29.11.13

Olympus OM-D E-M5 ♡

Voin jo kuvitella, kuinka kaikki blogin Facebooksivuja seuraavat miettivät: taaaas se puhuu siitä kamerasta... Ja kyllä, aion puhua teille kamerasta! Tilasin nimittäin verkkokauppa.comista Olympus OM-D E-M5 mikrojärjestelmäkameran. Ensimmäisen järkkärini!



Olen jo jonkin aikaa miettinyt blogin kuvien laatua ja mitä sille voisi tehdä, haluaisin kuitenkin, että blogissa olisi laadukkaita kuvia eikä vain jotenkin räpsittyjä. Bloggers' Inspiration Dayssä olin Iinyn kanssa ja katselin, kun Iiny otti ammattimaisen näköisesti älyttömän hienoja kuvia. Siitä sain inspiraation, että nyt on hommattava järjestelmäkamera!

Samaisessa tapahtumassa oli Olympuksen edustaja paikalla ja hänellä oli muutama Olympuksen kamera esillä. Kun huomasin tämän kameran, oli se saatava! Klassinen ulkonäkö teki sen, että aloin himoitsemaan tätä kameraa. Tämä OM on siis sama malli, jota on jo 70-luvulta asti valmistettu. Kun olin pieni, meillä oli vähän samannäköinen filmikamera ja minua aina nolotti ottaa se joka paikkaan, kun se oli niin iso ja ruma verrattuna muiden digikameroihin :D



Olisin voinut tietenkin ostaa halvemman mikrojärjestelmäkameran, mutta tämän kameran ulkonäkö on älyttömän cool, kuvanvakaus on erinomainen, liikkuva näyttö plussaa sekä hd videokuva. Kameran mukana tuli 12-50 mm objektiivi.

(Ostin kameralle myös suloisen pienen kantolaukun sekä 32GB muistikortin)

Ja jotta kamera ei olisi käytössäni turha, ilmottauduin digijärjestelmäkamerakurssille, joka alkaa tammikuussa. Uskon, että siitä on paljon hyötyä blogini kuvien tasoa ajatellen. Juttujen tasosta en lupaa mitään :D



// I saw this Olympus OM-D E-M5 camera on Bloggers' Inspiration Day and I felt need to buy it :D The classic look and excellent image stabilizer made me want it so bad! I'm sure that little by little the quality on my blog's pics will raise. :)


:SaraCupCakez

P.S. Joku kuitenkin miettii, että miten sain tämän ostettua. Verkkokauppa.comissa on mahdollisuus maksaa tuotteet osissa. Lisäksi veronpalautukset on kohta tulossa. Sovimme myös Nallen kanssa, että hän saa ostaa veronpalautusrahoillaan joko uuden PlayStationin tai Xboxin ja minä tämän kameran omilla veronpalautuksilla + osamaksulla.


24 kommenttia:

  1. Mitämitämitä täällä taas kehutaan mun kuvia :D ihana Sara! <3 Ja toi kamera on oikeesti ihan älyttömän siisti! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Soriii, musta on tullut sun fanaattinen fani! :D ♡ Rakastan tota kameraa :3 ♡

      Poista
    2. Oih! My first fan! <3 Mutta niin olen mäkin sun number 1 fani :D

      Saatan ehkä haluta vähän kokeilla tuota kameraa sunnuntaina ^^

      Poista
    3. Wuhuuuu ;D

      Heheee, ehkä sun on pakko kokeilla tota ;D Toivottavasti saan mun 16GB muistikortin tänään, muuten joudun ottamaan 2GB muistikortin mukaan :D

      Poista
  2. Oon kans miettiny et pitäskö kuvata jollain muulla ku pokkarilla?! Mut mä tykkään pienistä kameroista. paskoista kuvista en kyllä tykkäää (sulla ei siis oo ollu paskoja kuvia, mutta mulla on). On olemassa kyllä pokkarin kokonen järkkärikin, mutta se maksaa vissiin vähäpaljo.
    x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi munki kamera, vaikka se on pieni, niin se painaa aika paljon! :O Sulla on kivoja kuvia blogissa ^___^

      Poista
  3. Ihanan näköinen järkkäri! Mielenkiinnolla odotan, että minkälaisia kuvia saat tuolla aikaan ja ihan hyvä tommonen kurssikin! :D Munkin pitäis ottaa kurssi, kun oon itsekin tosi laiska katsomaan jotain asetuksia ja näppäilen aina samoilla asetuksilla. Järkkäristä kun saisi niin paljon enemmän irti, jos vain viitsisi! Upea kerrassaan, sanonpa vielä toisenkin kerran! *__* <3 Tahtoo!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä niiiiiiiiin siisti! ^__^ ♡ Haha, ei kannata ihan heti odottaa hyviä kuvia :'D

      Sun blogissa on hyvänlaatuisia kuvia :3

      Mä oon ite sellanen, että mä opin parhaiten jos joku näyttää mitä pitää tehdä, sen takia se kurssi on mulle just passeli :D

      Poista
  4. Ooooooooooh♡ se on ihan älyttömän upea!! Mäkin haluun ehkä jossain välisdä ostaa järkkärin tai sitten vaan tyydyn mun samsungiin jonka just sain :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ♡♡ Tavallisellakin kameralla saa laadukkaita kuvia kyllä :) Ooo, uusi Samsung, ihanaa! :3 ♡

      Poista
  5. Tuo kamera on kyllä tosi söpön näköinen :3 Pitäis varmaan itekin käydä jossain kurssilla, kun oon hirmu laiska ton kameran kanssa. Samat asetukset aina, kun en osaa enkä jaksa tutustua vieläkään siihen vekottimeen kunnolla... Mielenkiinnolla jään odottamaan, että millaisia kuvia saat tuolla otettua :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en jaksais yksinään opetella ja tutustua tohon kameraan, niin ihan hyvä mennä kurssille :)

      Poista
  6. Oooh, mäkin haluun!
    Tuon "filmiversiolla" aina koulussa kuvailtiin ja voi pojat, että rakastuin siihen malliin ja hyväkuntoista versiota olenkin metsästänyt jo piiiiitkääään.
    Ehkä mun pitää ostaa toi digiversio vaikka eihän se oo yhtään sama ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi ihan hyvä korvike sille filmikameralle, kun ei varmaan tosiaan hirveesti hyväkuntoisia löydy :) Hehe, iskä kävi nauramaan, kun soitin sille että ostin ton kameran, se muisti kun aina ihan nolona luokkaretkille ja muualle kannoin sitä meidän filmikameraa :D

      Poista
  7. Mä oon kans kuolannu tota kameraa ja myös Olympus e5, mutta se hinta...
    Meillä oli kanssa ton näköisiä filmikameroita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, se E5 ois kans ihana, tykkään kun siinä on kääntyvä näyttö :3

      Poista
  8. tuiii miten söpö! :3 tosi pieni kun vertaa tohon mun järkkäriin :D mut onneks mulla on aina iso laukku niin "pikku"canon mahtuu mukaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on pieni ja söpö :3 Mulla just meni viimenenki iso laukku rikki niin joudun toistaiseksi kantamaan tota kameraa erillään :D

      Poista
  9. Olen niiin kateellinen kamerastasi, itse vain haaveilen uudesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä säkin vielä joskus saat uuden ihanan kameran ja sitten mä oon kade sille sun kameralle! ^__^

      Poista
  10. Kaunis yksilö!
    Kurssi kuulostaa kiinnostavalta :)

    Sinulle on haaste: http://laatikollinenlakkaa.blogspot.fi/2013/11/11-kohdan-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi kameran malli on mun mielestä tosi ihana :3 Ja uskon, että kurssista on paljon hyötyä blogia ajatellen :)

      Kiitos paljon haasteesta ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...