8.5.14

OPI ystävämyynti 14.5.

Helsinkiläisille (ja lähellä asuville) hyviä uutisia! OPIn ystävämyynti järjestetään tällä kertaa Helsingissä keskiviikkona 14.5.2014. Osoite on Merisotilaantori no 3, joka on ratikan 4 päätepysäkki. Ystävämyynti alkaa kello 12 ja päättyy kello 20.

Itse olen ystävämyynneistä löytänyt edullisesti ihania OPI lakkoja, joten kannattaa ehdottomasti käydä paikanpäällä katsomassa! Itse en taida tällä kertaa valitettavasti päästä mukaan.


























(Kuva otettu 10.7.2013 pidetystä ystävämyynnistä Lahdessa)



♡:Sara

P.S. Muistathan osallistua synttäriarvontaan! ;)


16 kommenttia:

  1. Mahtaakohan Lahteen tulla ollenkaan ystistä sitten kesällä? : /

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysyin just bM:ltä ja ne vastasi, että kesällä on tulossa Lahteen, ei vielä tiennyt, että koska :)

      Poista
    2. Mä tuun kesällä myös Lahteen tyhjentää koko paikan. :) :D

      Poista
    3. Jeee! Tulisi kalliiksi reissu Helsinkiin jos vielä yhteen laskettaisiin ostettujen alelakkojen hinta. : D

      Poista
  2. Täytyy kattoa jos sattuu muistamaan =)

    VastaaPoista
  3. Kiitti vinkistä! Sopivasti vp koulusta tollon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi, sinne vaan sitten ostelemaan halpoja Opeja ^__^

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mä ite haluaisin asua helsingissä, mutta oon niin nössö etten uskalla lähteä täältä lahdesta pois, kun täällä on mun rakkaat siskot :)

      Poista
  5. Hm, ois kiva mennä mutta keskellä viikkoa vähän hankala, vaikka mulla loppuukin jo 12 koulu =/ taidan odottaa suosiolla kesää ja Lahtea, kun se on lähempänä : )

    ps. tuo synttäriarvontalinkki ei toimi, siinä on osoitteena tämä sama postaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että saadaan pian ystävämyynti tänne Lahteenkin ^__^

      Kiitos tiedosta, korjasin linkin! :)

      Poista
  6. Mä taidan tyhjentää koko mestan :)))))

    VastaaPoista
  7. Onko noissa ysmy-myynneissä muita OPIn lakkoja, kuin samat, mitkä ovat Kauneudenkauppa- nettikaupassa?

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...