28.8.14

I Love You Anastasia!

Kuulin, että Kicksiin oli ilmestynyt Anastasia Beverly Hills- kulmakarvatuotteita ja menin samantien hypistelemään niitä. Olin jo varautunut siihen, että ostan sieltä kulmakarvasetin, vaikken tiennyt vielä edes hintaa. Paikanpäällä huomasin, että hinta oli 46,50 €, onneksi minulla oli käyttämättömänä alekuponki sekä 2,50 € etuseteli. Itse ostin bruneten, mutta saatavilla oli myös vaaleampi setti.


































Kulmasetti on pakattu pahviseen rasiaan, jonka alta paljastuu tuollainen kova rasia, jossa on ylellistä krokotiilikuviota ja ruusukultaiset tekstit.






























Sisältä setti näyttää tältä. On ohjeet, miten settiä käytetään, peili, vaha ja värit, siellin sekä muotit.


Vasemmalla puolella on vaha, jolla saa kulmakarvat kuosiin, keskellä on kulmavärit Taupe ja Dark Brown, oikealla on kaksi vaaleaa väriä, joilla voi korostaa kulmaluuta ja silmänurkkia.














Setissä on viisi erikokoista sapluunaa, jolla saa tehtyä täydelliset kulmat (jos siis tämäntyylisistä kulmakarvoista tykkää).
























Setissä olevalla siveltimellä on helppo saada kulmat laitettua. Siveltimen harjaosa on ohut ja jäykkä, joten sillä on helppo tehdä tarkkaa jälkeä.























En osaa tehdä itselleni hienoja kulmia, joten tämä setti on minulle pelastus! Vasemmalla on kulmat laitettu ja oikealla ei. Nalle inhoaa vahvasti laitettuja kulmakarvoja, mutta näistä hän jostain syystä tykkäsi.



Uskallan suositella tätä palettia, sillä jos olet samanlainen kulmanoviisi, kuin minä, niin saat tämän avulla tehtyä ihanat kulmat, jos taas osaat jo tehdä hienot kulmat, niin näillä välineillä saat varmasti kulmakarvoistasi vieläkin hienommat! :)





// I heard that my local beauty store Kicks started to sell Anastasia Beverly Hills products. I ran on the store and bought this eyebrow set. It was a bit expensive but I think this is totally worth the money. Inside the set there is wax cream, two shades of brow powder and two shadows to enhance brow bone, lids and inner corners of eyes, five different side stencils and brush.


:SaraCupCakez


20 kommenttia:

  1. Oho mikä ero! (ja hinta) Itse en osaa laittaa ollenkaan kulmia, en kyllä ole koskaan niitä laittanutkaan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :)

      En mäkään aiemmin laittanut, sitten tutustuin kulmakynään ja lopulta tähän settiin :)

      Poista
  2. Oonkin joskus katsellut tuollaisia muotteja. Oon niin käsi mun kulmakarvojen kanssa, ne on aina ihan eriparia :D Onks noita muotteja helppo käyttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla kanssa :D

      Käytin nyt muotteja ensimmäistä kertaa ja oli tosi helppo käyttää! Laitoin ensin muotin ja piirsin noi kulmien rajat ja nypin ylimääräiset karvat pois että jatkossa on helpompi laittaa noi kun kulmat on oikean kokoiset :)

      Poista
  3. oo näyttää kivalta! ^^^(ja tosiaan kalliilta, glup.) mutta on varmasti hintansa arvoinen ;)

    VastaaPoista
  4. Awwws. Mä haluun tuon... Viljamiii saisinko tuon synttärilahjaksi PLIIS. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viljamiiiii, osta tää setti Fanille! :D

      Poista
  5. En oo koskaan mitenkään laittanu erityisemmin kulmia koska en jaksa joka aamu ja menisi hermokin ku tulee eri paria ;)
    Tällä hetkellä värjään aina kulmat ja nypin kun on tarve.

    VastaaPoista
  6. Mä niin haluisin hommata Anastasian sen Brow Wizin ja Dipbrow Pomaden <3

    Tällänen setti on kyllä tosi hyvä, ku on noi muotit mukana! Voi kun mä olisin niin tarvinnut tällaista teininä. :D Onneksi nyt sujuu kulmien laitto!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot niin hyvä laittamaan kulmat, toivottavasti mäkin pian oon! ♡ Suosittelen Anastasian tuotteita! ^__^

      Poista
  7. Mullekin tällanen vois olla ihan kätevä, oon maailman huonoin kulmien kanssa ja sen takia en yleensä niihin ees panosta mitenkään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama! Just tän ansiosta oon nyt keskittynyt mun kulmiin ihan uudella tavalla :)

      Poista
  8. Wäää! Mä niin tarvitsen tuon setin!! Mun toinen kulmakarva on ylempänä ku toinen, joten tällänen ois tosi hyvä. :) Hinta tosin vähän kauhistuttaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä huomasin, että mullakin on toinen ylempänä! :D Tällä setillä oon nyt yrittänyt opetelle laittamaan niin, että ne olis samalla tasolla :'D

      Poista
  9. Kulmakarvaurvelolle ehkä täydellinen keksintö ! Harmi vain, että keväällä ostin vastaavanlaisen, enkä oppinut käyttämään muotteja, meni aina päin pyllyä kaikki :D Joten edelleen vapaalla kädellä sotketaan väriä naamaan ja kirotaan kun ei onnistu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei :D Itellä sujui ton muotin käyttö tosi luontevasti jo ekalla kerralla :)

      Poista
  10. Mie en oo tehny mun kulmille mitään ja tosiaan ne ovat tummat jo luonnostaan.Ehkä niille vois jotain tehä mut en kyl ite ala pilaan niitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en mun kulmia haluais värjätä ite, siks ostin tän setin, kun noi värit on sellaisia puuterimaisia ja lähtee pois pesussa :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...