11.5.14

invisibobble

Sain testattavaksi Invisibobblen puhelinlankaponnareita. Valitsin itse värit ja halusin testiin pinkin, koska se on lempivärini, mustan, koska se soveltuu hiuksiini ja läpinäkyvän, koska läpinäkyvät jutut on yleensä kivoja!



























invisibobblen sivuilla kerrotaan tuotteen olevan hellävarainen hiuksille, estävän painautumien muodostumista, vähentävän päänsärkyä, sopivan kaikenlaisille hiuksille, toimivan asusteena, olevan kastumaton, löystymätön ja se on helppo irrottaa hiuksista.



























Itse käytän ponnareita kotona, salilla ja nukkuessa ja olen huomannut insvisibobblet tosi hyviksi verrattuna tavallisiin hiuslenkkeihin. Hiukset eivät irtoile, kun näitä ottaa pois eikä tosiaan jää painaumia hiuksiin! Näitä ei myöskään (ainakaan omissa hiuksissani) tarvitse olla kiristämässä kokoajan esimerkiksi salilla vaan nämä pysyvät hiuksissa lujasti kiinni.




























En ole aiemmin ollut kiinnostunut puhelinlankaponnareista, mutta kun aloin näitä invisibobbleja näkemään kaupoissa, kiinnostukseni heräsi. Nämä ovat nimittäin pienenpiä, mitä olen H&M:ssä ja Glitterissä nähnyt ja näiden värit on tosi kivoja.




























Tavallisen ponihännän lisäksi näillä saa kulemma hyvän ja pitävän nutturan.




















Yhdessä vaiheessa minulla oli tapana pitää ponnaria ranteessa, koska se oli helppo ottaa siitä ja laittaa hiuksiin. Lopetin tämän tavan jossain vaiheessa, kun ponnarien liitoskohdat alkoivat kutittamaan rannetta. Näitä olen pitänyt ranteessa eikä ole ollut kutinaa, eikä nämä paina rannetta yhtään.


Sain joskus eBaystä jonkun tilauksen yhteydessä tuollaisen lilan (vai violetin?) puhelinlankaponnarin, josta en yhtään tykännyt. Se repi hiuksiani tosi paljon eikä pysynyt yhtään päässä. invisibobbleista olen kuitenkin tykännyt ja voin suositella niitä :)



























invisibobblen sivuilta voit lukea lisää tietoa näistä, katsoa jälleenmyyjät ja selailla eri värejä.
Sivut löytyy täältä: http://www.invisibobble.fi/ ja
Facebooksivut täältä: https://www.facebook.com/invisibobblefinland 




// I got these invisibobble hair rings so I can test them on my blog. I really like these! Unlike the normal hair rings, these are caring to the hair, are traceless and avoid headaches. And they're pretty cute too! ^__^


:SaraCupCakez


P.S. Kirjoitan tätä äitienpäivänä, joten ihanaa äitienpäivää teille kaikille äideille, myös omalleni! 


21 kommenttia:

  1. Mullakin on tollanen musta, jonka ostin kun olin kuullut näistä niin paljon hyvää. Mua ei niinkään painaumat haittaa hiuksissa, vaan se päänsärky, joka tulee kun on koko päivän tukka kiinni. Siihen nää ei kyllä mun mielestä auta yhtään! Olin tosi pettynyt, varsinkin kun eihän noi mitään halpoja ole.

    Kyllähän näiden kanssa poninhäntä tuntuu jotenkin kevyemmältä, mutta ihan samalla tavalla vetää hiuksia ja sitten tulee se päänsärky. Olenkin päätynyt käyttämään näitä vain silloin kun olen kuivannut hiukset ja sitten pitäisi meikkaukset ajaksi saada hiukset pois tieltä. Tukka on edelleen suora ja painaumaton kun näitä puhelinlankoja käyttäää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on ponnareissa ainoa ongelma se päänsärky! Löysä ponnari on mukavampi, mutta se alkaa heti roikkua ja koko ajan pitäis olla kiristelemässä.. Ja sellainen ponnari jolla hiukset pysyy koko ajan hyvin niin aiheuttaa järjetöntä päänsärkyä. Hiuspannoissa on ihan sama juttu. Rajoittaa ikävästi kampausvaihtoehtoja tällänen :/

      Poista
    2. Auts, on kyllä inhottavaa! :/ Itellä tuottaa päänsärkyä vaan kaikki pannat. Harmi ettei tästä ainakaan sulle, Viveka, ollut apua.

      Poista
  2. Voi vitsit sinäkin olet saanut näitä! Olen vähän kade, kun tää on jo toinen blogi jossa joku mainitsee: sain kokeiluun. Mä haluun kans! =)
    Tosi kalliita nuo ovat, mutta laitoin yhden paketin nyt tilaukseen. Sen verran hyviltä kuulostaa että pakko päästä testaamaan itsekkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ota minttu yhteyttä kysy saisitko testiin,itekki sain kysymällä

      Poista
    2. Eekku sun blogista luin just ekan kerran ja kiitos vinkistä täytyykin ottaa yhteyttä. Käytän joka päivä ponnaria niin tulis tarpeeseen. :)
      Sara navyn sinisen tilasin.

      Poista
  3. Hitsi :D mä ajattelin aluks että en ikinä tuu hankkii noita, eivät miellytä mun silmää yhtään... mutta nyt kun kaikki hehkuttaa noita ni mäki haluun! :D:D mikä mua vaivaa... Kuulostaa niin kätevältä etteivät jätä painaumia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös ensin ajattelin, etten halua puhelinlankaponnareita, mutta nää invisibobblet oli sellaisia söpön pieniä ja värikkäitä, että alkoi tehdä mieli näitä ;)

      Poista
  4. Mie ostin kaksi pakettia ja ihan ok, miulla ei vain töissä pysy, pitää välillä tehdä nuttura aina uudestaan (tai sitten liikun liian nopeasti) ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Sulla on ehkä niin hyväkuntoiset ja liukkaat hiukset. :D Itellä nää on pysynyt tosi hyvin päässä :)

      Poista
  5. Mahtavaa että siekin sait näitä testiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä huomaa eron ,mullaki oli ebaystä tilattuja mutta nää ovat paljon parempia

      Poista
  6. ostin itelleni tollasia ponnareita glitteristä, mutta ne veny ihan sikana joten ne meni aina neljä kierrosta tyyliin ympäri ja sit katkes... pitäs ehkä kokeilla noita kun näyttää vähän paremmalle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, tosi tyhmää! :O

      Nää on ollut mulla käytössä noin viikon eikä vielä ole ollut mitään ongelmia venymisen kanssa :)

      Poista
  7. Kiitän ja kumarran tästä jutusta! Oon miettinyt että miten noi toimii. :D

    VastaaPoista
  8. Mulla on näitä kans, värinä musta. :) Enää en edes käytä tavallisia ponnareita, nää on vaan niin hyviä! Ehdottomasti hankin vielä lisää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans tykästyin näihin samantien ja poikaystäväkin sanoi, että mun pitää heittää tavalliset ponnarit pois, kun mulla on näitä paljon kivempia nyt :'D

      Poista
  9. Mulla on Glitteristä vastaavia ja en kyllä niin ihmeponnareiks niitä miellä, mitä annetaan ymmärtää. Repii hiuksia, kiristää päätä alkuun, valuu (mulla on tosin liukkaat hiukset, tätä varmaan tapahtuis millä tahansa).. En sitten tiedä oisko nää invisibobblet erilaiset, ois ihan mielenkiintosta testata. :)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...