28.3.14

Minäkö outo?

Sain Iinyltä TMI (too much information)-haasteen, mutta koska en ole jaksanut kuin yhdeltä ihmiseltä lukea sitä haastetta alusta loppuun (Iinyltä), niin ajattelin, että mielummin kertoisin teille itsestäni outoja faktoja!

1. Inhoan ohittaa ihmisiä kadulla kävellessä. En tiedä, että mikä siinä on! Yleensä jään vaan hitaasti kävelemään jonkun taakse, kun en vaan pysty ohittamaan!

2. Kävelen aina musiikin tahtiin, se on tosi noloa jos alan esimerkiksi kävelemään samaan tahtiin musiikin kanssa, jos jostain autosta kuuluu musiikkia.

(Weheartit.com)

3. Minua suuresti ärsyttää ihmiset, jotka ylireagoivat sairauksiin. Jos esimerkiksi varvasta kutittaa, niin heti kaikki alkaa panikoimaan, että siinä on vähintään syöpä...

4. .. itse kuitenkin olen sellainen, että pelkään kaikkea. Jos jostain kuuluu pienikin räsähdys, niin alan panikoimaan. Autossa ajattelen, että kohta tulee kolari, junassa, että se suistuu raiteilta, kadulla, että joku tulee kohta puukottamaan ym.

(Weheartit.com)

5. Olen hirveän ylidramaattinen ja liioittelen asioita. Esimerkiksi menimme siskojen kanssa kehonhuoltotunnille kuntosalille enkä tykännyt olla siellä, niin katsoin koko tunnin ajan vihaisesti toista siskoani.

6. Keksin joka asiasta aina lauluja. Eilen esimerkiksi pyysin Nallea tuomaan vanulappuja, ja kun Nalle ei kuullut aloin laulamaan: Tuo mulle vanulappujaaa, viisi kappaletta riittänee, voisitko mitenkään laalalaaa.

(Weheartit.com)

7. Itselläni on tosi huono muisti esimerkiksi nimien sun muiden kanssa, mutta muistan silti monia pitkiä numerosarjoja, esimerkiksi pankki- ja kirjastokorttien numerot, toisten henkilötunnukset ja puhelinnumerot ym.

8. En ole ikinä ollut lentokoneessa ja minua pelottaa ajatuskin sinne menosta, koska kuvittelen, että juuri silloin kun menen sinne koneeseen niin tottakai se tippuu. Haluaisin kyllä matkustella.

(Weheartit.com)

9. Jostain syystä en osaa juoda! Juon hirveän hitaasti ja minulla saattaa olla sama juoma koko päivän pöydällä, kun en vaan saa sitä juotua. Jos ollaan kavereiden kanssa juomassa alkoholia, niin kerkeän juomaan yhden siinä ajassa, kun muut on juonut jo viisi. Kahvikin yleensä ehtii jäähtyä ennekuin kerkeän sen juomaan ja sitten täytyy hakea uusi.

10. En myöskään osaa niellä pillereitä. Ahdistun aina, jos pitää esimerkiksi särkylääkettä ottaa. Yleensä nielen lääkkeet pieninä palasina.

+ minulla on älyttömän huono huumori, onneksi olen löytänyt ihmisiä, jotka ymmärtävät sitä!


(Weheartit.com)

Nyt haluaisin kuulla, että löytyykö sinulta samoja outouksia kuin minulta tai kerro joku outo juttu itsestäsi! :)


:SaraCupCakez

27 kommenttia:

  1. Ihana outo Sara Saranpää! <3 Ja oon niin otettu ku oot jaksanu lukee sen mun TMIn loppuun! :D

    Mulla on toi sama että muistan kaikkia ihmejuttuja, päivämääriä, numerosarjoja, henkilötunnuksia... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai jaksoin lukee sen sun loppuun ♡

      Haha, kaikki numerosarjat on just parhaita :D

      Poista
  2. Kohdat kaksi ja kuusi on kyllä tuttuja! Mä taas oon hyvä nimien ja kasvojen kanssa, niin tosielämässä kuin fiktiivisten hahmojen suhteen. Numeroita en muista parhaalla tahdollakaan, en pidä numeroista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkia lauluja on just kiva lauleskella, varsinkin kun ne yhtäkkiä tulee vaan päähän :D

      Poista
  3. Sä oot ihana ja mulle tuli yllärinä ette ole koskaan lentänyt

    VastaaPoista
  4. Munkin mielestä TMI-haaste on aika tylsä, tuollaisia jaksaisi lukea jos kysymykset ois vähän mielikuvituksellisempia. Tää sun versio on paljon hauskempi! :D

    Muakin ärsyttää kuunnella ihmisten liioiteltuja sairaskertomuksia, varsinkin kun on itse sairastanut jotain vakavaa ja lähipiirissä on ihmisiä ihan parantumattomienkin sairausten kanssa :/

    Mutta hei jos sä pelkäät kaikkea, niin mä pelkään pelkästään muurahaisia :D Kuollakseni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ja se TMI on vielä kauheen pitkä haaste!

      Voi ei ♡

      Haha, muurahaisista tulee aina mieleen, kun oltiin pikkutyttöjä ja mun siskon alushousujen sisään oli mennyt muurahainen :D

      Poista
  5. Miuta ärsyttää myös ihmiset, jotka googlaavat heti mikähän tauti heillä voisi näiden oireiden perusteella olla ja panikoivat sitä :D Myönnän kyllä yhden osittain perinnöllisen taudin oireita katselevani muutamia kertoja vuodessa, koska haluan ajoissa hakeutua lekurin pakeille jos niitä alkaa ilmaantua.. Muuten on ihan sama mikä vaivaa, ainahan sinne lekuriin voi mennä ja tulla sieltä nolona pois, kun sanotaan että siulla on vaan flunssa ;D

    Pelkään ite kanssa autossa outoja ääniä. Ja pelkään myös autoja, jotka tulevat liian kovaa vauhtia risteykseen ja niillä on väistämisvelvollisuus. Ja mutkissa, kapealla tiellä jos tulee auto vastaan.. Kolarilla saattaa olla osuutta asiaan..

    Ps. Kalenteri tuli tänään, kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan ymmärrettävää, jos on jotain perinnällistä tautia suvussa, kyllä mäkin siinä tapauksessa etsisin merkkejä, että varmasti osaisi mennä hoitoon ajoissa :)

      Kovat äänet on ihan kamalia!

      Poista
  6. Mäkään en osaa niellä pillereitä! Särkylääkkeetki pitää ottaa aina puolikkaina. x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ärsyttävää, kun just tarvis särkylääkkeitä eikä pysty nielemään!

      Poista
  7. Voi että mie repesin tuolle 5. kohdalle :DD Voin kuvitella kuinka sie olet peilin kautta luonut siskoon pitkiä katseita :D

    Miulla on ihan sairaan huono nimi- ja numeromuisti, en muista edes omaa puh.nroa vaikka sama numero on ollut käytössä jo vuosia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahaaaa, sisko vielä kertoi sitä kaikille, kun kokoajan katsoin sitä peilin kautta ja käännyin myös katsomaan aina välillä sitä vihaisesti! :D

      Heheee, se on ärsyttävää jos pitää kokoajan katsoa jostain lapusta tai puhelimesta, että mikä se oma numero olikaan :D

      Poista
  8. Muutama sama outous löytyy täältä myös. :D

    * Oon ylidramaattinen ja liioittelen asioita. Just esim jos joku Viljamin juttu ei miellytä mua, niin kannan peittoni sohvalle ja oon puol päivää puhumatta. :D

    * Keksin myös joka asian lauluja :D Vettäää, vettäää, vettää hoosiannan tahtiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mäkin oon joskus tehnyt ton peittojutun... mutta en kyl kovin usein! :D

      Poista
    2. Hahaaa, hauska toi peittojuttu! :D Mun täytyy mennä aina makkariin jos oon vihanen :D

      Kaikki laulut on just parhaita ♡

      Poista
  9. Heh..:)mie nuuten harrastan tuota päivän laulujen laulamisesta..just jostain mitä oon tekemässä..tai sit ihan jotain ihan älytöntä mikä ei tarkota mitään. Niinku joku aamu aloin laulamaan vaa että «lapalapaluu lapaluu, lapaluu, lapalapaluu...» :P

    VastaaPoista
  10. 4. ja 6. on tuttuja miulle :) 8. myös osittain. Eli pelkään lentämistä ihan sikana, mutta onneks se ei oo estäny käymästä ulkomaanreissuilla. Viime reissulla jouduin ottamaan paniikkilääkkeen kun luulin että kone tippuu kun tuli turbulenssia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Onneksi kuitenkin oot selvinnyt ja päässyt ulkomaille ^__^

      Poista
  11. Voi eiii miten ihania outouksia! :'DD Repesin tolle vitoselle, nään sieluni silmin ku oot siskolles jumppatunnilla sillai: http://www.myfacewhen.net/view/6374-oh-my-god-girl

    :DDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  12. Hauskoja kuriositeetteja! :DD

    2. kohta kuulostaa tutulta ja 7:ssakin on jotain tuttua, mutta mun muisti ei toimi kyllä ihan kaikkiin numerosarjoihin, vaan ihan satunnaisiin juttuihin ja ihme kyllä biisejä on helppo muistaa - etenkin jotain vanhoja, usein kuultuja...


    Pakko todeta tuohon 10 -kohtaan että mulla menee se ihan päinvastoin; pillerien nielaisu onnistuu niin helposti että just tässä taannoin elvistelin miekkoselleni että pystyin nielaisemaan sellaisen osohkon pillerin ottamatta edes vettä kyytipojaksi (vaan syljen avulla). :D ...outoutensa kullakin!

    Ja tuo 3-kohta ärsyttää vähän minuakin - työpaikalla varsinkin... Toiset itkee ja panikoi silmät päästänsä kun on kaatuneet kevyesti ja on pieni haava, ja toisaalta voi olla joku tuoreen vakavan sairauden kanssa, joka osaa ottaa elämän vastaan huomattavasti coolimmin. No tottakai, niin se menee ja kukin suhteuttaa vaikeudet omaan elämäänsä, mutta hetkittäin tulee aikoja ettei jaksaisi tyhjännillittäjiä... O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumpa mäkin pystyisin ottamaan pillereitä noin vaan, suunnilleen itken aina, kun pitää ottaa joku särkylääke!

      Tyhjännillittäjät on ärsyttäviä! :D

      Poista
  13. Ahihi mitä juttuja! Mulla on kans hetkenlauluja, olin sitten yksin tai jonkun kanssa :D

    Enkä minäkään tykkää ohittaa ihmisiä kävellessä! En edelleenkään kävele ihan 100% teholla tuon leikatun polven takia ja se kiihdytysvaihe ennen ohittamista ja vauhdin ylläpito sen jälkeen on silkkaa helvettiä. Uskon että mulla on sen takia aina tosi vihainen ilme ohittaessa xD Yleensä vältän sitä viimeiseen asti, mutta joskus on pakko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omakeksimät laulut ♡

      Heiiii! Ihanaa, että löytyy joku toinen, joka ei tykkää ohitella! Pelkäsin jo, että oon ainut! :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...