24.10.13

I Eat Mainely Lobster

Sini-sisko pyysi minut ja Nallen sekä isosiskon syömään rapuja heille! Piti tietenkin lakata kynnet teemaan sopiviksi, joten lakkasin ne OPIn I Eat Mainely Lobsterilla. Meinasin tehdä kynsiin rapukuvioita tai edes silmiä, mutta ajattelin että se olisi ehkä vähän liikaa rapukutsuille... Loppujen lopuksi laitoin kärkiin vain H&M hopeaglitteristä lumikkilakkaa.


I Eat Mainely Lobsterissa on myös vähän shimmeriä, mutta koska sitä ei voi ikinä olla liikaa, laitoin vielä Essien Pure Pearlfectionia, jonka sain swapissa Fanilta.





























Niinkuin aina, Sinillä oli mahtavat tarjoilut! Rapuja oli paljon, mutta jokainen otti ensin vain muutaman. Lisäksi oli patonkia, erilaisia tuorejuustoja, salaatinlehtiä, raejuustoa, punasipulia, oliivia, fetaa, kolmea erilaista salaatinkastiketta ja vielä ties mitä!




























Jälkiruuaksi oli American pancakeseja ja lisukkeena jäätelöä, kinuskikastiketta ja suklaakastiketta. Voin sanoa, että jouduin vyörymään kotiin, kun maha oli kutsujen jälkeen niin pullea! :D


























Vielä loppuun vähän ehkä mauton kuva, mutta oli pakko laittaa se silti tänne... :D
























// My sister invited me to eat crabs at her house. I wanted to to my nails for the crab theme so I polished my nails with OPI I Mainely Eat Lobster. As always, my sister did her best effort and the table was full of food! When I left my sisters home, i was so full that I almost had to roll home instead of walking :D


:Sara

33 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään tosta OPIsta! Rakastuin siihen ensisilmäyksellä ja onneksi sain sen tarjoushintaan Stockmann Beautysta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että sait ja vielä alennuksella! :)

      Poista
  2. Hirveen kivat kynnet :) Mä en ookkaan koskaan syöny rapua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos ^__^ Aijaa! Mä yleensä laivalla aina otan rapuja :)

      Poista
  3. Kivat kynnet ja itse en välitä ravuista,mutta kivat tarjoilut sun sisko oli järkänny =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä on aina tosi paljon ruokaa, kun siellä käy! :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet. :) Mä en oo ikinä syöny rapuja, mutta ainakin teillä on ollu hurjan herkullisen näköset tarjoilut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, hirveesti kaikkea hyvää! :) Tykkään ravuista ^___^

      Poista
  5. Toi viimenen kuva kruunaa kaiken! :D Tosi ihanat kynnet! <3 En oo ite koskaan syöny rapua, ku en uskalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheheee, mä niiiin kuvittelin jo etukäteen, että kaikki tulee haukkumaan mut ton vikan kuvan takia :'D Ooooo, mikset uskalla? Ravut on hyviä :3

      Poista
    2. En vaan uskalla, en oo myöskään koskaan maistanu katkarapuja tai oliiveja :DDD oonpas nössö!

      Poista
    3. Haha, voi ei! :D Sun ois pitänyt olla meidän kutsuilla, kun siellä oli oliivejakin ;D

      Poista
  6. Miltä rapu maistuu? En ole ikinä syönyt. :) Mun horoskooppi on muuten rapu. XD
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aika saman makuista, kun katkarapu, pikkasen vaan suolaisemman makuista! :) Hahahahahaaaa, Mella-Rapu :D

      Poista
    2. Mäki oon rapu! \o/ (Horoskoopilta siis, daa!)

      Poista
    3. Kylläpäs täällä nyt on samiksia sitten :'D

      Poista
    4. Heheeee! :D Mä ite oon kaksonen, oon ernu :D

      Poista
  7. On kyllä ihan ravun väriset kynnet :D
    Ja voi namskis mitkä tarjoilut teillä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiimpä! Rapukynnet :D
      Ruoka oli superhyvää ♡

      Poista
  8. Toi rapu kuvanhan on ihan paras. Sopii täydellisesti tähän! Vaikka inhoonki kalaa ja rapuja yli kaiken. Yök :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä kuulla! Olin niin varma että saisin negatiivista kommenttia rapukuvasta :'D

      Poista
  9. määki haluun rapukutsuille! :D Ja vähän nauroin tolle lakkavalinnalle, sopii ku nyrkki silmään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ravut on hyviä! :D Heheheee, heti kun Sini soitti ja pyysi mua rapukutsuille niin tuli toi lakka mieleen :D

      Poista
  10. Hahahah rapu parat.. :'D Mä oon niin eläin-lover etten tykkää että ravut esim. keitetään elävältä :D KAMALAA :'( :D No, onneks mun ei tartte olla näkemässä, voin vaan sulkea sen ajatuksistani ja uskotella et se ei oo totta :'D
    Ihanat kynnet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä yritän myös sulkea mun silmät rapujen valmistustavasta, noi oli onneksi jo valmiita kun mentiin sinne :D

      Poista
    2. Elävältä keittäminen on rapujen kohdalla paras keino, kun ne kuolee silmänräpäyksessä. Pahempaa olisi alkaa nuijimaan rapua hengiltä. Ravuilla on varmaan eläimistä, kaloista ja äyriäisistä tuskattomin kuolema.

      Poista
    3. Oon joo kuullut samaa. :) Mutta silti en halua ajatella rapujen kuolemaa :D

      Poista
  11. Hyvännäköinen tarjoilu ja ihanat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ Sini on niin hyvä emäntä, sillä on aina hyvät tarjoilut! :)

      Poista
  12. Ooh mä oon niin rakastunut Lobsteriin ♥ Tosi hyvä lisäys toi shimmer sen päällä, kun lakan oma shimmer ei meinaa kynsillä näkyä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Lobster on kyllä kiva lakka :) Tykkään tosta Essien Pure Pearlfectionista, se sopii varmaan kaikkien lakkojen kanssa! ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...