26.3.14

I don't care, I love it.



Löysin H&M:stä niin ruman paidan, että se oli jo hieno! Kyseessä oli hieman paksummasta pehmeästä materiaalista oleva atsteekkikuvioinen huppari, josta samantien tuli mieleen 90-luku. Pakkohan se paita oli sitten ostaa, kun se oli niin siisti!


Itselle 90-luvusta tulee mieleen isot colleget/collegehupparit, masentunut ilme ja kreppaukset hiuksissa, joten pitihän se itsellekkin ostaa Facebook kirpputorilta kreppiraudan ja krepata hiukset. Alemmasta kuvasta toivottavasti vähän erottaa krepatut hiukset.


Will Smithillä iso ja värikäs college, Kurt Cobainin masentunut ilme, loistava sarja lapsuudesta: Daria, jonkun itse värittämiä Nokia kuoria. Kaikki kuvat Weheartit.comista.


































Mitä mieltä itse olet tästä 90-luvusta inspiraation saaneesta asusta?


OOTD CAP Sweet Skateboards HOODIE H&M 
LEGGINGS Zoey M BOOTS Dr.Martens


// I saw this awesome hoodie in H&M which reminded me of the 90's so I had to buy it! When I was a kid I used to do my hair like that so of course I bought new multi curler for my hair. When I think of the 90's I usually think big college/college hoodies and depressed face. Also, when I was a kid in 90's I used to decorate my Nokia cellphone just like in that picture! :D



:SaraCupCakez

26 kommenttia:

  1. Tuo on tosiaan jo niin ruma että se on jo ihan sairaan hieno! :D Kaunis Sara! <3

    Tuli mieleen tästä kun mun äidillä oli sellanen vanha auto, Citroen 2cv, se oli kans niin helkkarin ruma että oli jo hieno. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, piti oikeen googlettaa toi auto :D Mun kaverin iskällä oli tollanen kanssa xD

      Poista
  2. Kaikessa karmeudessaan ysäri on ollut aika siistiä aikaa, etenkin vaatteiden osalta :D Mut tuo sun huppari on kyllä ihana! Ja krepatut hiukset <3 Jos mulla olis vielä sen verran pitkätä hiukset että ne edes yltäisi kiinni, voisin hommata kreppiraudan. Se oli muksuna niin kova juttu, kun kaikkiin juhliin piti krepata hiukset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin piti! Aina jos oli jotain, niin oli pakko krepata, koska ne oli niiin hienot :D

      Poista
  3. Mä tuunasin mun Nokia 3210 kuoria kynsilakalla! Ne oli oikeesti ihan saatanan rumat mutta sillon ne oli varmaan tosi koleet! :D Se tais kyllä tapahtua jo 2000-luvun alkuvuosina että ei ysärimuisto sinänsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös tuunasin puhelinta kynsilakalla, mutta mua kadutti jo silloin kun se oli mun mielestä sitten niin ruma :D

      Poista
  4. mun mielestä toi paita on just magee :D ja ihanat krepatut hiukset :3

    aah kynsilakalla lakatut kuoret<33

    VastaaPoista
  5. Se on juuri kuin sulle tehty <3 Näytät niin ihanalta tuossa toisessa kuvassa <3 NÄTTIMYS <3

    VastaaPoista
  6. Oletpa nätti! ♥ Tykkään tuosta paidasta, just sellanen rumanhieno! :) Magee nimenomaan. :D

    VastaaPoista
  7. Ihana sara söpöliini <3
    Toivottavasti taas nähtäis pian laittele mulle vaik viestii ku tiiät millo voisit tulla käymään.Olen välillä viestitelly mut sie unohdat vastailla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laittelen viestiä, kun tiiän koska pääsen sinne ^__^

      Poista
  8. Katu-uskottavaa Ysäriä! ;)
    T: Täysikäisenä sen elänyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Kiva kuulla sellaiselta ihmiseltä, joka oikeasti on nähnyt (ja käyttänyt) tuollaisia vaatteita! :)

      Poista
  9. Mä ihastelin jo Facebookissa tuota. :D En osais itelleni kuvitella (koska oon sairaan tylsä ja pukeudun useimmiten tummiin), mutta sulle tuo sopii hirmu hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina! :3 Se on joo vähän tottumiskysymys, että mitä kehtaa laittaa päällensä ja kaikille ei vaan sovi kaikki :)

      Poista
  10. Ainoa juttu minkä mie voisin kuvitella 90-luvulta itelleni on juurikin krepatut hiukset :D Niin ja voisin mie ottaa Kurtin kainaloon ♥
    Kaunis olet! ^_^

    VastaaPoista
  11. Just hieno paita! Toi lippis on täydellinen kaveri sille. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...