13.1.14

Sunday Funday

Sunnuntaina heräsimme Nallen kanssa myöhään ja sitten katsottiin uudelleen Battlestar Galacticaa, joka on meidän molempien yksi lemppariohjelmista. Jossain vaiheessa Nalle sanoi, että käy ostamassa meille Kiinalaista ruokaa ja minä sitten innostuin että haluan ulos mukaan kuvailemaan!


Tajusin viime kesänä, kuinka käteviä lippikset on silloin, kun ei jaksa laittaa hiuksia. :D



Ulkona on vihdoinkin alkanut satamaan lunta, eikä ne ainakaan vielä ole sulaneet pois.




















































En ole aiemmin käynyt tuolla Zhen Kungfussa, mutta paikka ja henkilökunta vaikutti tosi mukavalta ja sieltä saa kotiinkuljetuksella tilattua!






















Annokset olivat tosi isot, eikä jaksettu edes syödä noita kokonaan. Otettiin jättikatkaravun pyrstöjä valkosipulikastikkeella sekä mustekalaa black bean kastikkeella. Molemmat oli tosi hyviä, vaikkei mustekalan lonkerot olleet kovin houkuttelevia... :D


CAP H&M JACKET Varusteleka LEGGINGS Gina Tricot 
MILITARY BOOTS Dr.Martens


//On Sunday we just chilled and watched Battlestar Galactica. On one point, my boyfriend said that he'll go outside and buy us some Chinese food. I wanted to go with him to watch the snow and take some pictures.


:SaraCupCakez

14 kommenttia:

  1. meidän lähikiinalainen <3 ihana palvelu aina ja ruoka on hyvää :) ja sitä on paljon! käydään aika usein hakemassa tuolta ruokaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekaa kertaa kävin tossa kiinalaisessa ja aion kyllä useemminkin käydä! Noi ruuat oli niiiiin hyviä ja tosi iso annos! :)

      Poista
  2. Ihana sinä. <3

    Mä oon vasta vähän aika sit rakastunu kiinalaiseen ruokaan, mut täällä Vantaalla ei oo missään mitään missä haluisin käydä. :D Siks joutuu menemään Nurmijärvelle, Klaukkalaan asti että saa hyvää kiinalaista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ihana Iiny ♡ ^__^

      Haha, pakko matkustaa hyvän ruuan perässä ;D

      Poista
  3. Teilläkin taitaa olla siellä aika vilposta? ;> jeesus Tampereella on ainakin jumalattoman kylmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Eilen oli kymmenen astetta pakkasta, mutta se tuntui hirveän kylmältä! Eilen myös puhalsi kylmä tuuli, hrrrr *kylmä*

      Poista
  4. Pipo päähän ettei korvat palellu :D Mä en oo ikinä maistanu kiinalaista ruokaa, oon tosi nirso ruuan suhteen :D Thai-ruokaa oon kyllä syöny, onkohan ne lähellä toisiaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, huomasin joo ettei toi lippis auttanut korvien paleltumiseen, ehkä olis ihan hyvä ottaa se pipo päähän (muttakun kampaus menee pilalle) :D
      Mun mielestä kiinalainen ja thaimaalainen on aika saman makuista (ainakin ne, mitä oon ite maistanut) :) Joku tietävämpi ihminen voi tulla tähän kertomaan mitä eroa on thaimaalaisella ja kiinalaisella ruualla :)

      Poista
  5. Oottepas uskaliaita ruokia ottaneet :D mulla ei ikinä tulis mieleenkään.. Tai no kaikki ei oo samanlaisia pelkureita kuin minä ;D ne elukat on elävinä niin rumia että ei niitä suuhunsa haluais laittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en olis ite valinnut mustekalaa, mutta Nalle halusi :D Mustekalarenkaat on tosi hyviä, mutta tuollaisia kokonaisia (ällöttävän näköisiä) lonkeroita en ole koskaan aiemmin maistanut juurikin niiden ulkonäön takia :)

      Poista
  6. o-ou, sun paras lookki tähän asti!

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...