9.2.14

Livbox | Helmikuu 2014

Minua on pyydetty näyttämään Livboxista tulleita tuotteita, en ole pitkään aikaan tehnyt niistä postausta, kun aika monessa blogissa on ollut Livboxin tuotteiden esittelyä. Tämä nyt jää (ainakin toistaiseksi) viimeiseksi esittelyksi, sillä päätin lopettaa Livboxin tilauksen. Aloin laskeskelemaan ja vuodessa tuo 13,90€ on aika iso summa (sain siis Livboxia tilattua halvemmalla hinnalla, kun olen vanha tilaaja). Kiitos kaikille, jotka jätitte Facebookissa kommentteja, kun mietin lopettamista. :)























Tässä kuussa värinä oli ihana vaaleanpunainen ja teemana ystävänpäivä.






























Boksissa oli hieman enemmän tuotteita, sillä mukana oli muutama tuote miespuoliselle ystävälle. Omani tietenkin annoin avomiehelleni Nallelle. :)

































Nalle siis sain Calvin Kleinin Encouter tuoksunäytteen, joka Nallen mielestä tuoksuu ihan alkoholille ja minun mielestäni ihan puulle sekä Schwarzkophin [3D]Mension Hair&Body shampoon, josta Nalle piti kovasti.


































Itse sain John Friedan shampoon ja hoitoaineen (50 ml), joiden sanotaan korjaavan vaurioituneita ja rasittuneita hiuksia. Nämä menevät jonoon odottamaan, sillä minulla on vielä vähän Aussien shampoota ja hoitoainetta jäljellä.


Neutrogena Norwegian Formula käsivoide (50 ml, täysikokoinen), joka menee myöskin jonoon, sillä minulla on muutama käsivoide tällä hetkellä avattuna. Tiedättekö, onko tämä hajusteeton, mielestäni missään ei lukenut?































Carmexin ihana classic huulirasva (7,5 g, täysikokoinen), joka kyllä myöskin menee jonoon, sillä minulla on tämä classic ja kirsikantuoksuinen käytössä.


Garnier Miracle Skin Perfector BB-voide (50 ml, täysikokoinen), joka KYLLÄ myöskin menee jonoon, sillä minulla on tällä hetkellä käytössä Konadin Niju Girl Teen's BB Cream.


Ainut, joka heti pääsi käyttöön on (valitettavasti näytekokoinen, 4 g) Eucerinin Aquaphor hoitovoide, joka on tarkoitettu erittäin kuivalle ja rohtuneelle iholle. Olen käyttänyt tätä ihon rohtumiin ja haavoihin (joita on näin kuivalla ilmalla talvella paljon!) ja tuubi on jo melkein lopussa.

Siinä oli nyt viimeisen oman Livboxin esittely. Vähän tulee ikävä tätä joka kuukausi ilahduttanutta pakettia, mutta onneksi sen voi tilata uudestaan, jos siltä tuntuu :)


 :SaraCupCakez

11 kommenttia:

  1. Helmikuun oli kyllä hyvä boxi minun mielestä :) Itsekin keskeytin tilauksen juuri samoin perustein kuin sinä. Tai mun oli tarkoitus jo viime kuussa, mutta unohdin! Ajattelin tilata sitten uudestaan, kun on vähän enemmän ylimääräistä rahaa hömpötyksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin tosta boksista, kun siitä tuli sellaisia tuotteita, jota aion käyttää (heti kun vaan vanhat loppuu) :) Hehe, noh, onneksi tän kuun boksi oli niin hyvä ettei sua varmaan haittaa että unohdit peruuttaa ^__^

      Poista
  2. Harmi että olet päättänyt lopettaa tilauksen,mutta toisaalta kyllä ymmärränki.Voin sit sujautella sulle välillä jotain boxissa mulle tarpeetonta kun tiedän ettet ole saanut omaa =)

    VastaaPoista
  3. Aika kivasti kaikkea tuossa helmikuun boksissa. Pitäis kans varmaan tilata Livbox. Mulla tuli joskus viime keväänä se 3kk jakso, kun voitin sen blogiarvonnassa. Piti jatkaa tilausta sen jälkeen, mutta jotenkin se jäi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Livbox on kyllä kiva :) Lopetin sen nyt, mutta jos jossain vaiheessa on taas varaa, niin aion tilata sen uudelleen ^__^

      Poista
  4. Minä päätin lopettaa tilaamisen puolen vuoden jälkeen, koska puolessa vuodessakin ehti tulla niin paljon samanlaisia tuotteita kuten kuivashampoita ja kaikkea sellaista mikä ei itseä miellyttänyt ollenkaan! Päätöstä en kadu, tosin joskus kiinnostaisi saada jokin boxi, esim tämä helmikuun boxi näyttää sisällöltään kivalta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on ne kaksi kuivashampoota käyttämättömänä, kun en kuivashampoita käytä... -__- Toivotaan, etten ala heti maaliskuussa katumaan lopettamispäätöstä :D

      Poista
  5. Pakko nyt sanoa, ei liity postauksen aiheeseen mitenkään mutta! Nää kuvat on toooooooooosi hyvin otettu! <3 vautsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Iina! Ihana kuulla ihmiseltä, joiden kuvia mä aina ihailen! ♡ :3
      Valokuvauskurssilta on ollut siis hyötyä, kun nämäkin on otettu manuaaliasetuksilla :)

      Poista
    2. Ohoo! Nyt mä oon kyllä ylpeä susta Sara! :) <3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...