinen fiilis näistä :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...