14.11.13

Kosmetiikkaostoksia ♡

Muistatteko, kun jäin työttömäksi ja sain 75 euron lahjakortin Kicksiin työkavereilta läksiaislahjaksi? Eilen kerroin teille, että sain siis työpaikkani takaisin (tällä kertaa sopimus on helmikuun loppuun asti, toivotaan että sitä pystyy sitten jatkamaan) ja vähänkö minua jännitti tulla takaisin, kun minulle oli pidetty kunnon läksiäiset ja olin saanut kivoja läksiäislahjoja! Onneksi kaikki olivat vain onnellisia takaisintulostani. Sain eilen paljon halauksia ja ihania sanoja kaikilta, eli turhaan jännitin :)

Lahjakortti on nyt tuhlattu ja teitä varmaan kiinnostaa, mitä ostin? Pahoittelen taas huonosta kuvanlaadusta, mun on oikeasti pakko ryhdistäytyä asian suhteen! :D
































Marc Jacobsin Honey tuoksu. Livboxista tuli pari kuukautta sitten tuosta tuoksusta näyte ja rakastuin siihen, joten pakkohan se oli hommata! Lahjakortti tuli hyvään saumaan, sillä tuo 50 ml tuoksu maksoi 73 euroa. Maltoin myös odottaa Kicksin lehteä, jossa oli -20% yhdestä tuotteesta, käytin alennuksen tähän, joten lahjakortilta veloitettiin 58,40€.





























Toinen tuote, jonka ostin, oli tuo Lancomen setti, jossa tuli silmämeikinpoistoaine, Hypnose Star maskara ja kajalkynä. Muistaakseni setillä oli hintaa 36€. Näin siskollani Hypnose maskaraa ja se näytti niin kivalle, että halusin samaa :) Tuli muuten tuosta kajalkynästä kunnon flashback! Muistaakseni joskus yläasteella, kun aloin meikkaamaan 'lainasin' äidin tuollaista Lancomen kajalkynää. :D Nyt minulla on vihdoinkin oma eikä äidiltä pöllitty lainattu!



Hehe, pakko myös näyttää teille hauska ostos. Tilasin eBaystä JÄTTIpullon Seche Viteä! Pakkauksessa tuli tavallinen 14 ml Seche sekä 118 ml täyttöpullo. Nyt on vähäksi aikaa pikakuivattajaa ;D Hintaa tällä setillä oli 20,64€ ja tilasin sen tästä linkistä.




























Pidin yksi päivä meillä PartyLite-kutsut ja katsokaa, miten ihana kynttiläpöytä 


// I got 75€ gift card to Kicks cosmetic store and I bought Marc Jacobs Honey perfume and Lancome Hypnose Star mascara set which include makeup remover, mascara itself and eyeliner pencil. When I was young and started to put makeup on, I 'borrowed' the samekind of Lancome eyeliner pencil from my mom :)
I also ordered some HUGE Seche Vite bottle from eBay, it costed only 20,64 euros, which is bargain in Finland! 


:Sara

46 kommenttia:

  1. Toi seche pullo on iha järkyttävä! :D kauheen iso :D naurattaa kun se on niin epätodellisen näkönen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIMPÄ! Mun mielestä toi tavallinenkin Seche pullo on iso ja nyt kun katsoo tota JÄTTI pulloa niin on ihan WOU *____*

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Haha, ei onneksi! :D Oli pakko ostaa kun halvalla sai ;D

      Poista
  3. Mahtoikohan tää nyt ollenkaan julkasta mun kommenttia... o_O Hmph!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää, ei julkaissut muuta, kun tämän kommentin :/

      Poista
  4. Ootpas tehnyt kivoja shoppailuja. :) Ja toi Seche on ihan jäätävä. :D Muistan kun tilasin INMiä tollasen jättiputelin ja ristus se näytti ensisilmäyksellä isolta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se INM näyttää ainakin kuvissa ihan jättimäiseltä! :D

      Poista
  5. ÄÄÄÄ PÄÄ HAJOO KU KAIKKEA NIIN IHANAA! <3 mä oon kuolannut tota hajuvettä kanssa ja pyysin mieheltä joululahjaksikin sitä! Ja oon myös miettiny että pitäs tilata tollanen jättipullo tuota secheä! :D ei hitto! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi hajuvesi on niiiin hyvääää ♡ Ja kannattaa ostaa toi Seche, mun mielestä toi ainakin oli HALPA! :)

      Poista
  6. Ihania juttuja! Toi Seche on kyllä jättimäinen, jospa sitä itsekin uskaltais tilata sellasen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi myyjä oli mun mielestä nopea, tilasin joskus tän kuun alkupuolella sen ja se tuli tällä viikolla :)

      Poista
  7. Tuo hajuvesi on kyllä ihanan tuoksuinen :3 Kohta jo näytekappale kulutettu loppuun, tosin on nuita edellisiä hajuvesiä vielä kulutettavana, niin en ajatellut ostaa :D
    Katy Perryn uusin hajuvesi on ihassa pullossa, voisin ostaa vain sen ja Cleanin hajuvesiä haluaisin joskus kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mullakin on aika paljon tuoksuja, muttakun kokoajan tulee lisää kaikkea kivaa ;D Toi Honey oli pakko ostaa, kun se on mun mielestä aika neutraali, niin sitä voi käyttää myös töissä :)

      Oli pakko googlata toi Katy Perryn hajuvesi, on kyllä hauska pullo! :D

      Poista
  8. Tyhmä blogger! -___-

    Mutta IHANA tuo kynttiläpöytä! ♥ Vitsi ku en ite polta kynttilöitä... pitäis kyllä, mut en jotenki... osaa o_O

    Hiihiihiii ja mulleki kelpais 75e lahjakortti Kicksiin! Tosin ostaisin koko rahalla varmaan kynsituotteita :DD

    Jäätävän kokonen toi Seche! Oon miettiny et eiks se sitte jankkiinnu tonne isoon puteliin.. :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin aattelin ensin ostaa OPIa tolla lahjakortilla, mutta nyt noi kalliit meikit vei voiton ;D

      Mä kysyin siitä kynsikoristeluryhmästä, niin ne sanoi ettei niillä oo jankkiintunut, kun sitä ei tarvi aukoa kokoajan, laittaa vaan ton lakkapullon täyteen. Ja mulla on onneksi Restore ostettuna :)

      Mäkään en jotenkaan hirveesti polttele kynttilöitä, vaikka mulla onkin niitä hullut kasat :D Oon aina välillä nyt yrittänyt laittaa kynttilän palamaan :D

      Poista
  9. Vau, tosta Sechestä riittää vähäksi aikaa! Kiitos kun linkkasit suoran linkin, että mistä tilasit! :D Pitää itsekkin hankkia ennen joulua, kun ei tämän hetken tili anna periksi! :3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi on kunnon pullo! :D Ajattelin linkata ton myyjän, kun se oli luotettava ja toimitus kesti joku päälle viikon vaan (jos sitäkään) :)

      Poista
  10. Ihanaa että pääsit töihin! Alko naurattaa toi Seche-pullon :D aika tykki koko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon niin onnellinen, kun pääsin tänne takaisin töihin! :) Hahaaa, muakin naurattaa toi Seche! :D

      Poista
  11. Hui, on kyllä hurjan kokoinen Seche-pullo : DD

    VastaaPoista
  12. Mitähä tää blogger sekoilee... :D olin kirjottaas kommenttia ku heitti sun blogin etusivulle. No, uusiks:
    Pitäsköhä munkin hankkia tota sechee, oon kuullu kehuttavan sitä eikä hintakaa päätä huimaa... taas kerran blogi"mainonnan" uhri, hahah :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogger vissiin halus et luet tän postauksen uudelleen kun heitti sut etusivulle xD

      Jos et oo kokeillut, niin mä ainakin suosittelen kokeilemaan! :) Kannattaa ostaa ensin tavallinen pullo eikä toi jättiversio, että näät tykkäätkö siitä :) Joskus toi Seche kutistaa lakkauksia kärjistä, se on inhottavaa :/ Mutta kiilto Sechessä on ihan paras! ♡

      Poista
  13. Onneksi olkoon vanhasta-uudesta työpaikasta! :)
    Onpa kyllä Sechellä kokoa :DD Pitäis ainakin joksikin aikaa riittää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitooooooos ♡ Haha, joo! En ees vielä pääse käyttämään tota Secheä, kun vanha tavallinenkin on vielä käyttämättä ja sitten pitää käyttää tuo uusi joka tuli ja sitten vasta saa alkaa tuolla jättiläisellä täyttelemään pulloja :D

      Poista
  14. Ihanan näkönen tuo Marc Jacobsin hajuvesipullo. :P Tuo SV:n puteli ei kyllä oo kallis ja vois harkita ostavansa sen. Jos nyt vielä ostan Secheä, oon niin kahden vaiheilla. :D

    Ja hei, mahtavaa, että sait vanhan tutun työn takas! Työpaikat tahtoo usein olla kiven alla, joten hienoa, kun kerran saa jalkansa jonkun oven väliin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kivaa, kun sain tän työn takaisin, tykkään tehdä toimistohommia :)

      Tykkään tosta Marc jacobsin pullosta, mutta toi pakkaus on turhan iso! Kuvasta se ei näy, mutta se on ihan jättikokonen verrattuna hajuvesipulloon :D

      Mikä on se toinen pikakuivattava, jonka ajattelit ostaa? Mielenkiintoista tietää, että mistä muut tykkää ^__^

      Poista
    2. Hahah. :D Aika useinhan pakkaukset on paaaaljon isompia kuin itse tuote. Ja jotkut sipsipussitkin, niissähän on ihan törkeen paljon pelkkää ilmaa!

      Mulla on nyt ollu Essencen Quick dry top coat, mutta en oikein tykkää siitä. Mutta pitäs varmaan kokeilla tämä.. INM mikä se nyt olikaan, sitä kehutaan. Ja Poshen tais olla toinen kokeilemisen arvonen. :)

      Poista
    3. Haha, harvoin kuulee sipsipusseja verrattavan hajuvesiin :'D Ihana! ♡ Se on kyllä totta, että niissä on ihan sairaan vähän sipsejä verrattuna pussiin! :O

      Oon kanssa kuullut tosta INM:stä hyvää :) Poshesta en oo kuullutkaan! :)

      Poista
  15. Seche kyllä on niin hyvää että jättipullo ei ole lainkaan huono ostos. :) Ihana kynttilämeri, harmittaa kovasti ettei meillä voi poltella kynttilöitä, ne ois kovin nättejä kyllä mutta karvaisia tassuja täällä ihan liikaa ettei uskalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tykkään hirveesti Sechestä eikä ollut todellakaan kallis! :)

      Juu, ei parane kynttilöitä sytytellä, kun teillä on niin paljon vilskettä ja vilinää siellä! ^___^

      Poista
  16. Hei! Onneksi pääsit takaisin töihin! :) Mulla on ollut tuo samainen Lancôme paketti ja pidin siitä todella paljon! Tuli toi Bi-Facil silmänmeikinpoistoainekin ostettua pian pienen loputtua - niin hyvää ja laadukasta se oli! :)

    Voita ilmaiset ripsenpidennykset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon niin innoissani, kun pääsin takaisin töihin! :)

      En ookkaan vielä kerennyt koittamaan tota Bi-Facilia, mutta sun kommentin perusteella pakko kokeilla sitä heti tänään! ^__^

      Poista
  17. Mä ostin kans just itelle kaks hajuvettä :D toisen otin käyttöön heti ja toisen joululahjaks.. :p
    Kivat ostokset löysit :) aih ♥

    VastaaPoista
  18. Ooooh, ihania kynttilöitä! Oon menossa sunnuntaina PartyLite-kutsuille pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii! Mä tykkään PartyLite kutsuista ^__^

      Poista
  19. Ihania ostoksia! oon itekki haaveillu tosta tuoksusta *-*

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...