28.2.14

Hello Kitty Vans

Olen haaveillut näistä supersöpöistä Hello Kitty Vanseista jo kauan, ja kun ne tulivat Zalandolla alennukseen, niin pakkohan ne oli ostaa! Mikä voisi olla ihanampaa, kuin Vansin pinkit tennarit+Hello Kitty+pehmolelut (tässä kohtaa isosiskoni sanoo, että ihan mikä tahansa...).


























Sain näistä kengistä inspiraation asukuviin ja pakotin molemmat siskot tulemaan mukaan ulos kuvailemaan. Olemme kaikki suht kovaäänisiä (ja hieman outojakin) joten saimme ihmetteleviä katseita osaksemme ulkona kuvattaessa. Hauskaa meillä silti oli!


Pysäytin siskot talomme eteen ja molemmat ihmetteli, että ei kai me oikeasti kuvata parkkimittarin vieressä? Miksi ei? Olen ennenkin kuvannut samassa paikassa, mielestäni tuo paikka sopii juuri minun asukuviini hyvin, koska olen tällainen kaupunkieläjä ja tykkään asua keskellä kaupunkia, lisäksi asu oli aika urbaani.


Ihanaa, että on ollut plussakelejä jo, näissä kuvissa on ihan keväinen fiilis, en malta odottaa nahkatakki-tennarikelejä, tulette varmaan Hello Kitty Vans asukuvia näkemään keväällä kyllästymiseen asti!


OOTD BASEBALL COAT Only T-SHIRT Cheap Monday LEGGINGS H&M 
SNEAKERS Vans NECKLACE Kreepsville 666 



// I Bought these awesome Hello Kitty Vans sneakers from sale. I've been wanting these shoes for quite a long time and when they were on sale I just needed to buy them! For today's photoshoot, we went to take photos on my backyard. What would be better place to take pictures of my urban look than in the backyard of my house because I live in the centre of Lahti city.


:SaraCupCakez

P.S. Seinäkalenteriarvonnan voittajat löytyvät tästä linkistä.


30 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään niistä tooosi paljon :3

      Poista
  2. Ihanat kengät, voisin itekkin tuollaiset ottaa milloin vain! <3 Ja joo, olen kulkenut koko talven nahkatakissa ja tennareissa... joten odotan eniten ballerinakelejä. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä niin mageet, että sopis sullekkin! :D

      Haha, voi Mella xD Vielä Oulussa, jossa on kylmempää kuin täällä! En ikinä pystyis menemään talvea ilman kunnon takkia :D

      Poista
  3. Mä jo Facebookin kautta ihastelin sua ja sun kenkiä! <3 Oot niin ihqraxuboxu. <3

    VastaaPoista
  4. voi että miten söpöset kengät, ihana piristysruiske!

    VastaaPoista
  5. Aivan mahtavat, kuin tehty sulle! Oon samalla linjalla isosiskosi kanssa eli en suuremmin arvosta Hello Kittyä, mutta mulla ei ole mitään sitä vastaan että muut siitä tykkää :D

    Ja pakko kommentoida tuota parkkimittarin vieressä kuvaamista, oon jo aiemmin miettiny kuinka kivaa on kun kuvaat kaupunkimaisemissa keskellä kaikkea! Tunnustaudun myös kaupunkilaistytöksi ja parasta on kun ulko-ovesta astuu suoraan kadulle. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei Hello Kitty oo vaan kaikkien juttu :D

      Oiii, ihanaa, muita kaupunkilaistyttöjä ♡ Mun mielestä on tosi ihana kuvata keskellä kaupunkia :)

      Poista
  6. Ihana asu :) ja noi kengät on niin supersöpöt ettei tosikaan :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ^___^ Noi kengät on kyllä söpöimmät ikinä ♡

      Poista
  7. Voi apua miten ihanat kengät! Sopii kyllä sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! ♡ Ne on kyllä ihanat kengät! :3

      Poista
  8. Söpöt kengät ja söpö sinä :3

    VastaaPoista
  9. Ihanat kengät. <3

    Hauska, mun kaveri asui ennen tossa teidän viereisessä talossa viitisen vuotta ja aina Lahden keskustaan tullessani parkkaan tohon mäkeen missä seisot. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Vähän hauskaa! Tutut maisemat siis sulle :D

      Poista
  10. Noi kengät on kyllä niin sun näköiset :) Sopii sulle täydellisesti! Mun täytyy kanssa hankkia uusi välikausitakki ja vanssit ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, Vansseja (ja Converseja) ei voi ikinä olla liikaa ;)

      Poista
  11. Aivan ihanat kengät! Mieki halluun!! Siis niin huiput! ^_^

    VastaaPoista
  12. Ihanan söpöt kengät! <3 Minustakin kuvauspaikka on varsin hyvä, mä tykkään muutenkin sun asukuvista todella paljon! Selina Awsumin kommenttia komppailen täysin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii! Kiitos paljon ihanasta kommentista! :3 ♡

      Poista
  13. Heij, oot varmaan saanut tän haasteen jo, mutta sut on haastettu nyt myös mun blogissa :3 http://inspira-ationi.blogspot.fi/2014/03/inspiraationi.html

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...