24.1.14

Phone Pics

Hirveä kiire ollut pari viikkoa, ei ole asukuviakaan yhtään kerennyt ottelemaan. Aloitin viime viikolla valokuvauskurssin, joka kestää 6 viikkoa ja yksi oppitunti kestää yli kolme tuntia. Kurssi on ollut ihan mielenkiintoinen, koska olenhan vielä aloitteleva kuvaaja :) Lisäksi minulla on keskiviikkoisin koulua, aloitin oppisopimuksella ja minusta pitäisi tulla merkonomi muutaman vuoden päästä (kerron asiasta lisää, kun olen saanut sopimuksen tehtyä). Kynsikuvia on tullut oteltua, mutta en viitsinyt niistä nyt tehdä postausta, sillä nyt on nähty niin paljon kynsijuttuja täällä! Joten ajattelin, että voisin laittaa tänne puhelimella napsittuja (huonoja :D) kuvia. Useimmat kuvat on nähty jo Instagrammissa, olen siellä nimimerkillä SaraCupCakez.



1. Lähetin Nallelle piristykseksi töihin oman kuvani WhatsAppilla 2. Löysin Kicksin alennuksesta Lancomen Hypnose Drama luomiväripaletin 3. Nooran poikaystävän synttäreillä 
4. Hair Color-sovellus väitti, ettei vaalea hiusväri sovi minulle :D











5. Söpöjä miniburgereita Youth Caféssa 6. Liityin Fressin jäseneksi 7. Omakuva :3 
8. Ihana jääkarhu Kokisten päällä












9. Löysin himoitsemani jakun Ginan alesta 10. Koitin Nooran työtakkia 11. Hopea toffee  
12. Kannettavan laturi meni rikki :(










13. Nalle kerrankin suostui yhteiskuvaan 14. Sain Nallelta Wowikorttipeliin kortin 
15. Nooran kanssa Onlyn lampussa 16. Piirtelin kun oli tylsää



:SaraCupCakez

16 kommenttia:

  1. Hahaa, blodin Sara Saranpää-Saranmaa on parhain! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, toi mun uus nimi on paras :'D Tyhmä sovellus, kun väitti ettei mulle sovi blondi :D:D

      Poista
  2. HOPEATOFFEE <3 Ai mä niin kaipaan sitä herkkua... alotin karkkilakon :'DD herkuttele munkin puolesta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää, voi ei! :D Pakkohan mun on sitten sun puolesta syödä noita ;D

      Poista
  3. mun on uteliaisuuttani kysäistävä, että kuka sun valokuvakurssilla opettaa?

    mangosforflamingos.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä opettaa Sirpa Papinaho, joka on valokuvaaja-maalari-taiteilija :) Oon tykännyt olla hänen tunneillaan! :)

      http://www.saunalahti.fi/sipapin/

      Poista
    2. Niin mä vähän ounastelin ja toivoinkin, että olet Sirpan oppiin päässyt. Ollaan nimittäin Sirpan kanssa tunttuja vuosikymmenien takaa ja mä tiesin, että Sirpa nykyisin opettaa Lahdessa valokuvausta.

      niin pieni on maailma :)

      Poista
    3. Aijaa! Vähänkö hauskaa! :) Sirpa vaikuttaa tosi mukavalta ihmieltä ja osaa opettaa hyvin :)

      Poista
  4. Voi ei tuo 4.kuva :D Tyhmä sovellus ;)
    Ihana postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niimpä! Sovellus päätti etten näytä hyvältä blondina :D

      Poista
  5. Tällaset postaukset on kivoja :3 Tee näitä taas lisää kun kuvia alkaa kerääntyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitää katsoa jos saisin jossain vaiheessa taas tarpeeksi kuvia :)

      Poista
  6. Nää on ihan parhaita :D Oliko toi miiten Applen laturi? Ne on erittäin KESTÄVIÄ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kannettava on ostettu 2007-2008 ja toi oli alkuperäinen laturi, eli varmaan vanhuuttaam meni poikki :D Täytyisi ostaa uusi laturi (kun ei just nyt oo varaa uuteen kannettavaan :D)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...