25.4.14

My Little Pony Nails teemaviikko osa 5

Tämän piti olla viimeinen postaus, mutta sain niin paljon intoa kaikista ihanista kommenteistanne, että tein vielä huomiselle yhdet kynnet!  Perjantain kynsiksi valikoitui hieman sateiset kynnet, joihin inspiraatio on saatu Lemondropilta.






















Lemondropin olen saanut siskoltani, joka on valitettavasti halunnut parturoida tätä ponia. Lemondop on hieman ujo ja se on pastellinkeltainen lilan värisillä pisaroilla.


Halusin akryylimaaleilla maalata 13 sadepisaraa, kun ponin kuviossakin on niitä sen verran. Lisäksi liimasin Seche Vitellä ison kynsiniitin nimettömään. Voitin nämä niitit jostain arvonnasta, mutten nyt muista yhtään, että mistä...
































Näihin lakkauksiin halusin tietenkin käyttää Rimmelin Lemon Dropia, koska sillä on sama nimi, kuin ponilla ja se on myös saman värinen! Lakan minulle on joskus ostanut Hepexxx, kiitos paljon!  Akryylimaaleja minulla ei itselläni ole, mutta Nalle maalaa Warhammereita ja hänellä on iso kasa Citadelin maaleja, joita aina lainailen, jos tarvii kynsiä maalailla.



























Osa 1 - Cherry Treats
Osa 2 - Star Dancer
Osa 3 - Pony Bride
Osa 4 - Baby Cuddles
Osa 5 - Lemon Drop


//Today's pony is Lemondop. I got this pony from my sister who unfortunately has cut her mane. For these nails I used Rimmel nail polish named Lemon drop. The name is pretty apposite for this mani, don't you think? I also painted 13 lilac water drops, the same amount that has on this pony's back. 


:SaraCupCakez


34 kommenttia:

  1. Voi nää on söpöt :3 Oon joskus kokeillut tehdä pisarakuvioita kynsille, mutta failasin sen niin lahjakkaasti.. Näistä innostuneena voisikin kokeilla uudestaan! Akryylimaalit on kyllä kiva keksintö, niillä on niin helppo maalailla erilaisia kuvioita :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^__^ Kokeile ihmeessä! Ite tykkäsin tehdä noita :3

      Poista
  2. Voi eiii miten söpöt! *___* ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet! Mulla oli pienenä tuo poni <3

    VastaaPoista
  4. Nämä on tosi söpöt! ♥ ü Tuitui, mikä poni! Missähän mun lapsuuden ponit on. Olis hauska tietää niiden nimet :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä söpö poni :3 Mä oon tältä sivustolta selvittänyt mun ponien nimet: http://www.strawberryreef.com/ sieltä pystyy etsimään värin perusteella ^__^

      Poista
    2. Pitääpä käyttää linkkiä hyödyksi, jos satun törmäämään poneihin kotikotona/mökillä :) Kiitti!

      Poista
  5. Oot kyllä onnistunut näissä kynsissä ihan älyttömän hyvin. :) Sopii täydellisesti tuohon <3

    VastaaPoista
  6. Nätit kynnet! Ja poneja! SINÄKIN? Mäki kerään poneja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIIIII! Vähän kivaa! Millaisia poneja sulla on? ♡

      Poista
    2. Mulla on G1, G2 ja G3 poneja ja niitä on yhteensä jotain 300 :'D

      Poista
    3. OOOOO, vähän ihanaa! *___* ♡

      Poista
  7. Nää on hienot kynnet, mutta voi poni parka kun on lyhyt harjas.
    Itseltäni löytyy myös tää poni ja itseasiassa se tuli edellisen vauva ponin kanssa samassa paketissa vaunuineen kaikkineen. Oli olevinaan Cuddlesin äiti. :)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Hauska kuulla! Miten just sattuikin olemaan nää kaksi ponia jälkimmäisinä päivinä! :D

      Poista
  8. Nää on kyllä nyt mun lempparit näistä kynsistä! Ihanat!! ♡♡♡♡

    VastaaPoista
  9. Oiii nää on tähän mennessä mun ehdottomat suosikit teemaviikolta!:)

    VastaaPoista
  10. Nämä on varmaan lemppareimmat teemaviikon kynnet, aivan mahtavat ♥ Ilman vinkkejä ja poninkuvia olisin yhdistänyt värit Lemondropiin, mulla ei sitä ollut mutta parilla kaverilla kylläkin. Olisin itsellenikin halunnut mutta jostain syystä sitä ei enää löytynyt kaupoista tms. </3

    Täydellinen teemaviikko muutenkin, olen selaillut postauksia puhelimella mutta en tykkää kommentoida sillä niin oon vaan taustalla kyttäillyt ja tykkäillyt. Iso arvostus ja aplodit!

    nimim. Ponigirl-86

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista! :3 ♡

      Poista
  11. EIIIIII APUA! Mulla oli toi sama poni kun olin pieni ja se oli mun lemppari! <3

    VastaaPoista
  12. Wau mitkä kynnet! U P E A T! ^_^
    Ja todella hyvin olet onnistunut nuissa pisaroissa vapaalla kädellä! ^_^

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...