30.10.13

Inspiration Blog Awards ♡

Perjantaina sain aivan mahtavan ihanan viestin Indiedaysin toimitukselta, että joku oli ilmoittanut MINUN blogini Inspiration Blog Awards ehdokkaaksi! Siis minun bogini! En voinut uskoa sitä todeksi!

Indiedays palkitsee kolme parasta blogia 16.11. Klaus K Living Roomissa yksityistilaisuudessa. Kategorioina on Muoti, Kauneus, Lifestyle, Sisustus ja Ruoka.

Oma blogini on ehdolla parhaaksi Lifestyleblogiksi ja sitä voit äänestää tästä linkistä valitsemalla inspiroivimmaksi lifestyleblogiksi CupCakezin! 

Ehdolla on todella monia hienoja blogeja, joten en elättele suuria toiveita. Aina on kuitenkin mukava saada muutama ääni. Jos mielestäsi CupCakez on juuri sinun mielestäsi inspiroivin ja ihanin lifestyleblogi, niin olisin tosi onnellinen jos äänestäisit blogiani!

Yhteystietosi antamalla osallistut kahden hengen lippupaketin arvontaan Inspiration Blog Awards juhlaan 16.11.2013. Tilaisuudessa on 18-vuoden ikäraja.


Kiitos jo etukäteen teille äänestäjille ja etenkin teille, jotka ehdotitte blogini mukaan! Olen tällä hetkellä todella onnellinen! 


:Sara

P.S. Tässä linkki vielä äänestykseen.

31 kommenttia:

  1. Hyvällä omatunnolla voin äänestää sua, koska sun blogi on oikeesti mulle se ihan numero 1 ! <3

    VastaaPoista
  2. Pitääpä käydä äänestämässä sinua :)

    VastaaPoista
  3. AAA vitsi oikeesti kuin siistii?? Onnea jo ehdokkuudesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Tosi ihana olo, kun sain viestin jossa luki että olen ehdolla! :3 Kiitos Oona ♡

      Poista
  4. Täältäkin viskeltiin ääni sinulle. Ehdottomasti lifestyleblogeista paras ja kiinnostavin. Kuten joskus sulle sanoinkin, niin en pahemmin lue lifestyleblogeja, mutta sussa on sitä jotain! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana viesti Tiina! Kiitos paljon! ♡ Siellä oli myös tuttuja kynsiblogeja ehdolla :)

      Poista
  5. Uu, onnea kisaan :3 Kävin äänestämässä!

    VastaaPoista
  6. Apua :D Vaikee valinta, ku siel on muutama heppablogi, mut taitaa kynnet voittaa tällä kertaa ;D Toivottavasti voitat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana Kia! ♡ Onneksi on vielä 10.11. asti aikaa miettiä, niin voit vielä pohdiskella kenelle annat äänesi ^___^

      Poista
  7. Voin tunnustaa et ilmotin sut tuohon.Toki joku muukin on saattanu sen tehdä ja ääneni annoin sulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, mä jotenkin aattelin, että sulla on sormet pelissä tässä asiassa ;D Kiitos Eekku! ♡

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Kiitos Rose, oon ihan innoissani! ^__^ ♡

      Poista
  9. Mökin oon tuolla, mut äänestän sua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa, voi ei Lara, oot ihan hassu! ^__^ ♡ Mä en ookkaan vielä ehtinyt tutustua, mitä kaikkea tuolla on eli en oo vielä edes äänestänyt :D

      Poista
  10. Aanestetty. Lahetin sulle myos pienen yllaripaketin, mahtoiko tulla jo perille? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana! ♡ Ooo, ei oo vielä saapunut! Vähän jännittävää! :3 ♡

      Poista
    2. Heiiii! Mä taisin tänään saada sulta paketin! Siinä ei ollut lähettäjän nimeä. Ihanaa kiitos tosi paljon! ^___^ ♡

      Poista
  11. Onnea ehdokkaksi pääsemisestä! Oon jo pitkään seuraillut sua mutta en oo pahemmin kommaillut. Liityin lukijaks, liitythän säkin mun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon ihan otettu ehdokkuudesta! :) Kiva blogi sulla, liityin! ^___^

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...